Gozzip: £ 5 millioner for en Leeds-spiss

Started by Promotion 2010, November 09, 2009, 10:36:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Newcastle set to bring in £5m forward

TOON boss Chris Hughton is set to sign a striker from League One Leeds United.
Newcastle United are willing to splash out £5m for Leeds forward Jermaine Beckford.

(The Sun)

http://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/Newcastle-set-to-bring-in.5806437.jp

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Syk, syk pris. Stemmer helt sikkert ikke. Men hvis det stemmer, bør vi selge? Leder vi med minst 10 poeng i januar er det ihvertfall veldig fristende. Men med Bates bak roret vil nok få av disse pengene gå til forsterkninger, så jeg tror vi gjør lurest i å beholde Becks.

Men tilbyr Newcastle 2,5 millioner pund eller mer så er han nok tapt for Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Dette er nok bare tull. For det første så er det fra The Sun og for det andre så er det ingen klubb som vil betale 5 millioner pund for en spiller fra League One med mindre enn ett år igjen av kontrakten
Endre

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

larss

Quote from: Promotion 2010 on November 09, 2009, 10:36:46
Newcastle set to bring in £5m forward

TOON boss Chris Hughton is set to sign a striker from League One Leeds United.
Newcastle United are willing to splash out £5m for Leeds forward Jermaine Beckford.

(The Sun)

http://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/Newcastle-set-to-bring-in.5806437.jp

De er steinblakke.

LarsS, som er sikker på at Becks forlenger med Leeds
LarsS

sviper

Quote from: Roy on November 09, 2009, 20:04:51
Kilde: The Sun  ::) 8)

ser at kilden er the sun,men ser og at newcastle er i bilde og de har gjort mye rart før de......
LIFE IS LEEDS

testo

Her er vi oppe i rundt £3 millioner  ???
Hva skal man tro  ::)

According to recent reports, it has been suggested that Newcastle are planning a raid on Leeds for striker Jermaine Beckford.

Beckford has once again been in prolific form for the League One side scoring 11 league goals already this season.

However, the 25 year old has yet to agree a new contract with Leeds with his current deal set to expire at the end of the season.  The striker has been continuously reported with a move away from the club with Newcastle the latest to be linked.

With the Magpies lacking in quality strikers it is though the club could try and persuade Beckford to St James’ Park with an offer in the region of £3million. 

http://www.givemefootball.com/league-one/magpies-to-swoop-for-leeds-star-beckford-
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Superfan

Ingen - INGEN - er større enn klubben. Vi trenger spillere som vil blø for drakta, og som er stolt av å spille for Leeds. Alle andre kan pakke bagen. Håper og tror at Becks blir.

Per-Stian

Når vi no veit at pengane forsvinn i eit svart hol, så bør vi unngå sal uansett pris!

Roy

Er det noen klubber i ccc han ikke har vært linket til  ::)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

PetterH

auren

Quote from: PetterH on November 10, 2009, 13:34:42
Quote from: Promotion 2010 on November 10, 2009, 09:50:48
Quote from: flynn on November 10, 2009, 08:56:20
Quote from: mac_gyver on November 09, 2009, 21:54:15
Beckford blir. Merk mine ord.

;D ;D ;D

Dersom Beckford skulle bli solgt i Januar,rykker vi garantert ikke opp denne sesongen.
MRK mine Ord :-) !!!!

Forutsatt at vi har en luke på minst 10 poeng til 3.plassen, så tror jeg at vi rykker opp selv om Becks forsvinner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Quote from: Per-Stian on November 09, 2009, 23:57:41
Når vi no veit at pengane forsvinn i eit svart hol, så bør vi unngå sal uansett pris!

fantastisk, per stian.

true true words. bare godt det var du og ikke håkon eller jarle som skrev det :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Karl Hot Shot

Dersom noen legger £3 mill eller mer på bordet til Bates i januar, kommer han garantert til å tvinge Beckford bort fra Elland Road. Jeg tror heller ikke Jermaine Beckford vil ha noe som helst imot å bli solgt til Newcastle United, som er på god vei tilbake til Premier League. Lønna hans vil gå opp i Newcastle, Newcastle har bedre tilretteleggere for ham osv. Om Beckford er aldri så viktig for våre opprykksambisjoner, vil han likevel gå rett ut døra på Elland Road, dersom han ikke snart gir signaler om at han vil forlenge.

Asbjørn

Quote from: Karl Hot Shot on November 10, 2009, 16:20:06
Dersom noen legger £3 mill eller mer på bordet til Bates i januar, kommer han garantert til å tvinge Beckford bort fra Elland Road. Jeg tror heller ikke Jermaine Beckford vil ha noe som helst imot å bli solgt til Newcastle United, som er på god vei tilbake til Premier League. Lønna hans vil gå opp i Newcastle, Newcastle har bedre tilretteleggere for ham osv. Om Beckford er aldri så viktig for våre opprykksambisjoner, vil han likevel gå rett ut døra på Elland Road, dersom han ikke snart gir signaler om at han vil forlenge.

Om noen hadde tilbudt £3 mill for Beckford i januar, tror også jeg at Leeds ville vurdert salg.  Men jeg tror ikke at noen i dagens klima er villig til å legge £3 mill på bordet for en spiller som bare har noen måneder igjen av kontrakten...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan