Leeds - Carlisle United 10. jan 2009

Started by dtage, October 25, 2008, 17:55:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dtage

Ã...pner årets turkonto med Carlisle 10. januar. Min bror og jeg reiser via london med Ryanair torsdag til søndag. Nå er vel ikke London det mest optimale når målet er mest mulig tid i Leeds, men det åpner jo for en pubrunde der før vi setter oss på toget nordover. Vi er litt fristet til å ta en natt hos Peter, men føler oss ikke helt trygg på om det er så lurt. Uansett gleder vi oss til nok en gang å hjelpe laget vårt t seier. Vi satser på at vår uslåelige statistikk holder etter denne kampen også! Si fra dere som skal over, så kan vi samles til noen. Kanskje på The Three Legs?!?!?! for en minneverdig opplevelse.
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Fygle

Er det noen som har erfaring med Commercial Inn, og evt kontaktinformasjon?
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

chief

Quote from: id-buy on October 27, 2008, 12:30:39

Jeg har bodd der fast siden 1991, og det er helt greit hvis du bare skal ha en seng å sove i.

(-) Rommene er gamle og nedslitte og det er ikke alltid at varmtvannet i dusjen blir varmt når du helst foretrekker det.  :o

(+) Det er kort gangavstand til ølkranene, du bor sentralt med hensyn til gangavstand til sentrum og Elland Road samt at du får servert frokost av en av de store legendene i Leeds United.

Kontakt tel. Commercial inn:00441132433542
1 4 all and all 4 1

Fygle

Quote from: chief on October 27, 2008, 13:30:37
Quote from: id-buy on October 27, 2008, 12:30:39

Jeg har bodd der fast siden 1991, og det er helt greit hvis du bare skal ha en seng å sove i.

(-) Rommene er gamle og nedslitte og det er ikke alltid at varmtvannet i dusjen blir varmt når du helst foretrekker det.  :o

(+) Det er kort gangavstand til ølkranene, du bor sentralt med hensyn til gangavstand til sentrum og Elland Road samt at du får servert frokost av en av de store legendene i Leeds United.

Kontakt tel. Commercial inn:00441132433542

Takk for nyttig info!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

dtage

Nå er hotell bestilt. Det ble Plaza denne gangen. Kr. 620 for et rom for to høres greit ut. Nært nok sentrum. Flere som skal over til denne kampen?

dtage

Etter aktiviteten på denne tråden blir det stusselig med nordmenn på The Commercial før kampen. Har vi bommet så j....? Kanskje det er flere som reiser helga etter og får to kamper? Nå har broden og jeg en uslåelig rekord med bare seire på de kampene vi har sett, så vi regner med at om ikke motgangen har snudd før, vil denne kampen bli vendepunktet!

MOT!!

Fygle

Kun dager igjen nå. Moro med en formstigning før avreise slik at statistikken min kan holdes i hevd: 3  3-0-0 10-1

Satser på en målrik kamp, men tror vi slipper inn et mål. Blir gøy med en omvisning på ER, samt seiers øl hos Peter. Jepp DETTE gleder jeg meg til!!!  :D :D :D :D :D :D

MOT!!!

L.RADEBE

Noen som vet hva prisene ligger på bed and breakfast i Leeds? Commercial Inn ?