Hvorfor laget Leeds United?:D:D

Started by Peacock93, November 05, 2008, 16:13:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peacock93

min mening er at laget er det beste:D men deres??:D

GeirO

La meg tenke.................. ::)...Jo, jeg er enig med deg. Leeds United er best (pr. def.).
MOT

fmtj

Quote from: Peacock93 on November 05, 2008, 16:13:14
min mening er at laget er det beste:D men deres??:D

....??? Selvsagt er dette laget det beste- for oss fans! Ã... forklare hvorfor Leeds United er faktisk for mange av oss å gå laaaangt tilbake i tiden! For min del til begynnelsen av syttitallet. De helhvite gutta- staselig gjeng, landslagsspillere i fleng- Lorimer, Bremner, Clarke, Charlton, Jones, Harvey, Cherry, Gray osv, osv, osv....!!! De storspilte, og ble en sjelden gang i mellom vist på tippekamp, særlig hvis de skulle møte Leicester, Coventry, Stoke, B`ham eller andre lag fra Midlands!
Yeboahs vitne

Therese

Fordi pappa holdt med Ipswich og jeg alltid holdt med det motsatte lag. Tilfeldig at jeg faktisk så en kamp som 9-åring ( eller var jeg 10..? samma. ) Etter det holdt jeg "liksom" med Leeds. Etterhvert da jeg skjønte litt og huska spillernavn holdt jeg med dem på ordentlig.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

samadhi

Enig med Peacock93 her - først og fremst fordi Leeds er best!
marching on together,
derudaf forever...

Fygle

Leeds hadde sine "Glory Years" mine føste 10 leveår, så da sier det seg selv.  ;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Runar

isak

Kjøpet av Eirik Bakke faktisk. Som ein ung ihuga sogndalfan utan engelsk favorittlag, vart Leeds då valet!  8) Hakje angra eit sekund!

Sølvreven

Super Leeds årgang 1969-70 og Lorimers skuddfot  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Ble fan i 92 når jeg var 9 år, og det var helt tilfeldig. Skulle spille Championship Manager med broderen og noen kompiser, men da vi skulle velge lag, så ble det problemer. Broderen holdt med Liverpool, og som lillebror så ville jeg like det laget han likte. Men siden vi ikke kunne være det samme laget, samt at han ville ha Liverpool for seg selv, så måtte jeg finne meg et annet lag. Så det vi gjorde var å skru på tekst-tv og jeg valgte et tilfeldig lag fra den engelske tabellen. Så jeg begynte å spille med Leeds på CM og Sensible Soccer, og etterhvert så ble jeg bare mer og mer fan.  Så grunnen til at jeg liker Leeds er CM og tekst-tv  :) 
Endre

Bjorn

Quote from: Budda on November 06, 2008, 13:57:37
Ble fan i 92 når jeg var 9 år, og det var helt tilfeldig. Skulle spille Championship Manager med broderen og noen kompiser, men da vi skulle velge lag, så ble det problemer. Broderen holdt med Liverpool, og som lillebror så ville jeg like det laget han likte. Men siden vi ikke kunne være det samme laget, samt at han ville ha Liverpool for seg selv, så måtte jeg finne meg et annet lag. Så det vi gjorde var å skru på tekst-tv og jeg valgte et tilfeldig lag fra den engelske tabellen. Så jeg begynte å spille med Leeds på CM og Sensible Soccer, og etterhvert så ble jeg bare mer og mer fan.  Så grunnen til at jeg liker Leeds er CM og tekst-tv  :) 

Hehe Budda. Veldig bra historie. Er ikke langt fra min egen gitt.. 92/93 sesongen på meg selv. Vi var noen venner som hadde fått tak i Sensible Soccer på Amiga 500. 4 engelske lag var representert i europacupen. Leeds, Villa, Pool og Nottingham Forest (grunnet tabell plassering og cuper sesongen før). Forest og Pool var reservert da to av mine venner allerede hadde vært fans i flere år. Jeg og min kompis valgte dermed Villa og Leeds, noe som står den dag idag! Ble mer og mer involvert, via BBC 909, Text Tv, supporterklubben i 95. Deretter har det bare eskalert og jeg valgte Universitet i Leeds pga Leeds United og fikk 4 deilige år der (99-03)! Har aldri holdt med noe annet lag og har ikke sett meg tilbake og håpet jeg valgte et annet et!  ;D ;D
Marching On! 4276

ollan

Championship manager så langt tilbake som 92???? det visste jeg ikke ;D ;D Vi hadde jo knapt internett på analog linje den gangen ;D ;D
Ollan

langva

for å spille CM bruker man ikke internett ( noob)
Henrik Høiberg Langva

JanE

Arv av pappa, men de er også det beste laget.
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

