09/10 HOME KIT UNVEILED

Started by Trond90, May 01, 2009, 10:49:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Quote from: testo on May 04, 2009, 23:42:39
Quote from: Sleivind on May 04, 2009, 23:24:41
Jeg likte drakta! Krage gjør meg ingenting så lenge den ikke er "slapp".

Kan forsikre deg om at det ikke er noe slappt på den drakta.
Kjøpte drakta på lørdag og den er helt super. ;D
Det eneste som hadde antydning til slapphet måtte være en eller annen kroppsdel. ;D ;D ;D ;D

En middels drakt altså, siden "kroppsdelen forble slapp?  ;D
- Leif Olav

Lawerve

Noen som vet når online shopen er oppe å går igjen? har den vært nede lenge? Min datter maser etter drakt så må få kjøpt ei fort, før hun får en stygg rød en.
SUPER LEEDS

Sleivind

Både shopen her og den på leedsunited.com er vel oppe og går?

Lawerve

SUPER LEEDS

J-R

shopen suger.. har ventet siden januar!

Lawerve

Hadde forsåvidt tenkt å bruke luscos shopen men der koster jo "gamle" draktene fortsatt 450,- Får vel ta et elland road besøk til høsten. Forresten slike badge klistremerker til bilen må dere skaffe i luscos shoppen...
SUPER LEEDS

ollan

Quote from: Lawerve on May 13, 2009, 17:55:17
Hadde forsåvidt tenkt å bruke luscos shopen men der koster jo "gamle" draktene fortsatt 450,- Får vel ta et elland road besøk til høsten. Forresten slike badge klistremerker til bilen må dere skaffe i luscos shoppen...

kjøpte 2 stk drakter for 3 uker siden fra onlineshopen til Leeds United. De dukket opp her for 5 dager siden. kjøpte 08/09 utgaven siden den var på salg til 15£. Kjapp og grei service... ingen tull med toll heller ;D ;D
Ollan

J-R

hva gjør jeg viss det er problemer med Toll? noen som har vært ute for dette før? Har som sagt ventet på drakt 08/09 siden januar..

Geir Magne

Quote from: snoddy on May 13, 2009, 17:49:28
shopen suger.. har ventet siden januar!
Forstår ikke dette. Kjøpte ei hjemmetrøye på tilbud, 20 pund, i feb/mars. Den kom på noen dager.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

ollan

Quote from: snoddy on May 13, 2009, 20:04:25
hva gjør jeg viss det er problemer med Toll? noen som har vært ute for dette før? Har som sagt ventet på drakt 08/09 siden januar..

Går ut fra at du har en ordre/betalingsbekreftelse på den? Har du tatt kontakt med shopen og henvist til denne og spurt hvor drakten er?( http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/help/ ) Her kan du eventuelt få sendingsnummer og befrakter.  Det kan jo ha vært transaksjonsproblemer o.l som har gjort at bestillingen er blitt kanselert. Lite tvilsomt at den ligger i tollen,de sender bare med en ekstraegning som du må betale på posten når du skal hente den.
Hvis du har betalt med kredittkort så tar jo du kontakt med utsteder og får de til å hjelpe deg med å få pengene tilbake.......men regner jo med at du har prøvd alt dette de siste 2-3mnd ???

Jeg har aldri hatt problemer med LUFC Superstore de 20-30 gangene jeg har brukt deres tjenester de siste 10 år.....
Ollan

J-R

Quote from: ollan on May 13, 2009, 22:56:06
Quote from: snoddy on May 13, 2009, 20:04:25

Går ut fra at du har en ordre/betalingsbekreftelse på den? Har du tatt kontakt med shopen og henvist til denne og spurt hvor drakten er?( http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/help/ ) Her kan du eventuelt få sendingsnummer og befrakter.  Det kan jo ha vært transaksjonsproblemer o.l som har gjort at bestillingen er blitt kanselert. Lite tvilsomt at den ligger i tollen,de sender bare med en ekstraegning som du må betale på posten når du skal hente den.
Hvis du har betalt med kredittkort så tar jo du kontakt med utsteder og får de til å hjelpe deg med å få pengene tilbake.......men regner jo med at du har prøvd alt dette de siste 2-3mnd ???

Jeg har aldri hatt problemer med LUFC Superstore de 20-30 gangene jeg har brukt deres tjenester de siste 10 år.....
Har snakket med dem og de påstår att drakta er sendt.. Bestillte også jakke og pysj til guttungen litt tidligere i januar. dette kom rimlig fort..  Vil uansett prioritere å kjøpe drakter/ effekter på elland road heretter-...

Geir Magne

Det har skjedd at ting kommer bort i posten. Dette har hendt meg noen ganger i forbindelse med blader eller kampprogrammer. Da har jeg kontaktet klubben etter noen uker, så har de sendt meg bladet på nytt. Det har kommet raskt. Og etter enda noen uker har den originale sendingen ankommet, slitt i kantene og med preg av et par måneders rundreise i europeiske postsekker.....
Happy days are here again, it's official from Number 10!

ollan

Quote from: Geir Magne on May 14, 2009, 10:36:25
Det har skjedd at ting kommer bort i posten. Dette har hendt meg noen ganger i forbindelse med blader eller kampprogrammer. Da har jeg kontaktet klubben etter noen uker, så har de sendt meg bladet på nytt. Det har kommet raskt. Og etter enda noen uker har den originale sendingen ankommet, slitt i kantene og med preg av et par måneders rundreise i europeiske postsekker.....

;D ;D
Ollan

ragnar

Drakten er vel den "hviteste" Leeds ha hatt på noen år? Syntes den ser bedre og bedre ut for hver gang jeg ser den. Eneste som ikke skulle ha overlevd ferien var den blå stripen på ene siden...
*In El Loco we trust!*

Allanclarke

Idag fikk jeg pakken fra England som inneholder den nye hjemmedrakta med bukser og sokker, 2 siste sesongdvd`ene og dvd med finalen fra 75. Så idag skal jeg kose meg ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D