Skrevet av Emne: Windass!!  (Lest 3469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MacMurder

Windass!!
« på: Oktober 30, 2008, 14:19:44 »
Brennhete rykter om at han vil signere på lån i løpet av ettermiddagen...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Windass!!
« Svar #1 på: Oktober 30, 2008, 14:30:13 »
En sterk og tøff type på 39 år!!! kanskje kan han ha noen kramptrekninger til vår fordel på slutten av sin karriere!
Yeboahs vitne

ArneS

Sv: Windass!!
« Svar #2 på: Oktober 30, 2008, 14:31:28 »
Hva skal vi med utgamle leiesoldater?  
Vet han var god for Hull i fjor, men vi skal vel for svarte bygge Nye Leeds???
Den 17. mann

Sydhagen

Sv: Windass!!
« Svar #3 på: Oktober 30, 2008, 14:34:27 »
ser ikke poenget med å låne windass...blir så vindfullt på elland road.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Windass!!
« Svar #4 på: Oktober 30, 2008, 15:05:03 »
ser heller ikke vitsen med dette lånet men er greit med cover og windass holder høyt nivå sin alder til tross
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Sv: Windass!!
« Svar #5 på: Oktober 30, 2008, 15:48:27 »
Veldig splitta meninger om Dean Windass...

Jeg faller under de som syns det kan være en positiv lånesigning på kort basis. En tøffing med øyne for mål og som alltid gir hundre prosent? Gjerne for meg! Trur han kunne bidratt med innsats på trening og i kamp, primært som backup for Becks\Becchio, som per i dag ikke har særlig mye konkurranse!
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Windass!!
« Svar #6 på: Oktober 30, 2008, 16:08:55 »
...hvis han blir lånt inn er det fordi Macca savner en med hans egenskaper (jamf. Showunmi ikke funnet 'god' nok...). Helt greit for meg om dette styrker oss offensivt (mht at vi vel har manglet en 'kraftspiss å hive innpå enkelte ganger). Selvsagt hadde det vært bedre å finne en ung, lovende evt etablert som det kunne vært litt mer langtidsperspektiv over, men sånn er ikke verden alltid *sukk*

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond A

Sv: Windass!!
« Svar #7 på: Oktober 30, 2008, 16:09:29 »
Windass bidro i fjorårssesongen med å skyte Hull opp i Premier League. Dersom det blir noe av låneoppholdet, tror jeg det kan være et lurt trekk.  Det virker som han fremdeles vet hvor målet står. Kanskje det kan også hjelpe med å få opp få opp effektiviten til Beckford  :o, og at han kan bidra som Freedman i fjorårssesongen, selv om han er en annen type spiller.
Luscos medl. 338

Promotion 2010

Sv: Windass!!
« Svar #8 på: Oktober 30, 2008, 16:36:54 »
Dette er nok bra på kort sikt!

Windass er angriper nummer tre etter min mening. B&B må få slappe av innimellom, for mye faaller på dem!

OK Signing!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: Windass!!
« Svar #9 på: Oktober 30, 2008, 17:57:46 »
...hvis han blir lånt inn er det fordi Macca savner en med hans egenskaper (jamf. Showunmi ikke funnet 'god' nok...). Helt greit for meg om dette styrker oss offensivt (mht at vi vel har manglet en 'kraftspiss å hive innpå enkelte ganger). Selvsagt hadde det vært bedre å finne en ung, lovende evt etablert som det kunne vært litt mer langtidsperspektiv over, men sånn er ikke verden alltid *sukk*



enig med du, asbjørn.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bjalle Skien

Sv: Windass!!
« Svar #10 på: Oktober 30, 2008, 18:20:15 »
Så Windass i play off finalen i mai (dagen før Leeds-Doncaster) og han var i den kampen veldig god, i tillegg var han en fars figur for de unge på Hull laget.

Tror dette kan være en lur signing ut sessongen .

sportcarl1

Sv: Windass!!
« Svar #11 på: Oktober 31, 2008, 01:44:03 »
vad skall vi med en veteran till? om vi måste låna in så är det bättre vi försöker låna Alan smith från Newcastle, han har svårt att platsa då han har owen ameobi och martins att kämpa emot, han kan brukas på mittfältet med
 

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Windass!!
« Svar #12 på: Oktober 31, 2008, 07:28:41 »
Skjønner ikke all hypen. Windass er over the hill. Sats videre med det laget vi har, kontinuitet og kvalitet i massevis for denne divisjonen.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Windass!!
« Svar #13 på: Oktober 31, 2008, 08:08:33 »
Så Windass i play off finalen i mai (dagen før Leeds-Doncaster) og han var i den kampen veldig god, i tillegg var han en fars figur for de unge på Hull laget.

Tror dette kan være en lur signing ut sessongen .



...farsfigur!!! Ok, la oss signe ham- sikkert noen foreldreløse gutter på Thorp Arche!? Neida, fra spøk til revolver! De som klager på dette- her snakker vi uansett kort sikt og som cover up for våre eskisterende og det er etter min oppfatning lite tvil om at mannen har kvaliteter.
Yeboahs vitne

flynn

Sv: Windass!!
« Svar #14 på: Oktober 31, 2008, 08:31:41 »
For å gjenta meg selv fra forrige gang dette ble omtalt;
Han (Windass...) er en spiller vi overhodet ikke trenger; feil alder, feil spillestil, feil rykte og feil etternavn (vel, den siste var kanskje litt usaklig...).

Her er hva vi unngår å se på Elland Road ettersom dette heldivis ikke ble noe av:
http://www.whoateallthepies.tv/2006/12/horror_tackle_d.html

flynn

arne armoen

Sv: Windass!!
« Svar #15 på: Oktober 31, 2008, 14:26:05 »
Scorer bestefar mål for Leeds, er han hjertelig velkommen!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

JanPSyse

Sv: Windass!!
« Svar #16 på: November 02, 2008, 20:19:40 »
Om ikke annet så har han iallefall et morsomt navn ;)

Neida, så lenge han skorer mål, så er han god nok for oss der vi er nå.
Ser jo Håvard Flo på 38 fortsatt skorer mål i 1 div i norge, som kanskje er hakket under league1 kvalitetsmessig, eller..?
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

janove

Sv: Windass!!
« Svar #17 på: November 02, 2008, 20:47:43 »
Om ikke annet så har han iallefall et morsomt navn ;)

Neida, så lenge han skorer mål, så er han god nok for oss der vi er nå.
Ser jo Håvard Flo på 38 fortsatt skorer mål i 1 div i norge, som kanskje er hakket under league1 kvalitetsmessig, eller..?

Windass er altsaa en person, som har benyttet alle mulige anledninger, til aa fortelle at han hater
Leeds United!
Mulig noen husker hvordan han oppfoerte seg mot Leeds fansen, da han scorte for Hull paa KC Stadium, den sesongen Leeds rykket ned.
Windass, nei takk!

Naar det gjelder 1. divisjon i Norge:
I dag morges dro jeg til Temple Newsam for aa se Sunday League football. Dette kan sammenlignes med
Adeccoligaen i Norge!
Tippeligaen er ikke stort bedre!