Veterancup denne helga med ex.Leedsspillere, Litt OT

Started by MacMurder, January 30, 2009, 09:15:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Ja denne helga er det klart for avreise til Årdal/Lærdal for det årlige VM for veteranlag.  ex.Leedsspillerene Alfie Håland og Andy Ritchie er med for henholdsvis Bryne og et engelsk gråsteinslag hvis navn ikke inngår i mitt vokabular.

http://www.veterancup.no/

ooh aah

Jeg satser på tunnel på Alfie i helgen. Andy Ritchie møter jeg neppe på banen (kommer sannsynligvis ikke forbi gruppespillet). Det må i tilfelle bli på banketten.

lojosang

Quote from: ooh aah on January 30, 2009, 10:26:55
Jeg satser på tunnel på Alfie i helgen. Andy Ritchie møter jeg neppe på banen (kommer sannsynligvis ikke forbi gruppespillet). Det må i tilfelle bli på banketten.

Tunnell på banketten tror jeg fort vekk kan føre til pinlige situasjoner, min godeste ooh aah!  ;D

Oppdater oss nå endelig på resultater fra både spill og bankett når det hele er over.
- Leif Olav

MacMurder

Quote from: ooh aah on January 30, 2009, 10:26:55

Oppsatt i gruppe med Bryne? Da møtes vi i kveld.

Ronald

Eg og skal innover. Litt ung ennåsåeg spiller i oldboys klassen. Jølster! Vi får prøve å treffes hvertfall på banketten. Skal eller bo på Klingenberg på Tangen.

Har tenkt å ha Leedsdrakt under jølsterdrakta for så å VRENGE av drakta når eg putter mine tilmålte mål. ;D ;D

MacMurder

Leedsdrakten er et must! Satser på å vrenge den over hodet etter en frekk tunnell på Robsen (som Scheie ynder å kalle ham), og deretter ydmyke Fraser Digby i Scum-buret.

kjelvi

Quote from: MacMurder on January 30, 2009, 12:03:59
Leedsdrakten er et must!

Synest at Stordals pissgule trøye også er flott!
Hvem stiller på SILs lag?
Jompen har svikta med nyheter på -nu-sida si.

ooh aah

Alfie stilte ikke så jeg måtte nøye meg med noen tunneller på noen fra Stordal. Var det deg MacMurder? Ingen tunneller på banketten, hadde nok med meg sjølv der..

MacMurder

Ingen slo tunnell på MacMurder, hvordan dere klarte å slå oss må gudene vite! Daylight robbery! ;D.

Ronald

Jølster var i år igjen desidert dårligst i oldboys klassen og må fortsatt flyte på en ubeseira rekke av kamper ute på kunstgress og 7`er fotball.

Neste år derimot, da stiller vi med et toppet Veteranlag. ;D ;D