Reading FC-Leeds United 27.11

Started by kendo, October 21, 2010, 08:40:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kendo

http://www.readingfc.co.uk/page/HomeGames/0,,10306,00.html
Billetter er lagt ut på reading sine sider.
Vi er 7 mann fra Lørenskog som drar på denne kampen,flere som skal dra?
ca. £25 pr bill,men da sitter man ikke sammen med Leeds fansen

JacobScreek

Jeg har billetter...jeg og en kompis skal ja...vi skal sitte blant Reading-folk...på Lower West Stand, rad 10 og sete nr. 261 & 262...kjøpte dem onsdag ;D ;D ;D

Vi blir i London fra torsdag 25.nov. - mandag 29. og har også billetter til Tottenham - Liverpool søndagen...men det blir jo et antiklimaks etter storseieren til Leeds på Madejski Stadium :-)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

J-R

JacobScreek

MOT...

ØBS

Jøss, artig å se at så mange skal over på denne kampen.

Jeg kommer fra Leeds med White Rose bussen, og blir med den tilbake igjen dit og rett på spillejobb.

Jeg skulle gjerne ha truffet noen av dere og tatt et par kalde, men det ser ut som det blir litt for trangt tidsmessig for det, i hvert fall etter kampen.

Men for all del:

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

JacobScreek

Kun ti dager igjen...gleder meg sinnsykt :)
MOT
MOT...

JacobScreek

MOT...

morty

4300 tilreisende Leedsfans , Joachim og Morten er to av de  ;D ;D ;D ;D

kendo

Vi ringes Morten , møter gjerne deg og Joachim før kampen, vi er 7 mann.
Avtaler et eller annet :-)

morty

ØBS

Leit at vi ikke kunne møtes, Morty...

Vi stoppa på et sted jeg fortsatt ikke kan navnet på (det var jævlig langt, Bradford Whites stoppa også der, men du veit åssen de snakker så jeg blei ikke noe særlig klokere av det...), men var der en times tid.  Fikk ikke tid til så mye øl og sosialisering for de gutta er sykt opptatt av live-musikk. Hadde med gitaren på bussen for moro skyld, og moro ble det på bussen.  Herlig gjeng, White Rose...

Traff også Essex Whites under tribunene i pausa, hele familien var der og ba meg hilse til alle i Norge.  De hadde tydeligvis et fortreffelig opphold i Bergen....

Håper dere hadde en bra tur til tross for kampen, og kom vel hjem...

Vi snakkes...

ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

morty

Turen var fin , og vi kom vel hjem ! Prates til helga , regner med det blir en tur bort på Hoagy`s på lørdagen  :)