Hvem skal ut? Hvem skal inn? Championship 2010-2011

Started by Leeds04, December 30, 2009, 23:54:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

Jeg tar opprykk som en selvfølge, men hvem skal inn og hvem skal ut?
"Why settle for more, when you can settle for less"

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Runar

Helt sikkert altfor mange ut, men shit au..

Ut:
1. En keeper
2. Hughes
3. Sheehan
4. Naylor
5. Prutton
6. Skomgummi
7. Kandol
8. Crowe
9. Huntington
10. Robinson

Inn:
1. I. Miller - WBA - spiss
2. M. Kilgallon - Sheff Utd - stopper
3. D. Simpson - Man Utd - høyreback
4. L. Barnard - Shoutend - spiss
5. K. Schmichael - keeper
6. R. Piroja - FFK - stopper
7. M. Stokkelien - Start - spiss
8. D. Kombayashi - ex. Stabæk - ving
9. A. R. Traoré - RBK - ving

-----------------------------------------------------------------
En forholdsvis useriøs liste, men jeg mener at detter er sånn ca. nivået vi bør selge og kjøpe spillere fra

berlin

en bæsjetråd dette.

men de som tror at det blir totalomveltning. think twice!!!!!

peacock

Quote from: Runar on December 31, 2009, 00:28:13

Inn:

En forholdsvis useriøs liste, men jeg mener at detter er sånn ca. nivået vi bør selge og kjøpe spillere fra

Useriøs liste? Det håper jeg virkelig! Om du tror disse vil styrke dagens stall, har du MEGET begrenset forståelse av spillet fotball.

Andersen

Godt det ikke er vi som skal hive ut , inn spillere i 2010 / 2011 sesongen! vil bare påminne om at sesongen er halvspilt, rundt 23 kamper igjen å spille om poengene . Vi har ikke rykket opp ennå!  :P LEEDS4EVER.

Tom S

Ser føre meg at det kan bli fleire ut enn det som kommer inn.
Viktig at ein rydder opp i stallen og tilfører den kvalitet, om vi rykker opp.
3-4 nøkkelspillere så er mykje gjort (spiss, midtbanegeneral, backer).

Forøvrig synes eg det er litt tidleg å begynne å planlegge neste sesong i CC, det blir jævlig vondt å lande når ein har så stor fallhøgde!

COME ON LEEDS !!

abbe

Det er slikt som dette som kan koste oss opprykk: Hovmod!
Håper ikke spillerne tar av i like stor grad som enkelte her inne. Det er bare halve jobben som er gjort. Vi snakker om LEEDS...

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Quote from: peacock on December 31, 2009, 09:30:17

Inn:

Useriøs liste? Det håper jeg virkelig! Om du tror disse vil styrke dagens stall, har du MEGET begrenset forståelse av spillet fotball.

Ã...?

Så du tror ikke at disse spillerne er bedre enn de spillerne jeg "solgte"?

peacock

Quote from: Runar on December 31, 2009, 10:53:31
Quote from: peacock on December 31, 2009, 09:30:17

Inn:

Ã...?

Så du tror ikke at disse spillerne er bedre enn de spillerne jeg "solgte"?

Nei, spesielt ikke middelmådigheter fra Tippeligaen.

h.b

Runar. All ære til deg. Men denne list du setter opp her. ja den viil bli mat for moms blandt de bedre lagene

Runar

Skal ikke starte en ingående debatt her, men middelmådigheter fra tippeligaen holder et HØYERE nivå enn league one spillere anyday.

Desuten var det flere enn middelmådigheter fra Tippeligaen på den listen. Miller har visst han kan score i tippeligaen, Killa har prestert delvis i PL. Om man lever i den verden at Skomgummi er bedre enn Miller og Stokkelien så tror jeg ikke det er min forståelse av fotball d er noe i veien med

sportcarl1

Quote from: Runar on December 31, 2009, 14:23:07
Skal ikke starte en ingående debatt her, men middelmådigheter fra tippeligaen holder et HØYERE nivå enn league one spillere anyday.

