Kisnorbo muligens innhopp mot QPR

Started by h.b, May 06, 2011, 10:57:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Idioti.
En kamp igjen og sjansen er stor for å slå opp skaden er stor. Vent til sesongen er over og match ham forsiktig i preseason
http://www.footymad.net/storytext.asp?article=3656690

Joe Jordan

Høres risky ut.

Og denne setningen er ikke allverdens motiverende:

"They need to win and hope Nottingham Forest lose at Crystal Palace, with a six-goal swing in Leeds' favour."

Rein utopi.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Jon R

Quote from: Joe Jordan on May 06, 2011, 11:04:37
Høres risky ut.

Og denne setningen er ikke allverdens motiverende:

"They need to win and hope Nottingham Forest lose at Crystal Palace, with a six-goal swing in Leeds' favour."

Rein utopi.

Tildels enig. Samtidig er det ikke mer utopisk enn at reservelaget til Man U skulle banke Schalke 4-1 i en semifinale i Champions League. Med tidlige mål til Palace og Leeds kan mye rart skje!  ;D

Forøvrig er jeg enig med h.b her. Spar han til pre-season og se hvordan kroppenn hans fungerer da...
Jon R.

SOL

Og kampen går direkte på VIASAT FOTBALL :o

Masinga

Kan ikke helt skjønne at Kisnorbo er i samme form som da han ble skadet. Det vil ta lang tid, om noengang, før han er tilbake i godt slag.
Masinga, medl.nr. 1250

Sydhagen

Tipper at han bare kommer inn siste minuttene viss Leeds skulle lede komfortabelt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Quote from: Sydhagen on May 06, 2011, 12:51:53
Tipper at han bare kommer inn siste minuttene viss Leeds skulle lede komfortabelt.

komfortabelt betyr vel å lede 8-0 her

Sydhagen

Quote from: h.b on May 06, 2011, 12:52:50
Quote from: Sydhagen on May 06, 2011, 12:51:53

komfortabelt betyr vel å lede 8-0 her

Kommer vel helt an på hvordan det går i Forest kampen det  ;)
Viss Forest leder, så kan man ta det rolig med 2-0 ledelse siste 2 minuttene. (eller har vi dårlig erfaring med det denne sesongen?  ;D )
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sitter med en følelse av at de som har monitorert Paddy helt siden han ble skadet, er vel så kompetente som noen her inne til å foreta en avgjørelse om han er fit eller ikke..
Ellers går vi for play-off i morgen!!
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote from: CardiganArms on May 06, 2011, 13:06:49
Sitter med en følelse av at de som har monitorert Paddy helt siden han ble skadet, er vel så kompetente som noen her inne til å foreta en avgjørelse om han er fit eller ikke..

Tja... kanskje du er inne på noe her  ;D ;)

Simon Grayson er den Leeds-manageren jeg kan huske som har vært best til å la være å falle for fristelsen å kaste spillere innpå rett fra skadeavbrekk. Prøve å tenke meg noen tilfeller der han ha gjort det motsatte, noen som husker?
KEEP FIGHTING!!

h.b

Quote from: Bites Yer Legs on May 06, 2011, 13:15:48

Simon Grayson er den Leeds-manageren jeg kan huske som har vært best til å la være å falle for fristelsen å kaste spillere innpå rett fra skadeavbrekk. Prøve å tenke meg noen tilfeller der han ha gjort det motsatte, noen som husker?

Han har vel lånt endel spillere som var skada. så det kommer i samme kategori

B_Ød

Quote from: h.b on May 06, 2011, 13:23:06
Bevisst lånt inn skadde spillere?? Bare for å få betale lønna dems liksom?
Tror liksom ikke helt det..har du noen navngitte spillere her?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Quote from: h.b on May 06, 2011, 13:23:06
Quote from: Bites Yer Legs on May 06, 2011, 13:15:48

Tror du er litt ute å kjøre her....
Grayson har lånt inn spillere som har vært skadet. MEN det er det medisinske personellet som foretar en test av spillerne før de blir lånt inn, IKKE Grayson.

Jon R

Det burde man jo anta. Dessverre er det et velkjent fenomen i engelsk fotball at spillere presses til å spille kamper når de er halvskadet eller ikke 100 % rehabilitert etter en skade. Feilvurderinger gjøres hele tiden, også i profesjonell fotball. Utålmodige spillere som underrapporter egne smerter kan være en av flere årsaker til dette fenomenet.
Jon R.

fmtj

...omtrent det samme slo meg når jeg ser alle som uttaler seg i saken her..... ;)
Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

Gufrias

Bra.

Kisnorbo i rullestol ville ha vært en forsterkning i vårt midtforsvar i år.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Mener vi bør roe ned elskoven overfor vår elskede Kisnorbo ørlitegranne. Jeg har et like godt inntrykk av karen som de fleste her inne, men jeg vil gjerne få poengtere at det vil alltids være en sjanse for at karen aldri vil komme ordentlig tilbake.

