Skrevet av Emne: Gary Mcallister????  (Lest 3805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lufc86

Gary Mcallister????
« på: Mai 25, 2008, 23:59:21 »

Lurer på kva dykk meinar om Mcallister som manager no?
Han mislykka med å ta Leeds opp ein divisjon.

Personleg meinar eg Macca har gjort ein god jobb med Leeds i år. Leeds spelar finare fotball enn før jul, og han klarte, med litt tid å snu ein negativ trend i Leeds og vi hadde ein super avslutning på sesongen.
Macca er i mine auge den beste manageren vi kan ha per dags dato, med fortid i Leeds og godt likt av fansen. Han har uten tvil gjort ein god jobb, men som sagt, han fikk oss ikkje opp. Er det godt nok?

Med eit par lure kjøp, og kjære gud, kjøp ein ving.. :)


MACCA IN MEKKA
@m_sortland på twitter

Trond90

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #1 på: Mai 26, 2008, 00:00:41 »
MACCA IS GOD ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

isak

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #2 på: Mai 26, 2008, 00:17:22 »
Ja, me bør behalda kjære Macca, til tross for tapet i dag.

Runar

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #3 på: Mai 26, 2008, 04:05:05 »
Macca er nok bedre enn de fleste andre alternativer, men noe unikum som manager er han ikke. Håpløst å ikke ha Carole med på benken i dag. Hvorfor har man en venstreback på benken? Det e jo HELT ulogisk.

Spillemessig er vi veldig ensidig og når det ikke fungerer så har vi lite annet å komme med. Jeg vil ikke henge meg på hylekoret som sier at spillerne ikke prøvde. Kampen varte i 2x45 min og Doncaster vant fortjent. Så enkelt er det egentlig. Det e "lack of penetration" i laget vårt og når Beckford ikke helt har dagen så blir det veldig synlig. Da e det "langskudd" som kunne reddet oss.

Det blir spennende å se i sommer hvem som kommer å går, Macca skal sette sitt preg på laget. Jeg er usikker på hva som blir veien videre med Macca, men jeg håper at han klarer å utvikle seg selv å laget videre.

Mitt forslag til stall neste sesong ;D

Ankergren
Martin?

Gardner
Frazer

Huntington
Michalic
Marques
Ny stopper

Parker
Johnson - mener han bør spesialisere seg der

Carole
Jay Simpson (arsenal)

Prutton
Douglas
Kilkenny
Howson
Bayly
Delph

Nardiello (QPR)
Robinson

Beckford
Elliot
M. Bridges - om ikke Freedman vil komme til Leeds så kan Bridges som frigies fra Hull være den som linker opp spillet.
Maynard (Crewe)

Viktig at vi har mer enn en spiss som kan score neste sesong. Viktig at vi har skikkelige kantspillere i stallen. Og at vi forsetter å slippe til en å annen ungutt. Derfor må:

Thommo
Weston
Ameobi
Kenton
Hughes(kan bli om vi selger Douglas)
Westlake
Sweeney

Constantin
Kandol
Elding

En av disse må bli, peronlig så tror jeg at Conatantin er den beste dersom han får bli skadefri og fit, men Kandol har jo også vist at han kan gjøre en jobb på dette nivået. Men en av de MÃ… bli er ikke noe poeng å stiller med 4 "nye" spisser til neste sesong. Utrolig viktig at gjennomtrekket i stallen ikke blir for stort.

9 spillere ut og 4-5 spillere inn som er bedre og har andre ferdigheter. Med den passningstyrken vi har i midtbanen så mangler vi spillere som kan føre ballen hurtig. Simpson, Nardielle og til en viss grad Robinson har alle den evnen. Vi har forsatt topscorer Becks men om vi kunne hentet noen andre spisser så kunne vi nok fått mer ut av han også. Det ligger et potensiale i laget, håper Macca er dyktig nok til å ta det ut. Det siste vi trenger å skifte ut hele det nåværende laget.
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 04:13:29 av Runar »
 

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gary Mcallister????
« Svar #4 på: Mai 26, 2008, 07:59:24 »
Det er ikke noe galt med Macca, det er noe galt med spillerne

Kato

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #5 på: Mai 26, 2008, 08:09:38 »
Svar til Runar:

1. En venstreback har vi på benken i fall Johnson ikke fungerer, evt må flyttes frem. I tillegg er det helt naturlig at en spiller som har spilt fast, og vært ute med karantene, er tilbake i troppen.

