KAMP: vs. MFK Ruzomberok 13/7 kl. 18.30

Started by Ferre, July 13, 2010, 17:38:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjorn

Quote from: jackbauer68 on July 14, 2010, 09:01:46
Quote from: Bjorn on July 14, 2010, 08:32:13
Spiller ikke dette laget i deres øverste divisjon da?? Hva er det vi griner for? Spisskrise?
Litt tidlig vel...  ::) ::)

Ja,det kan du si.De fleste burde jo etterhvert fått med seg at treningskamp er til og med mindre trening enn en vanlig trening :o

I tillegg sier Grayson at vi idellt sett ikke skulle hatt så god motstand i første kamp (Ref YEP):

Grayson said: "In an ideal world we wouldn't have used this level of opposition for our first game.
"This is the first time we've played for two-and-a-half months and you could tell that they're a week away from the start of their season.

"They were fit and powerful and a very good test for us.
"But it's all about the fitness levels for me and the result doesn't matter."

Jeg tror vi kan si oss fornøyd med denne kampen jeg. Gleder meg til neste mot Kosice!  :)

Marching On! 4276

Hobben

Rogaland Whites

auren

Quote from: hobberst on July 15, 2010, 13:01:46
http://www.youtube.com/watch?v=88TxtsMMgjc

Litt høydepunkter.

Kasper gjør vel en stor blemme her som nesten koster oss 0-2. Ellers så skaper vi lite, Somma skyter i nettveggen og Snoddy treffer ramma. Ser ut til at det var en fortjent seier.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ANNAN

jepp det er nesten eit heilt lag med nye spelara som aldri har spelt saman så detta ekje so gale :D og somma skora men det vart avblåst , og snoddy traff stolpen:D alt i alt jamn kamp med heilt ok resultat . fikk testa laget ;D
LIFE IS LEEDS

Ola_S

Quote from: hallghel on July 13, 2010, 22:43:48
Første kamp(er), resultatmessig, er vel ikke noe å legge alt for stor vekt på. Det er neppe noen som gråter over dagens resultat.

Ellers registrerer jeg at laget har base i byen Poprad, som jeg var innom i september i fjor. Poprad ligger i Vsoke Tatry-området. VM på ski foregikk der for noen år siden. For de som ønsker fine fjellturer, kan området anbefales.

må pirke litt på denne jeg  ;)  har sjøl deltatt som tribunefyll på ski-vm ett par ganger å sjønte itte helt hvor dette var ??? men fant ut at d måtte vara noen år siden ja (1970)  ;D hehe

LeifMorten

Og et skuffende VM. Ingen gull, ett sølv og to bronse.

Hallgeir *

Og for noen ølpriser! En pint nydelig, mørkt øl (har glemt navnet), kostet mellom seks og sju kroner på jernbanestasjonen der vi bodde. Nammis!!!!  ;D
Super Leeds since 1968