Bilder på webshopen

Started by Raven, December 21, 2009, 22:54:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raven

Kan ikke se at andre har komentert dette før, men er det bare meg eller er bildene av det nye tøyet til LUSCOS utrolig dårlig tatt siden det er vanskelig å se hva som står på de.

Tom S

COME ON LEEDS !!

auren

Kjenner igjen både Per Stian og ØBS som ivrige posører og modeller. Hvem er de andre? Er det også Leedsfans eller forumister her inne?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on December 22, 2009, 09:56:52
Kjenner igjen både Per Stian og ØBS som ivrige posører og modeller. Hvem er de andre? Er det også Leedsfans eller forumister her inne?

Det er dattera til sjefen og en venninne av henne. Og så er jo moderatorteamet representert, selvfølgelig :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hvorfor er det jentemodeller på webshopen når det ikke finnes jentestr? Kun Large, XL og XXL. Alt for dårlig!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: auren on December 22, 2009, 09:56:52

auren

Per Stian og ØBS er lett gjenkjennelige ja, slik de poserer på glade amatørers vis. Men hvem er så denne mystiske tredje karen? Utfra bildene virker det på meg som om denne Mr X er en profesjonell modell, men nå har ikke jeg så VELDIG mye erfaring med disse tingene.  Han virker dog så engasjert at jeg nok vil tro at dette er en Leedsfan, og kanskje også en som har bidratt med et og annet innlegg her på forumet.  :)

Ikke rart det skriften er vanskelig å lese forresten. Gul skrift på hvite trøyer, som igjen er plassert mot en hvit bakgrunn, er ikke så veldig fotovennlig.   :-\
Jon R.

Raven

Kan noe av dere svare meg på følgene. På bilde med opprykk t-skjorta er det bilder av to t-skjorte eller er det den samme bare det er tatt både framme og bakk.