Jeg erklærer meg som medgangssupporter

Started by nellejr, December 20, 2008, 23:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nellejr

Sorry folkens, men nå er det midlertidig slutt for min del. Siste peacock news blir arkivert med plasten på. Nok søndager og mandager er blitt ødelagt.

Den enkle årsaken er: Familien min fortjener bedre enn dette. Kona fortjener en utrolig ros som har holdt ut med meg de siste åra. Det sure trynet mitt er nok ikke det hyggeligste å se på, og når det er surt helg etter helg, år etter år, så innser jeg nå at det er på tide med forandring.

Jeg kommer derfor framover til å ikke følge med på Leeds sine resultater, ikke lytte mer til Leeds radio, og heller ikke oppdatere meg på alt det andre som skjer rundt klubben.

Kanskje en gang i fremtida, men nå er det nok for denne gang. Jeg erklærer meg selv som medgangssupporter, til ære for min familie.

Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Asbjørn

Hehe, Geir. Den der følelsen er det hundrer av der ute som har hatt i løpet av de siste 6 årene...

...men så kommer en seier, det snakkes igjen om en rik sjeik...  Og så er vi der igjen :)

Men bruk nå julen til å hvile ut, få resultatene på avstand...

Så er du klar igjen :)

(Jeg er på langt nær der ennå, men jeg har hverken bladd i siste LeedsLeedsLeeds enn rukket mer enn å rive plasten av TPN ennå)  Det er snakk om overlevelsesmekanisme, det er ikke alle av oss som er selvplagere osv...
Men etter en liten rekonvalens er vi der igjen :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

abbe

Quote from: nellejr on December 20, 2008, 23:45:32
Sorry folkens, men nå er det midlertidig slutt for min del. Siste peacock news blir arkivert med plasten på. Nok søndager og mandager er blitt ødelagt.

Den enkle årsaken er: Familien min fortjener bedre enn dette. Kona fortjener en utrolig ros som har holdt ut med meg de siste åra. Det sure trynet mitt er nok ikke det hyggeligste å se på, og når det er surt helg etter helg, år etter år, så innser jeg nå at det er på tide med forandring.

Jeg kommer derfor framover til å ikke følge med på Leeds sine resultater, ikke lytte mer til Leeds radio, og heller ikke oppdatere meg på alt det andre som skjer rundt klubben.

Kanskje en gang i fremtida, men nå er det nok for denne gang. Jeg erklærer meg selv som medgangssupporter, til ære for min familie.

Jeg har selv lekt med samme tanken. Men jeg tror sjokket over å se meg blid ville blitt alt for stort for mine nærmeste. Vil ikke gi dem infarkt eller noe. Husker jeg smilte på en ferie i Hellas ca. 2001, etter det har det vært mye surt ja. Akkurat nå sitter jeg og river ut tåneglene for å døyve smerten ved å være Leeds supportert.

Oggy

Man skifter ut både hus, bil, kjerring, elskerinner og Gud vet hva.
Men Leeds United skifter man bare ikke ut, sånn er det bare!!

Vi får komme sterkere igjen en vakker dag.
Oggy

fjellhaugen

må si jeg har prøvd dette selv et par ganger, men det er nok som heroinen for de som trekker til plata.
du kan prøve å slutte men , før du tror må du ha en ny dose og da er du kjørt. ;D
snakkes på forum over nyttår med 6 nye deilige poeng i lomma ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Det er tungt, ja, men det finnes dessverre/heldigvis ingen bryter som eg kan slå av Leeds United med.

Ups and downs!
COME ON LEEDS !!

Budda

Hvis det er innstillingen din, så bye bye. Leeds trenger deg ikke
Endre

Allanclarke

En som vurderer det samme. Har tre drakter på veggen. Den første røyk etter colchester,den andre igår og neste går ned etter leicestertapet neste helg.
Det hjelper ikke med ny manager. Denne sesongen er ødelagt.Payoff = 0
Ã... kaste inn håndkleet er siste utvei, men jeg klarer snart ikke mer. Skjer det ikko noe drastisk snart så gi jeg opp!

h.b

Quote from: Allanclarke on December 21, 2008, 13:50:36
En som vurderer det samme. Har tre drakter på veggen. Den første røyk etter colchester,den andre igår og neste går ned etter leicestertapet neste helg.
Det hjelper ikke med ny manager. Denne sesongen er ødelagt.Payoff = 0
Ã... kaste inn håndkleet er siste utvei, men jeg klarer snart ikke mer. Skjer det ikko noe drastisk snart så gi jeg opp!
Du har vel fått med deg at Mcca har fått sparken  ;D

fmtj

Dette er noe alle føler- dette gjør vi for å beskytte oss selv mentalt! Helt forståelig. Du ruster deg for fremtidige skuffelser. Så er det jo slik at vi lokkes tilbake til sagmuggen igjen, som gamle sirkushester. Det skal ikke mer enn en seier til! Vet hvordan du har det og føler det! Vi er mange! ;)
Yeboahs vitne

Per Arne

Vi føler alle elendigheten om dagen. Det er forjævlig, surt, bittert og gledeløst. Helt klart. Det går kraftig inn på oss som elsker fotball generelt, og Leeds spesielt.

Min mor hadde et godt råd for livet. "Oppsøk det som gjør deg lykkelig" Og dette er et veldig godt poeng. Det er farlig å kun fokusere på fotballen. Vi er nødt til å ha andre verdier i tillegg. For oss som har familie burde det være enkelt. En familie som støtter oss, og som gir oss glede. Har man venner, jobb, andre interesser osv, er det viktig å fokusere på det. Oppsøk det som gjør deg lykkelig.

Jeg var på Elland Road 15 nov. En forferdelig kamp. Vi snakket ikke engang med hverandre på vei ut av stadion. Vi hadde en helt forjævlig følelse, en kampestein i magen og gråten i halsen. Det var tungt. Egentlig ville jeg bare på hotellet og legge meg. Jeg ville hjem. En drøy time senere finner jeg meg selv leende, skrålende, syngende, drikkende, jublende glad på Commercial. Masse folk. Kjempestemning. Vi har det bra, og VI ER FOR FAEN VERDENS BESTE FOTBALLKLUBB!!!
Vi klarer å fortrenge tapet. Vi ser framover til neste kamp. Og til neste kamp. Og kampen deretter. Og jeg ser veldig fram til å juble, skrike, synge, hoppe og brøle neste gang jeg skal på ER og se Verdens Beste Fotballag KNUSE jævla Peterborough!!!!

Gi aldri opp, kjære dere, vi er best, og vi kommer fryktelig tilbake!!!

MOT

Bjorn

AMEN Per Arne!! Tenker akkurat det samme!
Tapene glemmer vi fort. Det er de gode stundene som huskes, og de er det mange av!

GOD JUL alle sammen.  ;D

Marching On! 4276

B_Ød

Ups & Ups!!

Lazy

Ærlighet er vel og bra, nellejr, men er du først bitt av Leeds bassillen så er det for livet.

Motgang skal gjøre deg sterk, sier et visdomsord ;)
Så jeg føler meg kjempesterk ;D

Ha en flott julehelg, tenker du får med deg kampen mot Leicester og  ;)

Til alle Leeds fans, ønsker dere en riktig flott julehelg! :)

fmtj

Quote from: Per Arne on December 21, 2008, 22:49:13
Vi føler alle elendigheten om dagen. Det er forjævlig, surt, bittert og gledeløst. Helt klart. Det går kraftig inn på oss som elsker fotball generelt, og Leeds spesielt.

Min mor hadde et godt råd for livet. "Oppsøk det som gjør deg lykkelig" Og dette er et veldig godt poeng. Det er farlig å kun fokusere på fotballen. Vi er nødt til å ha andre verdier i tillegg. For oss som har familie burde det være enkelt. En familie som støtter oss, og som gir oss glede. Har man venner, jobb, andre interesser osv, er det viktig å fokusere på det. Oppsøk det som gjør deg lykkelig.

Jeg var på Elland Road 15 nov. En forferdelig kamp. Vi snakket ikke engang med hverandre på vei ut av stadion. Vi hadde en helt forjævlig følelse, en kampestein i magen og gråten i halsen. Det var tungt. Egentlig ville jeg bare på hotellet og legge meg. Jeg ville hjem. En drøy time senere finner jeg meg selv leende, skrålende, syngende, drikkende, jublende glad på Commercial. Masse folk. Kjempestemning. Vi har det bra, og VI ER FOR FAEN VERDENS BESTE FOTBALLKLUBB!!!
Vi klarer å fortrenge tapet. Vi ser framover til neste kamp. Og til neste kamp. Og kampen deretter. Og jeg ser veldig fram til å juble, skrike, synge, hoppe og brøle neste gang jeg skal på ER og se Verdens Beste Fotballag KNUSE jævla Peterborough!!!!

