McSheffrey er utålmodig, burde han spille i innspurten?

Started by Tom S, April 22, 2010, 11:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bør McSheffrey spille fra start resten av sesongen?

JA
17 (44.7%)
NEI
8 (21.1%)
SEND HAN HEIM
6 (15.8%)
VEIT IKKJE
7 (18.4%)

Total Members Voted: 36

Voting closed: April 24, 2010, 11:21:28

Tom S

Eg var kjempefornøgd i januar når vi hentet McSheffrey på lån og var sikker på at han ville bli ein kjempetilvekst til laget og vere med å garantere opprykket.

For å seie det mildt har han skuffa voldsomt, riktignok har han vert litt skada, men har ikkje levd opp til mine forventinger.

Ser no at han er litt frustrert over lite spilletid, og meiner at med hans erfaring ville han vert med å sikra opprykk.

Kva meiner folket, bør han inn på laget i sluttspurten?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Pick-me-and.6245303.jp
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Eg hadde store forventningar til McSheffrey, men han er tydeleg ute av form og har endå ikkje funne "sin plass" i førstelagselleveren. Ut frå min ståstad, gjer Grayson rett i å ikkje bruke han meir. Eg trur, gitt at vi rykker opp, at vi bør forsøke å signere G.M. permanent komande sommar. Potensialet i spelaren er utvilsamt stort!

anders

McSheffrey var direkte dårlig i flere kamper i februar, men jeg syntes han ble vraket på et tidspunkt han begynte å vise en klar formstigning. Feks Hjemmekampen mot Brentford ble det meste av sitt Leeds sitt offensive spill produsert på venstrekanten hos McSheff. Trodde han også ville stått lenger fremme i Spiss-køen den siste tiden.

Kickthemdown

Ferre

Mener han burde få en sjanse i løpet av de siste kampene. Det ser ut som om han er veldig innstilt på å vise fansen at han er en dyktig spiller, og jeg tror faktisk erfaringen hans kan bli viktig i de siste kampene da presset fra publikum øker. I tillegg vet vi jo at han har potensialet til å være en veldig god spiller.

Nå må han bare overbevise Grayson på treningsfeltet at fortjener en plass i startoppstillingen.

tobn på tur

Burde såklart få komme innpå kamper, hvis han viser form på trening. Hvis ikke, nei.

Evig Pint

Dette er noe han først og fremst må vise seg verdig til på trening, og evt. i kamp hvis han får sjangsen.
Marching on together

Stephenjazz

Med ingen andre naturlige valg på venstre midtbane, og ut i fra artikkelen virker det som han vil gi 110% fremover
Det blir aldri umoderne å vinne

flynn

Ja fra meg. Han kan ikke være så dårlig som det har sett ut, og han er revansjesugen. Det holder for meg denne gang!

flynn

Tom S

COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

4-1 i dag og et par målgivende og stårlende kamp fra hans "erstatter" i dag så det blir; a big fat no fra meg ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!