Det er godt å være Leeds supporter igjen...

Started by Leedsfan, April 19, 2009, 12:54:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Må innrømme at optimismen går igjennom taket her hjemme. Er fornøyd med laget og trener...

Har også bestilt diverse fra den engelske supportershop'en for 1000,- kr! Et opprykk gjennom play-off må jo være meget lukrativt for klubben...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

siden ingen andre er enige.. må jeg si jeg er enig med du ;)
for en gangs skyld går det an å glede seg til kamp på ER uten å være småkvalm i timevis..
ikke er vi så verst borte om dagen heller. så detta lukter det fugl av!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Æ ser åsså på Leeds sin framtid som gledelig og lys ;D
Virke som Grayson har fådd sving på guttan å laget. Glede mæ til fortsettelsen :)

MOT!!
The Mighty Whites

Leedsfan

Sist gang jeg var i Leeds så jeg laget tape mot Ulvene og Sunderland. Leeds putta ikke et eneste mål og spilte ganske dårlig. Nå har jeg begynt å bli lysten på kamp igjen i Leeds og håper det blir i The Championship...

Tror vi kan få inn et par gode spillere hvis vi rykker opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

arneg

For tidlig, alt for tidlig.  Når opprykket er klart så skal jeg være med på at det å være Leedssupporter er godt igjen.

Kato

Alt er som normalt. Vi får kjempetro, før alt skal rives i fillebiter igjen i slutten av mai.

Vi må lede 5-0 tre minutter på overtid i Play-Off-finalen før jeg tror på opprykk.
:D
Husk vi er fordømte Leeds.

Geir Magne

En gang må motgangen ta slutt. Jeg tror mai måned i 2009 vil bli starten på oppturen!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Per-Stian

Quote from: Geir Magne on April 19, 2009, 21:35:37
En gang må motgangen ta slutt. Jeg tror mai måned i 2009 vil bli starten på oppturen!

Slik skal fløyta lyde ;D

lojosang

Tøysetråd!

Det har aldri vært vondt å være Leedssupporter.

Nå er det en stund siden det har vært direkte GODT ¨være Leedssupporter, men VONDT har det aldri vært!  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

Quote from: Per-Stian on April 20, 2009, 00:20:45

Slik skal fløyta lyde ;D

Nå er jo ordet 'motgang' et rimelig relativt begrep da. Noen, kledt i sånne røde heste-drakter, vil sågar hevde at det er motgang om de får corner imot i det 78.minutt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

trondt

Det var vondt i mai -75. Siden har den følelsen på en måte tatt bolig i Leeds-senteret i hjernen.
Det er på en måte litt vanskelig å glede seg 100% over fremgangene siden du vet at motgangen bare må komme. Men du verden hvor deilig det er når vi vinner. Håper at vi denne sesongen kan overvinne Wembley-spøkelset og på den måten fortrenge alt det som har skjedd de siste årene!

J-R

Quote from: Asbjørn on April 20, 2009, 08:25:01
Quote from: Per-Stian on April 20, 2009, 00:20:45

Slik skal fløyta lyde ;D

Nå er jo ordet 'motgang' et rimelig relativt begrep da. Noen, kledt i sånne røde heste-drakter, vil sågar hevde at det er motgang om de får corner imot i det 78.minutt...
Haha..

fmtj

Quote from: lojosang on April 20, 2009, 02:01:47
Tøysetråd!

Nå er det en stund siden det har vært direkte GODT ¨være Leedssupporter, men VONDT har det aldri vært!  ;D

Tøysesvar!!! Det har vært vondt mange ganger å være Leedssupporter, jeg nevner i en fei 0-1 for Sunderland i FA cupfinalen i 1973 og 0-2 for Bayern München i Europacupfinalen i 1975 som et par ganger da det virkleig var meget vondt, direkte smertefullt!!!!

....men akkurat nå er det faktisk ganske så godt å være Leedssupporter! Så er det jo så fint med det at man er det, det går ikke an å bli noe annet liksom, selv om det gjør vondt noen ganger!!!

MOT!!!

Yeboahs vitne

trondt

Enig i at det akkurat nå er ganske deilig å være Leeds-supporter, men med vår historie så sitter jeg bare å venter på tilbakslaget. Dog håper jeg selvfølgelig at dette tilbakeslaget lar vente på seg til vi er tilbake i det gode selskap og vel så det. (Nå vet jeg strengt tatt ikke om chelski eller scum kan kalles det gode selskap).