2. Det var absolutt ingenting i Caroles forrige innhopp som ga grunnlag for noen plass på benk.

3. Jeg mener helt klart det var spillere som "ikke prøvde". Sammenlign arbeidsinnsatsen til Beckford med han der Price hos Doncaster. Spiss som jobbet voldsomt hjemover. Klarte Beckford å runde 5000 meter på 90 minutter? Patetisk spiller.

4. Mangelen på gjennombruddskraft var åpenbar, helt enig med deg. Spilte kun på fot, aldri medløp, aldri forbi ledd, og utfordret aldri en mot en.

5. "Beckford ikke hadde helt dagen". Ja ja. Når hadde han sist dagen?

6. Tror kanskje Hughes har noe å tilføre oss, han kan gjerne bli. Beckford vil jeg bli kvitt, nok av spisser som kommer til å levere 20 mål for det beste laget i League One.

7. En kant til på hver side, to nye spisser og en gjennombruddshissig midtbanespiller så begynner det å ligne noe.
 

willum

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #6 på: Mai 26, 2008, 08:14:18 »
McAllister bør beholdes etter min mening, men det er bare fordi alternativet med å få inn en ny manager nå som skal sette sammen sin egen stall bare vil forverre situasjonen, med mindre det er en toppmanager - og slike vil ikke til Leeds. Jeg driter i om McAllister er ex-Leeds og en populær fyr. Han er ikke gud. Jeg hadde heller tatt en upopulær drittsekk dersom det hadde betydd flere Leeds-seire.

Jeg tror McAllister er en bedre trener enn manager - har en mistanke om at hans fremste egenskaper ligger ikke å utvikle spillere på treningsfeltet. Noen stor taktiker i kamp har han i hvert fall til gode å overbevise meg om at han er. Enig med Runar om mangel på gjennombruddskraft, og gud bedre så frustrerende det var å se den ræva gjengen med spillere prøve spille "fin" fotball i går.


samadhi

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #7 på: Mai 26, 2008, 08:45:50 »
Ser at Beckford får det veldig av kato etter kampen i går, og etter det han viste der sammen med innsatsen i semien kan man jo godt skjønna kritikken.

Etter nyttår har han ikke levert sånn som man skal venta av vår toppspiss. Virker på meg som at Beckford har lagt på seg noen solide primadonnanykker, og det ser ut som han går rundt på banen og tror han er mye viktigere enn alle andre utpå der. Når han ikke leverer varene blir det bare utrolig teit å gå sånn i L1. En spiss på Leeds United skal jobbe skjorta av seg sånn at han kan ta seg inn med det når scoringene uteblir... noen som husker Alan Smith? han var også vår største stjerne siste året i PL, men det var vel aldri noen tvil om at han ga 110%

Likevel bør vi så absolutt ikke selge Beckford. Han har vist at han har scoringsteft og i form kan han gjøre det meste på egenhånd, men Macca har en jobb å gjøre med å skjerpe hans mental innstilling.

Kjøp inn 1-2 klassespisser, selg Elding og Constatine. Så har vi Beckford, Kandol + 2 nye spillere og kanskje en unggutt å velge mellom på topp neste år!
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #8 på: Mai 26, 2008, 09:40:55 »


Kjøp inn 1-2 klassespisser, selg Elding og Constatine. Så har vi Beckford, Kandol + 2 nye spillere og kanskje en unggutt å velge mellom på topp neste år!

Uenig i den Samadhi! Jeg mener at Constantine har bevist at ha duger i L1. Ã…rets sesong falt i grus pga skader, men han kan bli en hit. Elding foretrekkes også framfor Kandol som jeg mener kan selges før markedsverdien er helt nullet ut.

flynn

MrK

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #9 på: Mai 26, 2008, 10:00:29 »
Det siste vi trenger å skifte ut hele det nåværende laget.

Tidlig oppe - håper bhedøken blir bedre enn igår!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

TrJ

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #10 på: Mai 26, 2008, 10:01:01 »
Jeg har ikke mistet trua på Mac og med tanke på hvor lite kontinuitet det har vært i klubben i de senere år så må han fortsette.

Det skal uansett bli spennende å se hvem som forsvinner ut og kommer inn gjennom porten på ER i sommer..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Larsen.

