Rykte: Carl Dickinson inn på lån igjen?

Started by Svend Anders, January 15, 2009, 16:09:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henning

Quote from: Mr Kaizer on September 07, 2009, 16:28:19
Hadde håpet det skulle stå at han var klar på lån, da jeg åpnet tråden.  :)

Av de mer realistiske ryktene dette vinduet (Viduka ikke inkludert) var dette en av mine favoritter. Liker typen, en solid, knalltøff spiller som fansen liker godt.

Om han styrker laget vesentlig, nå som Parker har funnet sitt potensiale, er derimot uvisst. Kanskje bedre defensivt enn Parker, men mangler noe av den offensive kraften?

Trur ikkje han kjem til å styrke laget. Einaste grunnen må vere viss vi treng å få inn ein sånn type i gruppa. Fotballmessig viste han ikkje noko betre enn Parker ifjor.
Men helt blant fansen blir ein viss ein har minst ei psykotakling eller ein slåsskamp per kamp. Og det har Dickinson.....

sportcarl1

finns ingen anledning att ta in honom, vad skulle det ge för signaler till ungdomsakademin och en spelare som tex Adrian White?

jarle

da har vi ligaens suverent beste forsvar...

gode forsvar vinner ligaer!!!

jackbauer68

Quote from: jarle on September 07, 2009, 20:54:38

heilt enig 8)

Asbjørn

Quote from: jackbauer68 on September 07, 2009, 21:27:39

heilt enig 8)

...og så har vi 15 v.backer som ikke får spille.

(hadde ikke hatt noe imot Dickinson inn fast, men da kan vi ikke fortsette den luksusen å ha Parker, White og utlånte Sheehan på lønningslista, minst en til må ut... - kanskje White også på utlån?)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

Interessant signing dette, det er vel ikke sønnen til Bruce Dickinson(Iron Maiden) vel ?, da blir det pottetett bakover, ingen som tør å angripe han. Kansje pappan hans i såfall kan investere noen (millioner) pund i klubben vår.

Tom S

Quote from: p0ndus on September 07, 2009, 21:59:18
Interessant signing dette, det er vel ikke sønnen til Bruce Dickinson(Iron Maiden) vel ?, da blir det pottetett bakover, ingen som tør å angripe han. Kansje pappan hans i såfall kan investere noen (millioner) pund i klubben vår.

Nå er vel ikkje denne signingen bekreftet, det er kun rykte.
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Noen som vet hvordan det står til med Parker? Ikke vits å låne inn noen når vi har bedre alternativ i klubben. Sånn som forsvaret har spilt hittil i år er det vel heller ingen nødvendighet å erstatte noen der baki..
KEEP FIGHTING!!

Kickthemdown

Quote from: Bites Yer Legs on September 08, 2009, 00:34:06
Noen som vet hvordan det står til med Parker? Ikke vits å låne inn noen når vi har bedre alternativ i klubben. Sånn som forsvaret har spilt hittil i år er det vel heller ingen nødvendighet å erstatte noen der baki..
En ting vet jeg. Ben Parker er ikke en bedre back enn Dickinson. Ferdig! :P Om du mener Mr.White så kan vi diskutere ....

Kickthemdown

Quote from: mac_gyver on September 07, 2009, 19:18:10
ååååå... herregud hva skal vi med så masse spillere? syns allerede troppen er for stor, og spesielt i forsvar.
Slapp av Kenneth .. Du har bare godt av å bruke litt penger..  :-*

bwirum

Quote from: sportcarl1 on September 07, 2009, 20:10:32
finns ingen anledning att ta in honom, vad skulle det ge för signaler till ungdomsakademin och en spelare som tex Adrian White?
Enig i dette.

Blir feil nå å ta inn enda en v.back. Vi har dekning på alle backplasser nå, og det er bedre å la de andre få muligheten en gang i mellom. Selv om han takler så grusen står.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jackbauer68

Quote from: Alta-White on September 08, 2009, 01:19:50
En ting vet jeg. Ben Parker er ikke en bedre back enn Dickinson. Ferdig! :P Om du mener Mr.White så kan vi diskutere ....

den kan eg og skrive under på......uansett kor mykje parker har forbedret seg,blir det aldri bra nok til slutt,potensialet er rett og slett ikkje stort nok 8)

LEO

metaljon

tror laget er godt nok til opprykk...da er spørsmålet..hva skal vi med Dickinson i CCC? ???
The Chief!

Bites Yer Legs

Quote from: jackbauer68 on September 08, 2009, 10:36:57
Quote from: Alta-White on September 08, 2009, 01:19:50

den kan eg og skrive under på......uansett kor mykje parker har forbedret seg,blir det aldri bra nok til slutt,potensialet er rett og slett ikkje stort nok 8)

Uenig og uenig. Bruker samme tunge argumenter som dere, så da sier jeg at den saken er ferdig og underskrevet, også føyer jeg på en sånn er det bare..  :)
KEEP FIGHTING!!

baste

Quote from: jackbauer68 on September 07, 2009, 21:27:39

heilt enig 8)

En god MIDTbane (kriger) vinner kamper...tenker på "sjef" som Batty, Keane, Dacourt, m.fl...Midtbanen hjelper både forsvaret og spissene.... Ellers så kan vi si at ett godt balansert lag vil vinne kamper...og de som vinner kamper kan og vinne ligaen.. . . .

bwirum

Quote from: baste on September 08, 2009, 15:21:08og de som vinner kamper kan og vinne ligaen.. . . .
Hvor har du det fra? Høres ut som noe du tar rett ut av løse luften ::)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)