Main Menu

Billy

Started by kendo, April 21, 2010, 12:03:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

Her er det enda et dårlig tegn før lørdagens kamp. Man skal altså fjerne den høyt aktede Billy Bremner-statuen fra sin vante sokkelplass på hjørnet South Stand/East Stand. Jeg vet at det bare er for et par dagers tid, for å drive restaurering av den vakre skulpturen. Men dog, Bremner representerer fighting spirit, og han må på plass fortere enn svint igjen! Hvorfor kunne de ikke gjøre denne restaureringen etter at sesongen er over?

B-m

ja for den har jo gitt oss griseflaks opp i gjennom tidende......
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

testo

Quote from: B-m on April 21, 2010, 16:24:02
Skulle stått på sør siden v spiller inngangen så gutta hadde snubla i den hver gang de gikk til kamp. Muligheten for å vokne opp av tåkehavet hadde vært større ihvertfall. :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Torpe-do

Quote from: testo on April 21, 2010, 23:32:57
Quote from: B-m on April 21, 2010, 16:24:02
Skulle stått på sør siden v spiller inngangen så gutta hadde snubla i den hver gang de gikk til kamp. Muligheten for å vokne opp av tåkehavet hadde vært større ihvertfall. :D

Noe av det mest vettuge som har blitt sagt på lenge! Når jeg selv ser statuen fylles jeg i alle fall av fighting spirit, for hva enn det er verdt!

pale

Statuen var på sin vanlige plas si god tid før kampen mot Dons. Den hadde fått noen nye lag med maling og ser nå alldeles strålende ut. (Som dere ser på bildet)

Og den brakte jo med seg lykke også!