Han har vært gjennom en alvorlig skade, vært ute i nesten et år. Slik jeg har forstått det kan seneskader heller fort slå ut igjen, men saksøk meg ikke om jeg tar feil i den uttalelsen. Dessuten jeg vil gjerne minne på at han kom fra kulden fra et Championship-lag, og han er jo tross alt ingen unggutt lengre heller.

Jeg vil gjerne poengtere at dette selvsagt er frykt fremfor håp. Man må jo bare digge Kisnorbo.

Leedsfan

Jeg er sikker på at de lar Kisnorbo spille slik at han blir skadet igjen. Da trenger ikke Bates å holde den muntlige avtalen om ny kontrakt og han sparer mye penger. Ikke kall dette en konspirasjonsteori for dette er sannheten.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on May 06, 2011, 20:09:43
Jeg er sikker på at de lar Kisnorbo spille slik at han blir skadet igjen. Da trenger ikke Bates å holde den muntlige avtalen om ny kontrakt og han sparer mye penger. Ikke kall dette en konspirasjonsteori for dette er sannheten.

Flott, da vet vi det!

testo

På forsiden annonseres det at Kirsnobo fortsatt er skadet....

Er det vi som er feilinformert eller er det luscos som ikke henger med i timen ???

"" Før kampen: QPR â€" Leeds United

Her er siste nytt om Leeds Uniteds lag før morgendagens TV-sendte oppgjør mot QPR på Loftus Road kl. 13.45.

Patrick Kisnorbo er fortsatt ute av spill, mens Ben Parker, Lloyd Sam og Luciano Becchio alle også trolig er ute med diverse skader.""
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Jeg tipper først og fremst at det er Grayson og ikke Bates som gjør disponeringene med laget.
Hvorfor skulle Leeds først love Paddy en ny kontrakt for å så håpe at de slapp og gi han den? Hvorfor skulle Paddy sin kontrakt være mye dyrerer enn en ny midtstopper som vi kommer til å hente i sommer?

Si meg var dette innlegget ment som fleip eller er du så ulogisk i tankegangen?

Rudi G.

Quote from: testo on May 06, 2011, 21:06:09
På forsiden annonseres det at Kirsnobo fortsatt er skadet....

Er det vi som er feilinformert eller er det luscos som ikke henger med i timen ???

"" Før kampen: QPR â€" Leeds United

Her er siste nytt om Leeds Uniteds lag før morgendagens TV-sendte oppgjør mot QPR på Loftus Road kl. 13.45.

Patrick Kisnorbo er fortsatt ute av spill, mens Ben Parker, Lloyd Sam og Luciano Becchio alle også trolig er ute med diverse skader.""

Paddy regnes vel fortsatt som skadet men ikke se vekk i fra at han er på benken i morgen og kanskje får de siste 5 hvis NF leder og vi ligger under, men slik blir det ikke, NF kommer til å ligge under og vi leder stort og Paddy må vente til august for å spille obligatoriske fotballkamper igjen ;D

Leedsfan

Quote from: Runar on May 06, 2011, 21:47:46

Jeg tipper først og fremst at det er Grayson og ikke Bates som gjør disponeringene med laget.
Hvorfor skulle Leeds først love Paddy en ny kontrakt for å så håpe at de slapp og gi han den? Hvorfor skulle Paddy sin kontrakt være mye dyrerer enn en ny midtstopper som vi kommer til å hente i sommer?

Si meg var dette innlegget ment som fleip eller er du så ulogisk i tankegangen?

Innlegget var bare fleip, men med tanke på hva folk kommer med her på forumet om dagen så forstår jeg at man ikke kan helt utelukke at jeg mente det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

fjellhaugen

1 stk rusten paddy på banen 10 min i dag. ajajaj.

gi den mannen en god preseason, for guds skyld  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

Quote from: fjellhaugen on May 07, 2011, 20:48:14
1 stk rusten paddy på banen 10 min i dag. ajajaj.

gi den mannen en god preseason, for guds skyld  :o

...var på banen ihvertfall....hurra!!!!
Yeboahs vitne

auren

Og hans varemerke - bandasje på hodet - var fortsatt intakt. Er dette noe han må gå med? (jevnfør Cechs hjelm i Chelsea), eller er det mer psykologisk - som Youngs pannebånd i Palace på 90-tallet?

Uansett - godt å ha Paddy tilbake, enn om han virket noooooe rusten  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

...kan nok være noe psykotisk ja..... 8)

Quote from: auren on May 09, 2011, 11:33:15
Og hans varemerke - bandasje på hodet - var fortsatt intakt. Er dette noe han må gå med? (jevnfør Cechs hjelm i Chelsea), eller er det mer psykologisk - som Youngs pannebånd i Palace på 90-tallet?

Uansett - godt å ha Paddy tilbake, enn om han virket noooooe rusten  :)

auren
Yeboahs vitne