Desuten var det flere enn middelmådigheter fra Tippeligaen på den listen. Miller har visst han kan score i tippeligaen, Killa har prestert delvis i PL. Om man lever i den verden at Skomgummi er bedre enn Miller og Stokkelien så tror jeg ikke det er min forståelse av fotball d er noe i veien med
men Leeds är bättre än league one lagen, tror de kan gå genom CCC nästa år kanske t o m få oavgjort eller slå MU borta på söndag

Smudge17

Inn:

Er sikker på at disse 4 kan forsterke stallen vår betraktelig!

anders

Enig med Runar om "ut-listen" De er ikke gode nok for et evt opprykk til CCC.

Ang de Runar nevner som kan hentes inn så tror jeg de fleste hadde hevet dagens stall. Nivået i League 1 er lavere enn i tippeligaen og de som omtales som middelmådigheter hadde klart seg godt i League 1.

Stokkelien kan bli langt mer enn en middelmådighet, scorte mange mål i sin 1 sesong på toppnivå. Han har gode basisferdigheter (mangler kanskje litt tempo??), naturlig målscorer, også evnen til å score fra trengte posisjoner, det virker som han har et bra hode også. (Men det sier seg jo egentlig selv med det laget han holder med i England ;D )

Kobayashi klarte seg greit i tippeligaen for et Stabæk-lag i motvind forrige sesong. Bra ferdigheter og god nok for Leeds, også i CCC.

Piroja, ingen feinschmecker men jeg har alltid hatt sansen for Estland sin landslagskaptein. Fantastisk innstilling og særdeles god hodestyrke. Hadde gått rett inn på dagens lag, ved siden av Kisnorbo. Hadde nok klart seg i CCC også.

Traore har ikke fått mye tillit i RBK, virker for liten og veik.

Miller har akkurat underskrevet ny 5 års kontrakt med WBA, men han er en ung lovende spiller som jeg gjerne hadde sett i LeedstrøÃ¿e.

Kilgallon hadde det vært svært gøy å få hjem igjen, ferdighetene hans holder i massevis og han og Kisnorbo hadde dannet et meget bra stopperpar i CCC. 

AndyRobinson

Helt sikkert altfor mange ut, men shit au..

Ut:
1. En keeper
2. Hughes
3. Sheehan
4. Naylor
5. Prutton
6. Skomgummi
7. Kandol
8. Crowe
9. Huntington
10. Robinson

Inn:

Traorè?????? er du full?  hva kan han tilføre Leeds?

gill

p0ndus

Ã... tippe hvem ut / hvem inn blir som å tippe lotto. Men tenker at Grayson er opptatt av at laget er samspilt, derfor neppe mange bytter. Forsvinner Beckford må en ny spiss på plass, tror videre
en ny midstopper må på plass(Kisnorbo er god nok/er ikke han på lån forresten?) og en erfaren midtbanespiller. Dette bør være nok til å stabilisere laget i divisjonen over i første sesong,(hvis vi klarer å rykke opp da),  Så får Grayson heller sakte men sikkert sette sammen et nytt lag neste  sesong med tanke på opprykk til Premieleague i sesongen 2011/2012. Håper fortsatt  på Scholes inn. Forøvrig UT-lista til Runar virket veldig realistisk.

LeedsUnited

Quote from: Runar on December 31, 2009, 14:23:07
Om man lever i den verden at Skomgummi er bedre enn Miller og Stokkelien så tror jeg ikke det er min forståelse av fotball d er noe i veien med

Skomgummi?  Er det et forsøk på å være morsom eller ligger det dypere grunner bak?

