Flyet lander 12.15 i Manchester

Started by h.b, October 11, 2009, 11:36:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå husker jeg ikke hvor lang tid det tok å komme seg fra flyet. Hente bagasjen og komme seg til toget ved Manchester airport. Men greier jeg dette på 45 minutter.
grunnen er såre enkel. Det koster kun 7 pund med toget hvis jeg bestiller nå billett til Leeds fra denne flyplassen

Tom S

Viss flyet er i rute og du er kjapp med bagasje og legger inn lett jogg gjennom "tunnelen" skal det kunne gå bra.
COME ON LEEDS !!

pale

Det rekker du lett. Men du henter da ikke bagasjen, det holder i massevis med håndbagasje...

Asbjørn

Quote from: h.b on October 11, 2009, 11:36:26
Nå husker jeg ikke hvor lang tid det tok å komme seg fra flyet. Hente bagasjen og komme seg til toget ved Manchester airport. Men greier jeg dette på 45 minutter.
grunnen er såre enkel. Det koster kun 7 pund med toget hvis jeg bestiller nå billett til Leeds fra denne flyplassen

...og legger du £5 til i kassa har du en åpen billett.

Jeg har aldri måttet vente på bagasje i Manchester (dvs kun håndbagasje), men vil si at 45 min. er akkurat på håret av hva du kan klare - altså ikke verdt risken all den tid en åpen tur-retur billett kostet £24,10 i august. (altså £12,05 hver vei)...

- husk du vet aldri om flyet er ørlite forsinket
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: pale on October 11, 2009, 11:43:02
Det rekker du lett. Men du henter da ikke bagasjen, det holder i massevis med håndbagasje...

...har du sett Håkon løpe  ;D ;D ;D

(oops, ja jeg husker, Håkon, den gamle danseren :) - kanskje det er håp likevel da...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Ser ut til at jeg heller tar toget som går en halv time senere. det gir med 1 time og 15 minutter fra flyet lander. Og det går nok greit. Og kanskje jeg slår på stortromma og tar 1 klasse. biletten koster jo bare 15,50 pund mot 7,70 pund på vanlig

anders

Passkøen i Manchester kan være laaaaaang. Hadde 1 time og 20 min margin fra landing til toget mitt gikk sist gang og rakk det med 1 min margin. Ikke dumt å kjøpe en åpen billett istedenfor 1 klasse:)