Yorkshireradio.net er i gang

Started by Geir Magne, July 12, 2006, 19:57:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Geir Magne

Vår egen digitale radiokanal fra Elland Road er i gang. Mye musikk og sportsstoff, bl.a. oppdateringer fra klubbens treningsleir i Norge!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Asbjørn

Pope var på torsdagstreningen, kastet seg over oss,  var ute etter å snakke med en "local lad" - alle snudde seg vekk, måtte på do, pusse brillene, tørke støv av blomstene som omkranset banen.... Bjørn freste at han ikke var noen local lad - "jeg bor jo i England for svarte!"

...før så Rune R besinnet seg og snakket seg virkelig varm i intervjuet!!! Makan til engelskuttale da gutten min. Rén 6'er!
...og så var det Eriks tur.

Ehhh, når jeg tenker meg om så representerte vel Pope BBC Radio Leeds... [:I]

Jeje.

Samma det.

Artig var det lell.

Freser du ennå, Bjørn [:)]

You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Er det nokon som veit om denne kanalen sender kampane gratis, eller må ein fortsatt ha LUFC TV abonnement for å høyra desse? I fjor var dette abonnementet vel verdt pengane, men viss det går gratis på denne kanalen i år, så er det mindre aktuelt med abonnement.

Asbjørn

LUTV ser iallefall ut til å koste £20 i år (£30 /£40 før/etter 1.august i fjor).

OM kampene går live på viasat-tv blir jo ikke behovet det samme, men nå er jo ikke 250 kr all verden heller da...

Fra mailen jeg fikk:
quote:
Amount of payment: £ 20.00
Subscription period: the next year from 20/07/2006

You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

JEG HAR PROBLEMER MED Ã... FÃ... LISTEN NOW TIL Ã... Ã...PNE SEG I ET PROGRAM SOM SPILLER AV LYD!

HVA GJØR JEG FOR Ã... FÃ... TIL DETTE?

Går ut fra at lyden kan spilles av i windows media player eller lignende, men det funker ikke hos meg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Larsen.

Quote from: Promotion 2010 on September 23, 2008, 23:15:26
JEG HAR PROBLEMER MED Ã... FÃ... LISTEN NOW TIL Ã... Ã...PNE SEG I ET PROGRAM SOM SPILLER AV LYD!

Går ut fra at lyden kan spilles av i windows media player eller lignende, men det funker ikke hos meg!

Last ned Real Player..
Pride of Yorkshire

TK20

Quote from: Promotion 2010 on September 23, 2008, 23:15:26

Hvis du snakker om LUTV, sjekk her:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11071.0