MOT

Vonsiggy

Tøysetråd!

Så du hadde det ikke vondt da de rykket ned fra PL, eller i finalen mot Bayern eller AC Milan?....

DenHviteYeboah

Tøysetråd!

For noe vås!har du ingen empati eller følelser?jeg har vært deppa siden nedrykket fra PL.min opplevelse etter dette er: motgang, motgang og atter motgang.Har ikke hatt det så vondt som nå i løpet av de 35 årene jeg har vært supporter. Det må da være vondt å se den tilstanden klubben befinner seg i?tenk for noen stunder vi har hatt fra 1990-2004.å hevde da at det aldri har vært vondt å være Leedsupporter er jo merkelig.hva med tapet mot Histon?ikke vondt å være supporter?yeah right...

DenHviteYeboah

For noe vås!har du ingen empati eller følelser?jeg har vært deppa siden nedrykket fra PL.min opplevelse etter dette er: motgang, motgang og atter motgang.Har ikke hatt det så vondt som nå i løpet av de 35 årene jeg har vært supporter. Det må da være vondt å se den tilstanden klubben befinner seg i?tenk for noen stunder vi har hatt fra 1990-2004.å hevde da at det aldri har vært vondt å være Leedsupporter er jo merkelig.hva med tapet mot Histon?ikke vondt å være supporter?yeah right...

lojosang

Quote from: fmtj on April 20, 2009, 12:39:19
Tøysetråd!

Tøysesvar!!!

;D Touché!

I 73 og 75 var jeg ikke født, så de tapene kan jeg vanskelig uttale meg om. Det kan være vondt en times tid eller to å tape en fotballkamp, men jeg skiller kraftig mellom det og at det skal være vondt å være Leedsfan. Mulig jeg er rimelig alene om dette, men jeg liker altså ikke å dyrke smerte og nederlag. Ã... være Leedsfan er givende og godt. Uansett. Basta!  :)
- Leif Olav

Tom S

COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Quote from: DenHviteYeboah on April 20, 2009, 16:46:57

Enig, hvordan kan man si det ikke er vondt å være Leeds supporter når vi er et bakgårdslag i tredje divisjon? Det er direkte jævlig! Og når sjansen faktisk er stor for at vi ryker i playoff?

Jeg bivånet en av de beste PL kampene jeg har sett i går kveld. For et tempo, for en teknikk, 24 karats underholdning! Den dagen vi er i PL igjen er det GODT å være Leeds supporter. L1 er vondt, CCC er greit, PL er GODT.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

J-R

Quote from: Joe Jordan on April 22, 2009, 08:31:27
Quote from: DenHviteYeboah on April 20, 2009, 16:46:57

Enig, hvordan kan man si det ikke er vondt å være Leeds supporter når vi er et bakgårdslag i tredje divisjon? Det er direkte jævlig! Og når sjansen faktisk er stor for at vi ryker i playoff?

Jeg bivånet en av de beste PL kampene jeg har sett i går kveld. For et tempo, for en teknikk, 24 karats underholdning! Den dagen vi er i PL igjen er det GODT å være Leeds supporter. L1 er vondt, CCC er greit, PL er GODT.

veldig bra sagt dette her....

Therese

Det er utrolig deilig at laget har medgang og jeg slipper å legge meg sur hver lørdag. Men jeg begynner også å bli no inni hælv*** nervøs for play-off'n!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Kjell Skjerven

Ja me er i League 1.
Men spenningen og moroa ved å gå på Leeds kamp er den samme,og eg blir like skuffa over å tape mot eit L1 lag som mot eit av dei "store" i PL.
Og følelsen etter ein seier er den samme deilige følelsen uansett divisjon me er i :)
Side before self,every time.

Tom S

Quote from: Kjell Skjerven on April 22, 2009, 16:23:23
Ja me er i League 1.
Men spenningen og moroa ved å gå på Leeds kamp er den samme,og eg blir like skuffa over å tape mot eit L1 lag som mot eit av dei "store" i PL.
Og følelsen etter ein seier er den samme deilige følelsen uansett divisjon me er i :)

Hør, hør!
Enig!
COME ON LEEDS !!