MOT

FY FARAO FOR ET BRA INNLEGG!!!! Føler meg bedre rett og slett og håpet er plutselig tilbake....eller litt større enn det var da! God jul! :)
Yeboahs vitne

olsen leeds

Quote from: fmtj on December 22, 2008, 14:40:35

MOT

FY FARAO FOR ET BRA INNLEGG!!!! Føler meg bedre rett og slett og håpet er plutselig tilbake....eller litt større enn det var da! God jul! :)

ENIG ;) ;)

Fygle

MOT

Takk Per Arne! Glimrende innlegg!! MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Ronald

En "survival" strategi som eg har innført er å følge med på "de vemmelige fem", slik at eg kan komme med kommentarer som: Skal si de røde sleit mot Hull på Lørdag :o

Det hjelper på selvtilliten når det går som det går i League one. En annen strategi er å ikke logge seg på ett par uker, men uansett så sitter Leeds i ryggmargen og eg er enig med sammenligningen med andre som er avhengig. Vi får aldri nok og kan aldri slutte.

fjellhaugen

Quote from: Budda on December 21, 2008, 13:21:33

det var da litt "harsh"?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sander

Absolutt ikke.

Om han gir opp Leeds, trenger de han ikke.

Det Leeds trenger, er støtte fra alle som holder med dem, ikke folk som kommer i medgang og går i motgang

Quote from: fjellhaugen on December 23, 2008, 21:30:23

det var da litt "harsh"?

Oggy

Syns man skal være litt forsiktige med å si at vi ikke trenger folk, hvis man ikke
til enhver tid støtter laget i tykt og tynt.

Vis meg de supporterne som har lidd mer enn oss Leeds-fans?
Som har opplevd flere skuffelser, spillersalg og helvetes nedturer
i fleng. Ã...r etter år, etter år.

Da vi solgte Milner i sin tid, ville jeg bare gråte!!
Han var fremtiden vår, men vi nærmest ga han bort.
Det var et helvete, jeg ville en stund bare gi fan i alt.
Men det ble bare verre, og verre og verre.

Vi er bare mennesker vi også, noen ganger går det bare over styr.
Vi vil bare at våre gutter skal begynne å vinne kamper igjen, og ikke
minst rykke opp en divisjon - minst  :)
Oggy

Inge

Milner var en ting, men husker da jeg var på vei til jobb å fikk servert midt i panna at cantona var reist tl manu. Faktisk den værste beskjeden jeg har fått.

B_Ød

managere, spillere, styret, alt&alle kan erstattes...tenk heller på den gangen vi nesten opphørte som klubb..for min egen del er jeg glad det fremdeles finnes "whites" på matta...så får frustrasjoner og gleder over prestasjoner eller manglende sådane bare komme. Jeg har et Leeds United jeg kan supportere...og det er pr dag alt jeg trenger.

Leicester bil myrdet i morra!
Upwards & Onwards !!!!!!!!!!!

God Jul  ;D
Ups & Ups!!

Per-Stian

Det er viktig med prioriteringar her i livet. Leeds United er for meg ein urokkeleg attributt som alltid vil prege mitt liv, men eg passar på slik at fanatismen ikkje skal prege verken jobb eller familie. Eg elskar Leeds dag og natt, time for time, år ut og år inn, men eg har funne ein brytar som kan setje fotballen på stand-by når noko anna krev mitt fulle fokus. Eit tap vil alltid liggje "å murre" litt i bakhovudet, men er det ein ting livet med Leeds har lært meg, så er det å takle motgang.

Therese

Hva ville spillerne gjort om de fikk vite at supporterne hadde gitt opp?
Trolig det samme. Hjelper ingen ved gi opp, hvertfall ikke midt i en sesong.
Jeg er sikker på at vi reiser oss og begynner å vinne igjen!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Torpe-do

Quote from: Therese on December 24, 2008, 12:54:08
Hva ville spillerne gjort om de fikk vite at supporterne hadde gitt opp?
Trolig det samme. Hjelper ingen ved gi opp, hvertfall ikke midt i en sesong.
Jeg er sikker på at vi reiser oss og begynner å vinne igjen!