Budda

Quote from: ollan on November 06, 2008, 15:57:39

Championship manager så langt tilbake som 92???? det visste jeg ikke ;D ;D Vi hadde jo knapt internett på analog linje den gangen ;D ;D

Hehe, CM kom i 92 ja. Spilte det på min fantastiske Amiga. Fantastisk spill.
Endre

harvey

Hallo starten var i slutten av 60 åra, ja. :)  To brødre som holdt med ett lag borte i merseybyen, røde sådan. :-[  Men LEEDS ble og ER det eneste laget som betyr noe i England.  Hadde foresten med de to brødrene og sønnen til en ene på Elland Road i 3-2 seieren over carlisle i vår. ;D ;D
Men tilbake til LEEDS som lag er det vel noe i alt som skjer rundt laget.  Dette blir slik at det aldri er "kjedeligt" å følge med.  Som sikkert noen leser mellom linjene var også skotland ett landslag jeg følgte med på.   ;D 

B-m

Helt f**kings identisk som meg!!!!! Genialt Budda  ;D Bare jeg ble det noen år senere.
Og vet ikke hva det er, men hver gang jeg ser på tekst-tv så tenker jeg på leeds og engelsk fotball.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Budda

Quote from: B-m on November 06, 2008, 17:38:12

Helt f**kings identisk som meg!!!!! Genialt Budda  ;D Bare jeg ble det noen år senere.
Og vet ikke hva det er, men hver gang jeg ser på tekst-tv så tenker jeg på leeds og engelsk fotball.

Hehe, steika artig. Utrolig at CM og tekst-tv kan ha en så stor betydning for to personers liv. Tenk; hadde det ikke vært for CM, så hadde jeg kanskje heiet på looserpool  :o
Endre

JanPSyse

Jeg spilte et eldgammelt norsk Fotball managerspill i windows 3.11 i 1990(ikke CM), og skulle velge et lag. Jeg valgte da et lag som var lett å finne igjen på tabellen pga det korte navnet. Det ble Leeds, og jeg har ikke angret et sekund etterpå. Ganske tilfeldig egentlig, men ser at det er flere her som har lignende historier ;D

Forresten Langva, vær så snill å ikke bruk uttrykket "noob".
Jeg blir fryktelig flau på dine vegne når du skriver dette, da du faktisk utleverer deg selv som en tulling ved å bruke det uttrykket. Uff... :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

arne armoen

Quote from: Sølvreven on November 06, 2008, 13:33:01

Der har vi årsaken Reven! Pluss de hvite draktene! Med nummeret på strømpene!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

gelderdend

1977, broren min holdt med Liverpool og jeg begynte så smått og oppdage engelsk fotball, jeg sa heldigvis til de andre og større gutta i gata at jeg holdt med Liverpool akkurat som broren min, men de overbeviste meg om at Leeds United var laget for meg, og fra den dagen har det kun vært Leeds for min del.

Litt rart egentlig at jeg klarer å huske noe så tydlig som skjedde da jeg var 6-7 år. Man husker kanskje de viktigste valgene man gjør i livet? ;-)

Leeds and proud of it!

sportcarl1

började hålla på leeds omkring 1972, det korta namnet och bokstavskombinationen ee gjorde att det Leeds skilde sig från de andra lagen i tabellen

fotballfantomet

Quote from: arne armoen on November 06, 2008, 23:38:30
Quote from: Sølvreven on November 06, 2008, 13:33:01

Der har vi årsaken Reven! Pluss de hvite draktene! Med nummeret på strømpene!

....alle fine ting som nevnes her er årsaken ja  ;D ;D
Leeds United since -69/70 and 4 ever

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Ronald

Hvite drakter på møkkete/sølete bane høsten i `75. Samt skuddfoten til Lorimer  ;D

I tiden etter det ble min favoritt Gordon McQueen.  ;D Han blødde for drakten og gav ganske mange andre juling  8)