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #11 på: Mai 26, 2008, 10:16:28 »
Macca har gjort en bra jobb, og nå blir den største utfordringen å kunne holde på dem spillerne vi har og samt få inn noen solide forsterkninger.
Pride of Yorkshire

B_Ød

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #12 på: Mai 26, 2008, 10:23:36 »


Elding foretrekkes også framfor Kandol som jeg mener kan selges før markedsverdien er helt nullet ut.

flynn

...må si meg enig her, mener Kandol bør få slippe nå. GM bør beholdes, på tide med litt stabilitet dette leddet ihvertfall.
Ups & Ups!!

janove

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #13 på: Mai 26, 2008, 10:57:18 »
Det gaar ikke an aa doemme McAllister etter noen faa maaneder i sjefsstolen.
La han faa en hel sesong foer han doemmes. I samtale med Adam Pope i BBC Radio Leeds, sier han at det vil bli "a busy summer".
Jeg tror han har en klar formening om hvilke spillere han vil ha inn. Ser ikke helt bort ifra at det blir "Fire Sale".
Etter en sesong med "sine spillere", kan man doemme ham.

Det Kato sier om Beckford i andre traader, er som om jeg skulle sagt det selv.

For meg blir det en ny sesong i Lg1, med smaa sjanser til billett til bortekamper.
Jeg reiser til Norge medio juni og returnerer 4. august, klar for en ny sesong.
Selv om skuffelsen er stor, har jeg laert meg aa leve med det.


 

peacock

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #14 på: Mai 26, 2008, 11:18:45 »
Jeg skal gjenta meg selv; hvorfor skal vi selge Constantine og Elding FØR de få en real sjanse? Det MÃ… jo være en grunn til at de er kjøpt?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gary Mcallister????
« Svar #15 på: Mai 26, 2008, 11:32:09 »
Macca er en hedersmann- sånne får man respekt for- behold ham! Forøvrig er det sikkert mange som bør selges og nye inn! Har ingen sterke formeninger nå, men de gangene jeg har sett Prutton har han overbevist meg om en ting- SELG!!!
Yeboahs vitne

Sølvreven

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #16 på: Mai 26, 2008, 11:34:55 »
Jeg håper at Macca blir. OG jeg det eneste er sikker på, er at dette blir en spennende sommer. Håper at Macca får inn noen solide forsterkninger og at noen av unggutta får sjansen til å spille seg inn i troppen. Jeg vil ha en ung stamme fra egen stall. Samt at jeg gjerne ser at noen av de giddesløse fra i går forsvinner fort som f...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsulf

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #17 på: Mai 26, 2008, 11:58:14 »
Jeg skal gjenta meg selv; hvorfor skal vi selge Constantine og Elding FØR de få en real sjanse? Det MÃ… jo være en grunn til at de er kjøpt?

Enig der. Constantine banket inn mål for Port Vale i denne divisjonen, mens Elding gjorde det samme for Stockport nivået under. Begge vet hvor målet står, så alt burde ligge til rette for at de kan gjøre det samme for et av de desiderte topplagene i neste sesongs League 1.
Beckford kan selges i sommer for min del, med mindre han begynner å sette laget foran seg selv.

janove

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #18 på: Mai 26, 2008, 12:39:29 »
Intensjonen med unge egenproduserte spillere er vel og bra. Problemet er at selv om vi spiller i Lg1, saa er det tross alt Leeds United. Det vi trenger for aa komme ut av denne divisjonen, er en stamme med rutinerte spillere, som kan tackle presset det er aa spille for et krevende publikum.
Har sett det gang paa gang denne sesongen, at spillerne ikke tackler presset naar publikum begynner aa bli utaalmodige.
Dennis Wise bommet, naar han mente at motstanderne ville skjelve i knaerne naar de kom til Elland Road. Det var vaare egne spillere som ikke klarte presset.
Skal vi komme oss ut av Lg1, maa vi ha rutine. At noen unggutter blir opptatt i stallen er helt ok. Kan ogsaa gi dem noen innhopp. Det er viktig aa ikke legge press paa dem.


Runar

Sv: Gary Mcallister????
« Svar #19 på: Mai 26, 2008, 13:31:36 »
Svar til Runar:

1. En venstreback har vi på benken i fall Johnson ikke fungerer, evt må flyttes frem. I tillegg er det helt naturlig at en spiller som har spilt fast, og vært ute med karantene, er tilbake i troppen.


Viss det er argumentet for å ha en spiller på benken så hvorfor hadde vi ikke en venstrekant på benken då, i tilfellet Prutton ikke fungerte? På benken må du har spillere som kan bidra/endre kampbildet når det kreves. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at man ikke prioritere en venstreback da. Vi hadde uansett Hughes på benken som kunne "erstatte" Johnson hvis han plutselig skulle bli helt useless.