NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Started by stonefree, May 14, 2009, 18:25:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stonefree

FAN VAR JAG Ã,,R NERVÖS NU. HOPPAS ATT VI KROSSAR MILVALL IKVÃ,,LL, JAG HAR REDAN BOKAT BÃ...DE FLYG OCH HOTEL SAMT FÖRHANDSBOKAT BILLETTER  TILL WEMBLEY NÃ,,STA HELG. OM ALLA Ã,,R UPPE PÃ... TÃ...RNA DIREKT IFRÃ...N START SKA DET INTE VARA NÃ...GRA PROBLEM, MEN DET Ã,,R TYVÃ,,RR SÃ... ATT LEEDS OCH CUPMATCHER TYVÃ,,RR INTE GÃ...R SÃ... BRA IHOP. MEN DET Ã,,NDRAR VI PÃ... IKVÃ,,LL
LEEDS FOREVER.

JanPSyse

Jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Ikke nå lenger.
Grunnen til det er at da jeg var på Smøråsfjellet idag møtte jeg en guttunge på 6-7 år som gikk med årets Leedsdrakt.  :o :D

Jeg måtte jo ta en prat med denne fornuftige unge mannen, og fikk da vite at han var litt bekymret for at kanskje pappa ikke ville la han se kampen ikveld fordi den begynte så sent. Så om du er her inne, pappaen til denne gutten,
La han få se kampen i kveld!!!  :'(

Når man kan gå på fjellet og møte guttunger med leedsdrakt i 2009, så er faktisk alt mulig. Vi vinner 3-1 ikveld. Jeg er fullstendig overbevist. Dette møtet var en beskjed fra fotballgudene om at vi vinner.

Marching on together
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

asLeeds

må nok dessverre tilstå at eg e ultra-nervøs...
DALHEIM WHITES

Ove

Det er jo helt utenkelig at fotballsesongen skal være slutt i kveld? Den tanken har ikke falt meg inn  ???

fjellhaugen

vettkje heilt ka eg ska skriva... så siiiinsykt nervøs. har bare sitra i kroppen i heile dag
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

nervøs jeg også men fått roa meg litt ned med og se gamle videoer og høre leeds fansen synge av disse videoene som er lagt ut. MÃ... jo bare gå veien dette her :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

ollan

på vie til fotikken, finnes ikke nervøs ??? ??? ???
Ollan

h.b

Allanclarke

Nå er nervene der ja!!!!!!!!!

HUFF

Cbas10an

Jeg er helt ufattelig nervøs akkurat nå..  Slutta med snus på mandag også, noe som heller ikke hjelper helt på..

Krysser fingrer og alt som er her nå..  Ungen på 10 mnd har byttet pyjamas med leeds drakt for anledningen og sover fint i senga si..

Ønsker alle lykke til, og ber til høyere makter om at det skal gå VÃ...R vei..

MOT
MOT

Joachim