Carlisle - Leeds på TV 13. april ?

Started by Jon R, April 05, 2010, 21:58:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Det ble hevdet bombastisk av en Leeds mann på Sportsbaren idag at denne kampen går live på TV, 13. april kl 20.45. Finner ikke noe om dette på Sky Sports sine web sider. Kan det ha vært en forsinket aprilspøk? Noen som vet?  ???
Jon R.

fjellhaugen

tirsdagen er jo CL dag men ser at det er opphold mellom kvert og semi akkurat denne uken. kanskje?

men med 5-2-1 i "tv sendt bortekamp statiskikk" burde jo det være tre enkle poeng :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kloggen

Eg høyrte det same. Men det var av deg, JonR  ;D

HåvardK

Quote from: Jon R on April 05, 2010, 21:58:14
Det ble hevdet bombastisk av en Leeds mann på Sportsbaren idag at denne kampen går live på TV, 13. april kl 20.45. Finner ikke noe om dette på Sky Sports sine web sider. Kan det ha vært en forsinket aprilspøk? Noen som vet?  ???
Ut fra den responsen du har fått, kan det tyde på at du har hørt noe du har sagt selv, Jon. ;D

testo

Vet ikke vilke kontakter denne karen har,men det er ikke annonsert noen sending fra den kampen som jeg kan finne ut av på mine utallige web sider.
Du må nok ta deg en tur ikveld også Jon ;),Og grav frem noen kinkige quiss for å teste hans Leeds kunskaper.....Han kan være en lure supporter som driver gjøn med deg ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sviper

ser at Kjelsi-Bolten er satt som TV kamp kl 21.00,så da skurrer det litt,men håpe kan vi selvfølgelig :)
LIFE IS LEEDS

Jon R

Ja her var det mange morsomheter på en gammel stakars bekostning.  ::)

;D
Jon R.

sviper

Quote from: sviper on April 10, 2010, 15:17:36
ser at Kjelsi-Bolten er satt som TV kamp kl 21.00,så da skurrer det litt,men håpe kan vi selvfølgelig :)

PS ser at for de mest ivrige så er det mulig å streame Swindon kampen mandag...
LIFE IS LEEDS