Main Menu

Jeg blir kvalm

Started by h.b, September 23, 2008, 07:31:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=516906

Hagen strammer inn og sender snippene i skjortene sine til england for å bytte de ut. På sikt vil dette bedre inntjeningen i næringslivet påstår han. Mon tro om han og Ridsdale har gått på samme skole

lojosang

Ja, selv har jeg gått over til annensorterings trøfler, og hummer og vaktelegg blir fra nå av bare på ukedager som ikke slutter på "sdag". Og min butler har fått streng beskjed om å bare pusse gulldørklinkene annenhver tirsdag.
- Leif Olav

JanPSyse

Snakk om å leve inni en boble.
Makan til tulling skal man lete lenge etter...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Dennis

Hvor dyr skjorte har du, hvis det faktisk lønner seg å sende den til en engelsk skredder for å bytte snipp, fremfor å kjøpe en ny?

:o  :o  :o

Marching on together!

Wexler

Stein Erik er faktisk ofte i London og tar skjortene med seg i reisebagasjen.
Det er vel ikke noe galt i å bytte snipper til en rimeligere penge enn å kjøpe nye ???

I Bangkok er det en skredder som kan sende meg nye skjorter etter mål.
Og de koster ikke mer enn om jeg skulle kjøpt standard skjorter i Norge.

Budda

Mye rart man skal henge seg oppi. Her er et tenkt regnestykke: Altså, hvis Hagen har skjorter som koster 2000 kr per stykk, og det koster mellom 500 - 1000 for å skifte snippene, så vil han spare kanskje opp i mot 10 000 på 10 skjorter. Så over en lang periode, så vil det være snakk om en del penger. Peanuts for Hagen, men ikke for de fleste. Miljøgevinst vil det også være.
Endre

nellejr

Dette skjønner jeg ingenting av. Det er nå vel for pokker ikke snippene som slites ut først!!! Har Stein noen gang brukt ei skjorte så lenge at den trenger vask?

Hos meg så er det i hvertfall ermene som slites først. Er det noen som kan anbefale en skredder til å bytte ermer? Eller...det har vel ikke hensikt det på mine 300-kroners skjorter.
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

samadhi

Selv bruker jeg skjorta ca 5 ganger i året i snitt (jul, nyttår, 17-mai, konfirmasjon, bryllup)

Etter ca 5 år er skjorta som regel like hel, men da synes jeg det er greit å fornye seg litt. Da kjøper jeg ny skjorte og kaster den gamle.

Slik sett har jeg ingen bekymringer med hverken snipper eller ermer  :o
marching on together,
derudaf forever...