www.fotballtur.no

Started by ivo, March 01, 2009, 21:22:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ivo

Undertegnede skal til Leeds 2. mai for å se Leeds-Northampton. I den forbindelse har jeg bestilt hotellrom og kampbillett hos www.fotballreiser.no. Prisen er GBP 253. Hotellet det er snakk om er Jurys Inn (enkeltrom). Er det noen som har en formening om prisen er gunstig? Noen som har erfaring med fotballreiser.no?

ivo

Beklager. Skrev navnet på to forskjellige nettadresser. Riktig nettadresse er www.fotballtur.no

Tom S

To netter på Marriott (dbl.rom) og kampbillett: £218,-
Fly t/r Bergen - Leeds: 6.300,-
Total ca. kr. 8.500,-

Dette er prisen eg har betalt for meg og sønnen min, 27/3-2009.

COME ON LEEDS !!

ivo

Ok. Min reise:
Kirkenes - London tur/retur kr 2600.
Tre overnattinger på Jurys Inn inkl. kampbillett kr. 2500.

I tillegg får jeg utgifter på tog London-Leeds t/r.

Synes selv det er en gunstig pris. Hotellet har jeg lite kjennskap til.

Blank_File

Det var kanskje noe jeg også kunne prøve? Får du noe mer enn akkurat hotell og kampbilletter?

ivo

Ja, de tilbyr også en del kulturelle opplevelser m.m. For min egen del blir jeg kun å benytte meg av hotell og kampbillettilbudet. En kort helg går så sabla fort!

martind

Jurys inn er hvertfall et bra hotell. Har bodd der en gang før, og var veldig fornøyd. Ligger ganske sentralt og er et nytt og moderne hotell!
MOT!! We are Leeds!

testo

Quote from: Tom S on March 01, 2009, 21:54:09

Er dette prisen etter LUSCOS rabatten ? eller får man rabatten ved å vise frem medlemskortet ved innskjekking
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Quote from: testo on March 04, 2009, 00:41:02
Quote from: Tom S on March 01, 2009, 21:54:09

Er dette prisen etter LUSCOS rabatten ? eller får man rabatten ved å vise frem medlemskortet ved innskjekking

Etter rabatt.
COME ON LEEDS !!

pemberton

Jurys  er et meget bra hotell. Er bygget i 2001/02 og har de fleste fasaliteter. Gode senger, store rom er varemerket. Også meget kort vei til sentrum.
Du kan sjekke prisene på www.jurysinn.co.uk eller via Google. Det er mange priser de oppererer med.
Råd:
Be om rom med utsikt mot byen, ikke mot bryggeriet da de river dette nå og det er mye støy hele natten. Rom fra 8-10 etage er topp.
Hotellet kjører også kampanjer med 1/2 pris for frokost i deler av året. Hør i resepsjonen , som forøvrig har en fin bar og internetmaskin til bruk. Kostet £ 1 for 20 minutter.
God tur

Hilsen

Ray Tørnkvist

pembo

Raven

Quote from: ivo on March 01, 2009, 21:22:18
Undertegnede skal til Leeds 2. mai for å se Leeds-Northampton. I den forbindelse har jeg bestilt hotellrom og kampbillett hos www.fotballreiser.no. Prisen er GBP 253. Hotellet det er snakk om er Jurys Inn (enkeltrom). Er det noen som har en formening om prisen er gunstig? Noen som har erfaring med fotballreiser.no?
Jurys inn ligger litt uten for sentrum men tro det er et stille området og kort vei til Royal Armouies

isak

Quote from: Raven on April 15, 2009, 22:14:48
Jurys inn ligger litt uten for sentrum men tro det er et stille området og kort vei til Royal Armouies
Stemmer, budde der sist eg var over. Heilt topp!  :)

Raven

Quote from: isak on April 16, 2009, 23:01:52
Quote from: Raven on April 15, 2009, 22:14:48
Stemmer, budde der sist eg var over. Heilt topp!  :)
Tenkte jeg skulle bokke meg inn der neste gang jeg var. Over bodde på tidliger comfort hotell i påska, men det var ikke noe særlig fin plass å være