Hallgeir *

Quote from: p0ndus on January 01, 2010, 13:12:31
Ã... tippe hvem ut / hvem inn blir som å tippe lotto. Men tenker at Grayson er opptatt av at laget er samspilt, derfor neppe mange bytter. Forsvinner Beckford må en ny spiss på plass, tror videre
en ny midstopper må på plass(Kisnorbo er god nok/er ikke han på lån forresten?) og en erfaren midtbanespiller. Dette bør være nok til å stabilisere laget i divisjonen over i første sesong,(hvis vi klarer å rykke opp da),  Så får Grayson heller sakte men sikkert sette sammen et nytt lag neste  sesong med tanke på opprykk til Premieleague i sesongen 2011/2012. Håper fortsatt  på Scholes inn. Forøvrig UT-lista til Runar virket veldig realistisk.
Kisnorbo er ikke på lån. Han kom på free transfer fra Leicester.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Quote from: h.b on December 31, 2009, 11:52:01
Runar. All ære til deg. Men denne list du setter opp her. ja den viil bli mat for moms blandt de bedre lagene

Mat for Mons, unge mann!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Gitt at vi rykker opp:
Ganske enig med utlisten. Stort sett alle som ikke er forholdsvis fast i førsteelleveren bør vi være interessert i å bli kvitt, muligens med unntak av noen av de yngste som kan utvikle seg videre. Så en fem-seks spillere bør ut ved et opprykk.

De som kommer inn bør være spillere som går inn på førstelaget, det er ingen tvil om at laget må styrkes dersom vi skal kunne konkurrere om en topp seks i CCC til neste år. Dette bør være spillere som ikke bare holder CCC-kvalitet, men de bør faktisk holde rimelig god PL-kvalitet. Vi kan jo ikke bytte ut hele laget når vi rykker videre opp.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsulf

Jeg tok en aldri så liten titt i krystallkula idag, og noterte meg følgende lag:

Keeper: Kieran Westwood
Westwood, med ett år igjen av kontrakten med Coventry, signeres i sommer. Mannen som nesten hindret oss i å nå Playoff-finale i fjor, og som tok keeperplassen på årets lag i CCC i sesongen 2008/2009, blir Graysons første signering når sommervinduet åpner.

Høyre back: Leigh Bromby
Den tidligere Sheffield-mannen fortsetter å spille seg opp etter en noe trøblete start på denne posisjonen, og innehar etterhvert en fast plass i Leeds-forsvaret.

Midtstopper: Patrick Kisnorbo
Paddy blir en viktig mann for å sikre opprykket denne sesongen, og blir en bauta i neste års CCC. Tar over som kaptein neste sesong, da Naylor dessverre blir mye ute med ryggplager.

Midtstopper: Vincent Kompany
Ettersom sjeikene handler som fulle sjømenn denne sommeren, får belgieren begrenset spilletid i City. Velger derfor, til tross for tilbud fra andre PL-klubber, å signere en toårsavtale med Leeds.

Venstre back: Ben Parker
Lårskadene er borte, og vi får nok en gang se Parker trave nedover vingen, noe som fører til sterke 9 assisst denne sesongen.

Høyre kant: Jonny Howson
Duracellkaninen fortsetter å pumpe jern, og blir en kriger på vår høyre kant. Hans stadige løp inn i boksen fører til 8 scoringer og 6 målgivende.

Defensiv sentral midtbane: Alan Smith
Newcastle får nye eiere som pumper inn penger til spillerkjøp for nok en gang å ta stand i toppen av PL. Smith blir derfor overflødig, og havner for en billig penge i moderklubben.

Offensiv sentral midtbane: Neil Kilkenny
Mannen med oversikt og pasningsfot i Premier League-klassen, blir én av våre viktigste spillere denne sesongen. Utvikler sitt defensive spill enda mer, og blir med det en mer komplett midtbanespiller.

Venstre ving: Robert Snodgrass
Skotten fortsetter å runddrible backene han møter på sin vei, og blir en av Larrys mest brukte spillere denne sesongen. Også i 2010/2011-sesongen den i klubben med flest målgivende. (13)

Spiss: Lucciano Becchio
Den straffesparkstjelende argentineren fortsetter sin rolle som murbrekker på topp. Til tross for interesse fra andre klubber, velger han å bli i klubben. -Jeg vil la barna mine vokse opp her, og snakke Yorkshire-dialekt, sier han i et intervju med TPN, desember 2010.

Spiss: Billy Sharp
Sheffield Uniter rykker opp, og Sharp går mot lite spilletid i Premier League. Signeres dermed på lån for hele 2010/2011-sesongen, med oppsjon på kjøp.

