Crowe ute resten av sesongen

Started by h.b, April 08, 2010, 19:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Synd for Crowe (og oss) men tipper SG kommer til å kjøre uendret på høyrebacken resten av sesongen om det da ikke skulle oppstå skader eller suspensjoner!

flynn

Rekk opp hånda alle som fortsatt mener at vi kom forsterket ut av å bytte Frazer Richardson ut, og Crowe inn? Eller for den del, Douglas ut og Doyle inn.
(Med unntak av på lønningsdudsjettet vel og merke, der er vel de to vi har nå å foretrekke.)

Jeg tar så ofte feil at jeg nesten må unne meg å pepeke det der det viste seg at jeg hadde rett, og det mener jeg gjelder for dette i alle fall  :-[

flynn

Leedsulf

Jeg trodde ærlig talt vi skulle bli forsterket da Frazer forsvant, samme hvem som ble hentet inn som erstatter, men det jeg har sett av det defensive arbeidet til Crowe har bare vært som å se en kortvokst versjon av Frazer. Det jeg liker bedre med Crowe er at han ikke har disse gjentagende mislykkede avdriblingene på egen banehalvdel som var Frazers varemerke.

Ang. Doyle/Douglas, ville jeg heller hatt sistnevnte krigende på midtbanen bak Kilkenny enn Doyle. Det jeg derimot ikke savner med Douglas, var hans evige trang til å avslutte ethvert angrep, noe som som regel resulterte i skudd som enten gikk over tribunen eller inn til keeper.
Men alt i alt sitter jeg igjen med et inntrykk av at Douglas var en bedre ballvinner.

Douglas kunne jo faktisk løst litt av høyrebackproblematikken også, selv om jeg enda har friskt i minne hvor svak han var i presset da Millwall scoret i playoffen...

berlin

Frazer hadde sine kamper hvor han var god, men alt i alt var det greitt at han skiftet beite.
Estatningen(e), Crowe er ikke håpløst dårligere enn Frazer, heller ikke Bromby, og for Bates teller det sikkert litt at de har lavere lønn enn det Frazer ville krevd, hehe.

Douglas hadde vel heller ikke lyst til å ned i lønn, men han fikk vel neppe så høy lønn hos Swindon heller, muligens en sign-on-fee. Jeg vurderer også Douglas som en bedre spiller enn Doyle, så der er vi enige.

Hallgeir *

Quote from: The Boy Eddie Gray on April 09, 2010, 09:32:55
Jeg trodde ærlig talt vi skulle bli forsterket da Frazer forsvant, samme hvem som ble hentet inn som erstatter, men det jeg har sett av det defensive arbeidet til Crowe har bare vært som å se en kortvokst versjon av Frazer. Det jeg liker bedre med Crowe er at han ikke har disse gjentagende mislykkede avdriblingene på egen banehalvdel som var Frazers varemerke.

Ang. Doyle/Douglas, ville jeg heller hatt sistnevnte krigende på midtbanen bak Kilkenny enn Doyle. Det jeg derimot ikke savner med Douglas, var hans evige trang til å avslutte ethvert angrep, noe som som regel resulterte i skudd som enten gikk over tribunen eller inn til keeper.
Men alt i alt sitter jeg igjen med et inntrykk av at Douglas var en bedre ballvinner.

Douglas kunne jo faktisk løst litt av høyrebackproblematikken også, selv om jeg enda har friskt i minne hvor svak han var i presset da Millwall scoret i playoffen...

Douglas kunne nå i alle fall skyte, og han scoret også noen mål for klubben - i motsetning til de håpløse forsøkene Doyle kommer med. (Nå går han vel amok mot Southend for å gjøre mine ord til skamme.  :) )
Super Leeds since 1968