Fantastiske Leeds fans i Haugesund og Stord

Started by pemberton, September 22, 2009, 11:05:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pemberton

Var på Stord- Randaberg sist lørdag. Først spiller de Leeds sangen over hele stadion og så dukker to stk opp i Leeds draktet (Kristian og en til), og ikke nok med det er Dagfinn også der. Utrolig treff en lørdag.
På søndag var det Vard- Drammen i Haugesund og speakeren var Tore Risanger. Det første han gjorde var og opplyse til alle på tribunen at Leeds hadde slått Gills og toppet tabellen. Dette viser hvor store vi er, og at vi er en sammensveiset gjeng.
Ikke nok med det, men på mandag på Koppervik- SIF 2 traff jeg nok en Leeds patriot.
Dette hadde vel ikke noe på forumet, men ville nevne det. Vi kan være stolte av oss selv.

Hilsen Ray Tørnkvist
pembo

ollan

Vi finnes overalt,ikke alltid like synlig ??? men vi er der mer enn andre oppskrytte medgangssupportere(røde og blå)
Ollan

Dennis

Dette har alt på forumet å gjøre, Ray!

Forøvrig helt enig med deg. Er selv ikke særlig bereist, men det er alltid like artig å møte en Leedsfan. Har til gode å møte en medsupporter hvor ikke isen brytes totalt umiddelbart etter at Leeds blir samtaleemne - som du sier, dette viser hvor sammensveiset vi er.
Marching on together!

Rudi G.

Leeds supportere er ekte supportere. rød og blå supportere er plasikk supportere 8)

fjellhaugen

jeg var på cup kamp stord-haugesund i forfjor, samme dagen som play off semien.
det var minst 15 stordinger med leeds drakt og de spilte MOT i pausen. fantastisk engasjement.

det er litt deilig å se leeds supportere, som er stolte som aldri før, tross et par år uten noe i premieskapet.

WE ARE LEEDS :-* :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jostein.

Det er veldig mange Leeds Supportere på Haugalandet ;D

Kopervik.
Leeds Carajo!

fmtj

Quote from: pemberton on September 22, 2009, 11:05:54
Var på Stord- Randaberg sist lørdag. Først spiller de Leeds sangen over hele stadion og så dukker to stk opp i Leeds draktet (Kristian og en til), og ikke nok med det er Dagfinn også der. Utrolig treff en lørdag.
På søndag var det Vard- Drammen i Haugesund og speakeren var Tore Risanger. Det første han gjorde var og opplyse til alle på tribunen at Leeds hadde slått Gills og toppet tabellen. Dette viser hvor store vi er, og at vi er en sammensveiset gjeng.
Ikke nok med det, men på mandag på Koppervik- SIF 2 traff jeg nok en Leeds patriot.
Dette hadde vel ikke noe på forumet, men ville nevne det. Vi kan være stolte av oss selv.

Hilsen Ray Tørnkvist

Klart dette passer her, det er jo skikkelig gøy å høre om!!!!
Yeboahs vitne

Geir Magne

Alltid moro å treffe medsupportere. Som jeg skrev i TPN (Duell i Selbu) : En Leeds-supporter er en gammel venn fra første øyeblikk dere treffes!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

asLeeds

Stord e hovedstaden for Leeds supportere her i landet ;D ;D
vell....me e ivertfall mange ;)
DALHEIM WHITES