Signert!

DenHviteYeboah

This is the top ten of the Most Searched Clubs on Yahoo. Now who isn't a big club? 1. Liverpool FC 2. Arsenal FC 3. Manchester United FC 4. Leeds United FC 5. Chelsea FC 6. Glasgow Rangers FC 7. Manchester City FC 8. Celtic FC 9. Everton FC 10. Birmingham City FC

Helt vanvittig at vi er i League1...Før oss til Premier League Simon!
God Jul til alle dere fantastiske Leedssupportere!

fjellhaugen

Quote from: Sander on December 23, 2008, 22:29:38
Absolutt ikke.

Det Leeds trenger, er støtte fra alle som holder med dem, ikke folk som kommer i medgang og går i motgang

det var da litt "harsh"?

er fortsatt uenig, men sånn er livet. enkelte ting må man bare få litt avstand til av og til. nå er jo mannen inne med nytt håp som du ser også, så da er jo den saken grei.

av og til må man faktisk se på hva som er viktig i livet. tror neppe familien din(om du har en) hadde giddet å sitte å se på det sure trynet ditt uke inn og uke ut slik som geir (og undertegnedes) familie har gjort de siste månedene.
når kona prøver å varte deg opp med litt lørdagskos ;) og en liten cognac så får hun bare et hrmpff!!! tilbake fordi leeds tapte IGJEN.
nei la oss få gi uttrykk for følelser som ikke bare går 100% positivt inn som supportere men også alt annet uten å bli utvist av verden.

julehilsen fra fjellhaugen som har ny giv og ønsker seg 3 poeng til jul.
CCC i 2009

ragnar

Aldri i verden om jeg vil gi opp Leeds United. Til det har jeg blitt for hektet på mitt daglige behov for nyheter om Leeds enten det er her på forumet eller andre steder.

Husker da jeg bli supporter. Det var i løpet av den sesongen vi vant den gamle førstedivisjon. Helt siden den gang har jeg latt meg begeistre, latt meg bli revet med av denne klubben.

Aldri, aldri har jeg noengang vært inne på tanken om å "gi" meg som supporter.

Så store nedturer vi har hatt og spesielt de siste årene. Slag på slag rett i fleisen. Husker sangen til Chumbawumba "i get knocked down but I get up again". Vi må ha troen og aldri la fotballen ta over livet vårt. Men man kan ikke unngå å bli littegrann påvirket av hva som skjer med Leeds. Sånn er det bare.

Pokker så deilig følelsen blir når vi rykker opp i mai!
*In El Loco we trust!*

Budda

Quote from: fjellhaugen on December 24, 2008, 15:20:57
Quote from: Sander on December 23, 2008, 22:29:38
Absolutt ikke.

det var da litt "harsh"?

er fortsatt uenig, men sånn er livet. enkelte ting må man bare få litt avstand til av og til. nå er jo mannen inne med nytt håp som du ser også, så da er jo den saken grei.

av og til må man faktisk se på hva som er viktig i livet. tror neppe familien din(om du har en) hadde giddet å sitte å se på det sure trynet ditt uke inn og uke ut slik som geir (og undertegnedes) familie har gjort de siste månedene.
når kona prøver å varte deg opp med litt lørdagskos ;) og en liten cognac så får hun bare et hrmpff!!! tilbake fordi leeds tapte IGJEN.
nei la oss få gi uttrykk for følelser som ikke bare går 100% positivt inn som supportere men også alt annet uten å bli utvist av verden.

julehilsen fra fjellhaugen som har ny giv og ønsker seg 3 poeng til jul.
CCC i 2009

Synes ikke jeg er så veldig krass. Hvis man gir opp når motgangen er på det verste, så er man ikke en ekte  supporter. Og det var jo det han skulle, og kanskje begynne å følge med etter en stund da det begynner å gå oppover. En slik supporter trenger vi ikke, og det står jeg for!

Selvsagt skal ikke fotballen gå utover familielivet. Hvis det gjør det, så er det deg som person, og ikke Leeds, som er problemet. Jeg greier alltid å nullstille meg etter et tap ved å tenke på fremtiden og at vi skal få revansje for tapet ved neste kamp. Jeg spør også: hva er vel bedre trøst enn kos med damen og alkohol?
Endre