Med ønske om en hyggelig kveld i morgen!!!

Started by fmtj, May 13, 2009, 08:50:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Kjære medfans!!! Med dette sender jeg et inderlig ønske om vi alle får oppleve en gledens kveld i morgen og tar oss videre til Wembley!!!! Jeg våger ikke se kampen selv, det blir for tøft for hjertet, men til alle dere i den hvite horde..; MARCHING ON TOGETHER!!!!
Yeboahs vitne

Stifler

Quote from: fmtj on May 13, 2009, 08:50:26
Kjære medfans!!! Med dette sender jeg et inderlig ønske om vi alle får oppleve en gledens kveld i morgen og tar oss videre til Wembley!!!! Jeg våger ikke se kampen selv, det blir for tøft for hjertet, men til alle dere i den hvite horde..; MARCHING ON TOGETHER!!!!

"Jeg våger ikke se kampen selv, det blir for tøft for hjertet"

Kan ikke være seriøs? Det er dette som er det gøyeste av alt å være fotball-supporter!
-Nr 2 er den første taperen-

fmtj

Quote from: Stiffler on May 13, 2009, 10:48:10

Kan ikke være seriøs? Det er dette som er det gøyeste av alt å være fotball-supporter!

Hvis det er deg som er avbildet, skjønner jeg reaksjonen din. Selv var jeg supporter allerede i 1970....da har hjertet slått mange slag og vært utsatt for mange påkjenninger som vi Leeds folk har måttet lide oss gjennom i løpet av historien!!! ;)
Yeboahs vitne

Ove

Huff ja. Og det værste er at mange av disse minnene sitter i stadig. Et par eksempler er cupfinalen mot Sunderland for flere tiår siden hvor vi bare skulle møte opp og hente pokalen eller finalen mot Bayern Munchen. Nei, nå er det vår tur.

trondt

Kjære alle sammen !

Jeg har vært med siden cupfinalen i -72 og går på medisiner mot høyt blodtrykk, men kampen imorgen skal "nytes" på Goggen i Drammen.

God kamp til alle !!
PS! Det høye blodtrykket skyldes ikke fotball iflg. legestanden.

Erik M

Vært med siden 72 også.  Sitter på Marseille airport på vei mot famous Elland Rd.

Stifler

Meg på bildet ja!
Så skal kanskje ikke uttale meg om slikt ennå da ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Pettersen97

Quote from: fmtj on May 13, 2009, 11:11:42
Quote from: Stiffler on May 13, 2009, 10:48:10

Hvis det er deg som er avbildet, skjønner jeg reaksjonen din. Selv var jeg supporter allerede i 1970....da har hjertet slått mange slag og vært utsatt for mange påkjenninger som vi Leeds folk har måttet lide oss gjennom i løpet av historien!!! ;)

Hehehe..Genialt skreve fmtj ;D
E bare 24 å har vært Leeds fan sia 88' (va bare fire da men visste kæm Leeds United va å føllte med på dæm) åsså syns det e hardt for hjærte å sjæl å sitte å følle med på sånne nerve krøllanes kampa..
GruGlede mæ t i mårra ;D Måtte vi lykkes denne gang :)

MOT!!
The Mighty Whites