Google deg rundt i Leeds

Started by MacMurder, March 20, 2009, 18:57:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Spaser rundt i Leeds gater og rundt Elland Road. Klikk på den gule mannen og skli rundt i gatene.

http://maps.google.com/

Tom S

Den likte eg!
Da kan eg ta meg ein "spasertur" i Leeds sine gater kvar kveld før eg legger meg.
8)
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Quote from: Tom S on March 20, 2009, 19:44:52
Den likte eg!
Da kan eg ta meg ein "spasertur" i Leeds sine gater kvar kveld før eg legger meg.
8)
Pubene stenger vel ikke så tidlig lenger heller? Kanskje jeg stikker innom Whitelocks eller Packhorse før stengetid. 8)
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Har nettopp vært på Elland Road ;D

Ove

Kjempebra. Har også vært en tur i distriktet rundt Elland Road i kveld. Eneste som var litt tungvint var at jeg måtte trykke på pilen for å bevege meg rundt. En lignende løsning, som ligger på: visit lillestrøm beveger seg, riktignok rykkevis, framover.

Tom S

Skål gutter, var ein tur innom Peter!
:)
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

To Elland and back. Dette var herleg!

Per-Stian

Stakk ein liten tur innom La Comida i Mill Hill og tok meg eit glas raudvin. Anbefalast! No skal eg spasere bort til Viaduct i Briggate for god, gamal skuld.

PS! Det var bra med liv på utsida av The Commercial (Sweet Street/Marshall Street) i dag. Kven er det som har parkert bussen og tv-kameraene utanfor puben til Pete?

Med dette leiketøyet kan eg raskt bli "gåande" rundt i timesvis ;D

Tom S

*rap*
Da har eg skylt ned pinten på old peacock og går over gaten for å finne rett inngang på West Stand, rekker nok ein pint under tribunen før kampen!

COME ON LEEDS !!

chief

Quote from: Per-Stian on March 20, 2009, 22:26:19
Stakk ein liten tur innom La Comida i Mill Hill og tok meg eit glas raudvin. Anbefalast! No skal eg spasere bort til Viaduct i Briggate for god, gamal skuld.

PS! Det var bra med liv på utsida av The Commercial (Sweet Street/Marshall Street) i dag. Kven er det som har parkert bussen og tv-kameraene utanfor puben til Pete?

Med dette leiketøyet kan eg raskt bli "gåande" rundt i timesvis ;D

Ble spilt inn en scene i en Bollywood film der i sommer. Ordentlig gangsterfilm med skyting inne i puben og det hele.
1 4 all and all 4 1

McMidjo

Dette var kjempegøy! Noen som vet hvor ofte disse satelittbildene oppdateres?

Svingte innom Gresty Road i Crewe, men der var det ganske dødt akkurat nå..... :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Andreas-H

Geir Magne

Ooooops, Per-Stian!  Du vet at Viaduct er stedet for et litt annet klientell nå....?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Per-Stian

Quote from: Geir Magne on March 22, 2009, 19:11:00

Ooooops, Per-Stian!  Du vet at Viaduct er stedet for et litt annet klientell nå....?
Jepp, har fått meg meg dette, Geir Magne. Det var for god, gamal skuld - ikkje med andre hensikter ;) Kjapt inn, kjapt ut!

Tom S

Quote from: Per-Stian on March 22, 2009, 20:47:35

Jepp, har fått meg meg dette, Geir Magne. Det var for god, gamal skuld - ikkje med andre hensikter ;) Kjapt inn, kjapt ut!

Hmm, Per-Stian då......
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Quote from: Tom S on March 22, 2009, 20:53:32

Hmm, Per-Stian då......

Reaksjonen kom raskare enn forventa - frå uventa hald av ein som bør skjøne kva eg meinar ;D

Tom S

Quote from: Per-Stian on March 22, 2009, 20:57:58
Quote from: Tom S on March 22, 2009, 20:53:32

Hmm, Per-Stian då......

Reaksjonen kom raskare enn forventa - frå uventa hald av ein som bør skjøne kva eg meinar ;D

;)
COME ON LEEDS !!

Tom S

Plukker fram denne igjen.
Tenkte å begynne "oppvarming" før turen over neste helg.
:)
COME ON LEEDS !!

fmtj

Quote from: Tom S on March 21, 2009, 15:21:56
*rap*
Da har eg skylt ned pinten på old peacock og går over gaten for å finne rett inngang på West Stand, rekker nok ein pint under tribunen før kampen!

:D
Yeboahs vitne