Skrevet av Emne: Salg på Leedsdrakter!  (Lest 26147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #120 på: Desember 15, 2009, 21:35:00 »
støtter ollan her hobberst.

lett å gjøre en bommert i ny og ne, og jeg har også bestillt mange ganger fra sjappa og div. biletter. har aldri vært problem
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #121 på: Desember 16, 2009, 18:04:50 »
Hentet akkurat ut bortedrakta - dessverre hadde tollen fått snusen i at den ble kostende bortimot 300 spenn m nummer og navn. Dermed 200 ekstra i gebyr. >:(

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #122 på: Desember 16, 2009, 18:07:22 »
Om en bestiller drakt i nettbutikken her på den norske siden ,er det mulig å bytte om draktene/T-skjortene er for små/store?
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #123 på: Desember 16, 2009, 18:15:22 »
Om en bestiller drakt i nettbutikken her på den norske siden ,er det mulig å bytte om draktene/T-skjortene er for små/store?

Tror ikke det er noe problem.

"Retur
Retur/bytting av effekter bekostes av kjøper."

http://www.leedsunited.no/webshop/

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #124 på: Desember 18, 2009, 21:10:59 »
Oversettelse fra engelsk til norsk (bokmål)Vis romanisering
Kjære Ole Morten Hobberstad

Ditt ordrenummer 16190
12452906 er nå sendt ut.

Varenummer Beskrivelse Antall Ord. Antall SHP. Antall BCK. Forventet Av
SHIM04L VOKSNE BORTE SHORT SLEEVE SKJORTE 08/09 LARGE NAVY / SKY N / A 1,00 1,00 0,00
           
SHIM15L MACRON VOKSNE AWAY SHIRT Short Sleeve 09/10 - stor gul 1,00 1,00 0,00
           

Total pris: kr £ 49.95

Faktureringsadresse:

Ole Morten Hobberstad
65 Roskliå

Nærbø 4365
NORGE


Leveringsadresse (hvis forskjellig fra fakturaadresse):



Date Shipped Via
17/12/09 ROYAL MAIL spores SERVICE

 Tracking Number: FD123734400GB
Ã… spørre om din bestilling vennligst send en e LUFC@lick-uk.com eller ring på 0113 201 2870.

Thank you for shopping med Leeds United Online Superstore.

Detter er merklig, først avlsått. Men nå er det altså sendt ut til meg :O?? skjedd med noen før dette eller..?
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #125 på: Desember 25, 2009, 12:23:56 »
Var mye med meg og denne tråden, men nå har jeg fått draktene  ;D ;D Venter på en ny pakke nå i neste uke!! Håper den kommer da.

Tror jeg kan fortsette med og handle på Elland Road shoppen via internett ;) hehe!!
Rogaland Whites

Lucas the Kop Cat

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #126 på: Januar 03, 2010, 18:00:01 »
Noen som har erfaring med størrelsene på LUFC-shop?

Dorigo`s left foot

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #127 på: Januar 03, 2010, 18:25:51 »
Noen som har erfaring med størrelsene på LUFC-shop?

UK ligger en størrelse under Euro.
Bruker du M må du bestille S osv.

MOT
« Siste redigering: Januar 03, 2010, 20:50:19 av Dorigo`s left foot »

Volda69

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #128 på: Januar 03, 2010, 20:19:34 »
Noen som har erfaring med størrelsene på LUFC-shop?
Med den kassa di, så må du ha UK - L = norsk XL, Lucas. ;) For meg er UK - M heilt perfekt. Stilte med 2nd away-drakta i dag, og dette vert no mi lykkedrakt. Den skal garantert på mot Spurs.
« Siste redigering: Januar 03, 2010, 20:23:44 av Volda69 »
MOT

KrisSP

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #129 på: April 09, 2010, 13:51:44 »
Et ilte spørsmål om drakter / annen merch. Ser flere her kommenterer at størrelsene gjerne er store, et hakk over norske. Jeg ligger vanligvis mellom M og L et sted, og lurer derfor på om det er S eller M jeg bør gå for.

Er ca. 184 høy, og er slank, men ikke spinkel, og forholdsvis bredskuldret. Er det noen i nogenlunde samme størrelse som vet om S blir for kort/trangt? Har blinka meg ut 1972 FA Cup-jakka.

Og er det sånn at det kommer nye hjemmedrakter til høsten?

auren

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #130 på: April 09, 2010, 14:31:36 »
Et ilte spørsmål om drakter / annen merch. Ser flere her kommenterer at størrelsene gjerne er store, et hakk over norske. Jeg ligger vanligvis mellom M og L et sted, og lurer derfor på om det er S eller M jeg bør gå for.

Er ca. 184 høy, og er slank, men ikke spinkel, og forholdsvis bredskuldret. Er det noen i nogenlunde samme størrelse som vet om S blir for kort/trangt? Har blinka meg ut 1972 FA Cup-jakka.

Og er det sånn at det kommer nye hjemmedrakter til høsten?

Husk at UK størrelse er 1 størrelse større enn her i Norge. Så Small (UK) er altså Medium. Det er jo bedre med en litt for stor størrelse enn for liten, så jeg ville gått for en Medium (UK), som tilsvarer Large i Norge.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #131 på: April 09, 2010, 15:05:24 »
Et ilte spørsmål om drakter / annen merch. Ser flere her kommenterer at størrelsene gjerne er store, et hakk over norske. Jeg ligger vanligvis mellom M og L et sted, og lurer derfor på om det er S eller M jeg bør gå for.

Er ca. 184 høy, og er slank, men ikke spinkel, og forholdsvis bredskuldret. Er det noen i nogenlunde samme størrelse som vet om S blir for kort/trangt? Har blinka meg ut 1972 FA Cup-jakka.

Og er det sånn at det kommer nye hjemmedrakter til høsten?

Jeg har begge retro-jakkene, både 1972-saken og den med ADMIRAL på brystet. Jeg er 178 cm
og valgte L, og er fornøyd med det. S blir defintivt for lite, hadde satset på L, tror ikke den blir "posete" for deg.

KrisSP

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #132 på: April 09, 2010, 15:49:33 »
Takk for svar auren ogberlin!

Jeg har aldri brukt XL, så dersom de er ca. en str. større enn norske størrelser burde M holde, altså. Den bør jo selvsagt ikke være for trang (eller nesten verre – for kort), men litt tight gjør seg godt med 70-tallslooken! :)