Main Menu

medlem i luscos?

Started by fjellhaugen, August 07, 2009, 23:28:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Jeg har etter lengre tids ikke melemskap endelig fått somlet meg til å melde meg inn igjen.
Nesten som jeg føler å ha snyltet litt på nettsidene den siste tiden uten å være medlem men det får nå være så...

Det jeg lurte på er hvordan det ligger an med de øvrife her inne;
er dere medlem i luscos eller "kun" leedsfans innom forum sidene.

fjellhaugen..... med fare for skred av svar som; seff jeg er medlem er du helt nørd el? ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Her hjemme er vi tre medlemmer 8)

lojosang

Quote from: fjellhaugen on August 07, 2009, 23:28:42
Jeg har etter lengre tids ikke melemskap endelig fått somlet meg til å melde meg inn igjen.
Nesten som jeg føler å ha snyltet litt på nettsidene den siste tiden uten å være medlem men det får nå være så...

Korsfest! Korsfest!
Medlem siden... Nei, det husker jeg ikke. 1391 er medlemsnummeret mitt i hvert fall. :)
- Leif Olav

fjellhaugen

Quote from: lojosang on August 08, 2009, 01:27:05
Quote from: fjellhaugen on August 07, 2009, 23:28:42

Korsfest! Korsfest!
Medlem siden... Nei, det husker jeg ikke. 1391 er medlemsnummeret mitt i hvert fall. :)

mitt er etteler annet med 4000 og noe, vet ikke om jeg får nytt nå eller hva....
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Jeg fikk mitt gamle tilbake da sløv omadressering gjorde at jeg vandret i stummende mørke i noen år.
- Leif Olav

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Medlem siden "tidenes morgen"....TPN nr.1.
Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on August 08, 2009, 08:34:45
Medlem siden "tidenes morgen"....TPN nr.1.

samme her, har m.nr 20, har du også et to-sifret?  :)

Hallgeir *

Bor "litt" utenfor Oslo, fikk tildelt nr. 129.  ::)
Super Leeds since 1968

Dennis

Marching on together!

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sheridan

Sleivind

flynn

ollan

medlem i LUSCOS og Leeds United
Ollan

trondt

auren

Medlem siden 1999, men har falt litt inn og ut siden det. Medlem nå. Nr. 1616.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

Selvfølgelig medlem  ;)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

metaljon

The Chief!

asLeeds

medlem+ 4 fam.medlem.
minstejenta ikkje innmeldt enda.
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

som tidligere nevnt her inne har jeg endelig rabla meg til å få meldt meg inn igjen. dette gjorde jeg 07.aug.
er det sånn at jeg fortsatt bør vente på TPN som kommer eller kan noen si meg om det har kommet og postmannen min har rappa det :o

bwirum

Medlem i LUSCOS og int. member i LUFC.

Som Lojolojojsang førte en slapp omadressering for en tid tilbake til et par-tre år i mørke, men det er rettet på igjen, så nå har jeg gleden av å lese TPN på dass igjen ;D
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Har DU sett noe til slakt av gjøkalv, bwirum?  ;D
- Leif Olav

Budda

Endre

fjellhaugen

Quote from: fjellhaugen on October 14, 2009, 20:06:53
som tidligere nevnt her inne har jeg endelig rabla meg til å få meldt meg inn igjen. dette gjorde jeg 07.aug.
er det sånn at jeg fortsatt bør vente på TPN som kommer eller kan noen si meg om det har kommet og postmannen min har rappa det :o

takk for gode svar på spørsmålet mitt i seneste innlegg ;D ;D ;D ;D ;D

lojosang

Kontakt de derre folka som du skal kontakte om sånne ting som har med medlemsskap å gjøre. Hva de nå het. Står på framsida her.
- Leif Olav