Hvem skal ut? Hvem skal inn? Championship 2010-2011

Started by Leeds04, December 30, 2009, 23:54:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McMidjo

Om vi spør Simon Grayson, mener han at vi allerede har et godt nok lag for The Championship.

Intervju i YEP den 30/12:

"I don't think we need a great deal of strengthening because we've got a good squad here and every time I've needed a player, the chairman (Ken Bates) has backed me.

"I feel comfortable with what we've got but don't get me wrong â€" if players who I think will make us better and help us get promoted become available then I'll go and get them."

Leeds claimed 56 points from their first 23 league matches, taking a substantial step towards automatic promotion, but Grayson insisted he would not allow his plans for the transfer window to be dictated by the possibility that Leeds will require a squad of Championship standard next season.

Grayson said: "We're not in the Championship and the only thing I'll do is bring in players who can help get us into that league. I actually feel I've already got a group who could cope at that level."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-ready-to.5944950.jp
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Allanclarke

Måtte bare trekke frem denne igjen. Helt latterlig tråd!

Hvorfor kan ikke folk holde seg for gode til å ta ting på forskudd. Det slår som regel bare tilbake på enn selv. Jeg har hatt ett motto i år. JEG TROR IKKE FØR JEG SER. Synd at ikke visse andre også tenker slik. Det er tross alt Leeds vi snakker om. Vi kan ikke bare spassere oss opp. Det blir en kamp til døren.

Dette er en tråd som skal komme når/om vi er 100 % klare for opprykk, ikke halvveis i en sesong.

>:( >:( >:(

kilgallon

Når du synes tråden er så latterlig, så er det jo helt latterlig å trekke den fram igjen ???

auren

Jada, det er trådstarters feil at vi har gjort det dårlig noen kamper i ligaen  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: Allanclarke on January 27, 2010, 10:42:51
Måtte bare trekke frem denne igjen. Helt latterlig tråd!

Hvorfor kan ikke folk holde seg for gode til å ta ting på forskudd. Det slår som regel bare tilbake på enn selv. Jeg har hatt ett motto i år. JEG TROR IKKE FØR JEG SER. Synd at ikke visse andre også tenker slik. Det er tross alt Leeds vi snakker om. Vi kan ikke bare spassere oss opp. Det blir en kamp til døren.

Dette er en tråd som skal komme når/om vi er 100 % klare for opprykk, ikke halvveis i en sesong.

>:( >:( >:(

Så om alle hadde TENKT som deg, da hadde vi ledet med 15p ?
COME ON LEEDS !!

Vonsiggy

Quote from: fjellhaugen on December 31, 2009, 10:48:54
beware of the jinx

liker ikke denne tråden :P :P

Kan vel også trekke fram denne... :p Maybe its a sign!