Main Menu

Gamlingtråden

Started by Pleinar, November 05, 2009, 10:16:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pleinar

Her kan dere snakke om det som hører med til det å være gamlis.

Selv krysser jeg den magiske "halvveis til seksti" grensen snart, og oppretter denne tråden proaktivt.

Prostataproblemer holder vi til en eller annen "Ken Bates må gå" tråd.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Ronald

Definer en gamling :o

Jo eldre eg blir jo mindre ser eg på meg sjøl som gammel, selvom eg merker på fotballtrening at eg sliter mer no etter passerte 40 enn eg gjorde før. ;D ;D

fjellhaugen

kan heller ikke si jeg liker utviklingen her. dersom havleis til seksti er gamling, bør jeg tydeligvis ta en kikke i speilet og se etter grå hår og vorter i trynet :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

og ellers vil jeg bare si;

GOOOOOOOOOOO kamferdrops ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Quote from: fjellhaugen on November 05, 2009, 11:57:15
kan heller ikke si jeg liker utviklingen her. dersom havleis til seksti er gamling, bør jeg tydeligvis ta en kikke i speilet og se etter grå hår og vorter i trynet :o

30 år er ikke gammelt. Forøvrig så er den gjennomsnittlige alder på en spiller av videospill i Norge 35 år. Så hvis du ikke spiller videospill i en alder av 30 år, så er du et kuriøst avvik.  :)

http://www.forskning.no/blog/spillforsk
Endre

h.b

En gamling er en som utaler. Alder er bare et tall

riksen

Legenden Leffe Nordli

Pleinar

Som jeg trodde :)
Gamliser er sinte.

Nei 30 år er ingen alder, men jeg synes likevel det er skummelt å se så unge folk rundt meg begynner å se ut. Det er ikke lenge siden (synes jeg da) at det store flertallet av fotballspillere var eldre enn meg. Nå er det snart motsatt. Det er litt rart å "se opp til" unger som løper etter en ball.

Kona blir forresten 30 år neste år hun også, så vi skal reise på 60 års ferie sammen. Vi klarer  bare ikke å finne ut hvor.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Sleivind

Jeg har begynt å få kaffebrune tenner. Armene og beina har blitt tynnere, samtidig som jeg har begynt å utvikle en fotballignende utvekst på magen. Skjegget mitt blir tettere for hver gang jeg barberer meg og hårveksten på hodet vokser omvendt proporsjonalt med brysthårene. Ølet jeg drikker blir brunere og brunere, cognacforbruket stiger til himmels og jeg synes det er altfor bråkete på uteplassene.

Kan jeg kalle meg gammel, eller teller alder inn her og?  ::)