Dette mannskapet er det som blir mest brukt kommende sesong, og disse 11 er sterk delaktige at vi kaprer femteplassen i serien, og mot alle odds rykker opp til PL via Playoff.
Cardiff blir slått 4-0 i finalen på Wembley.

Frode

Quote from: Brad's brother on January 02, 2010, 22:58:27
Jeg tok en aldri så liten titt i krystallkula idag, og noterte meg følgende lag:

Westwood, med ett år igjen av kontrakten med Coventry, signeres i sommer. Mannen som nesten hindret oss i å nå Playoff-finale i fjor, og som tok keeperplassen på årets lag i CCC i sesongen 2008/2009, blir Graysons første signering når sommervinduet åpner.

Den tidligere Sheffield-mannen fortsetter å spille seg opp etter en noe trøblete start på denne posisjonen, og innehar etterhvert en fast plass i Leeds-forsvaret.

Paddy blir en viktig mann for å sikre opprykket denne sesongen, og blir en bauta i neste års CCC. Tar over som kaptein neste sesong, da Naylor dessverre blir mye ute med ryggplager.

Ettersom sjeikene handler som fulle sjømenn denne sommeren, får belgieren begrenset spilletid i City. Velger derfor, til tross for tilbud fra andre PL-klubber, å signere en toårsavtale med Leeds.

Lårskadene er borte, og vi får nok en gang se Parker trave nedover vingen, noe som fører til sterke 9 assisst denne sesongen.

Duracellkaninen fortsetter å pumpe jern, og blir en kriger på vår høyre kant. Hans stadige løp inn i boksen fører til 8 scoringer og 6 målgivende.

Newcastle får nye eiere som pumper inn penger til spillerkjøp for nok en gang å ta stand i toppen av PL. Smith blir derfor overflødig, og havner for en billig penge i moderklubben.

Mannen med oversikt og pasningsfot i Premier League-klassen, blir én av våre viktigste spillere denne sesongen. Utvikler sitt defensive spill enda mer, og blir med det en mer komplett midtbanespiller.

Skotten fortsetter å runddrible backene han møter på sin vei, og blir en av Larrys mest brukte spillere denne sesongen. Også i 2010/2011-sesongen den i klubben med flest målgivende. (13)

Den straffesparkstjelende argentineren fortsetter sin rolle som murbrekker på topp. Til tross for interesse fra andre klubber, velger han å bli i klubben. -Jeg vil la barna mine vokse opp her, og snakke Yorkshire-dialekt, sier han i et intervju med TPN, desember 2010.

Sheffield Uniter rykker opp, og Sharp går mot lite spilletid i Premier League. Signeres dermed på lån for hele 2010/2011-sesongen, med oppsjon på kjøp.

Dette mannskapet er det som blir mest brukt kommende sesong, og disse 11 er sterk delaktige at vi kaprer femteplassen i serien, og mot alle odds rykker opp til PL via Playoff.
Du skal ha for kreativiteten.  Westwood hadde vært spennende og ikke aldeles usannsynlig.  Er redd Kompany er utopi.  Smith er over the top - forresten en aldeles oppskrytt topp.  Uansett - morsomme drømmerier.

Andersen

Mange drømmer her inne for tia  ;D Om noen slår til vil vel tia vise, har vel i bunn og grunn med penger å gjøre .  ;D LEEDS4EVER.

jackbauer68

Quote from: Brad's brother on January 02, 2010, 22:58:27

spennende tanker,men vil vel påstå det mest fremstår som urealistiske drømmer.Og hvorfor i alle dager drømmer du ikkje om å bytte ut Parker som ca holder league 2 nivå??

jalu

jeg synes vi skulle vente til Mai måned med denne tråd vi er på vei opp men vi er ikke der ennå . leeds4ever jalu

stefan

Crowe var outstanding idag, likeledes Johnson, Hughes og Howson. Vil gjerne se Crowe med i championship også. Hughes er en fin squadplayer.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Asbjørn

Jeg sier ikke at ingen skal ut. Men de vel 20 vi har i troppen pr i dag holder galant CCC-klasse. Bare f.eks. spør Liverpool og Manchester...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan