Homofile fotballspillere

Started by Asbjørn, May 02, 2009, 19:05:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

I dagens Dagbladet forteller ex-Lynspiller Thomas Berling sin historie fra toppfotballmiljøet anno år 2000. Jeg antar at fordommer etc har endret seg en hel del siden den gang, men vil ikke bli overrasket om div. 'homofobe' overtar tråden...

Hvorfor jeg poster det her?  I slutten av reportasjen innrømmer Thomas at han er Leedsfan (er du her inne???), men han syns det er vanskelig (skapsupporter av Arsenal), men han vurderer å stå frem snart (som Leeds-supporter). Og dét oppfordrer vi ham til å gjøre  :D

http://www.dagbladet.no/2009/05/02/magasinet/fotball/homofili/homofobi/5991610/

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: Asbjørn on May 02, 2009, 19:05:10
IHvorfor jeg poster det her?  I slutten av reportasjen innrømmer Thomas at han er Leedsfan (er du her inne???), men han syns det er vanskelig (skapsupporter av Arsenal), men han vurderer å stå frem snart (som Leeds-supporter). Og dét oppfordrer vi ham til å gjøre  :D

Tror du misforstod teksten her, Asbjørn:

sitat:" â€" Det er så vanskelig å heie på Leeds, siden de ligger på nivå tre i England. Derfor er jeg blitt skapsupporter for Arsenal. Men jeg vurderer å komme ut av skapet nå!"

Han står jo allerede frem som Leeds supporter, men vurderer å komme ut av skapet- som Arsenal supporter! Blir noe helt annet det. Bytte av fotballag grunnet et nedrykk eller to: Fy for skam!   >:(
Jon R.

Bites Yer Legs

I nettmøte nå vier han mye tid til Leeds, bla. gjennom å ha MOT som signatur.. Meget bra!!

http://www.dagbladet.no/2009/05/02/magasinet/fotball/homofili/homofobi/5991610/
KEEP FIGHTING!!

Runar

Hadde respekt for han helt til han skulle komme ut som Arsenal supporter, da kan han like så godt melde seg inn i kirkens hjelpeprogrammer for omorietering av homofile... 8)

Sterkt historie