Star Wars filmane

Started by The Gentle Giant, May 26, 2009, 20:16:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

The Gentle Giant

Her kan dokke skrive ting om star wars filmane.

Eg har set 3 eren den er gøy synest eg då bllir Anikan til Darth Vader, Obi Wan kuta armen til Anikan og det er veldig gøy då Yoda og Darth Sidios tar kamp ;D ;D ;D

Rudi G.

Husker jeg var på Forum Kino og så Star Wars rundt 1980. Husker ikke årstallet nøyaktig. Tror det var nr IV. Husker ihvertfall at jeg syntes den var kjempe gøy ;D

lojosang

Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)

Så denne filmen på Forum Kino da den ble relansert i oppussa versjon på slutten av 90-tallet en gang. Kan det har vært i 97?
- Leif Olav

Brian G.

Quote from: Rudi G. on May 26, 2009, 21:12:57
Husker jeg var på Forum Kino og så Star Wars rundt 1980. Husker ikke årstallet nøyaktig. Tror det var nr IV. Husker ihvertfall at jeg syntes den var kjempe gøy ;D

Hvilket høydepunkt synes du var gøyest?
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Dennis

Quote from: lojosang on May 27, 2009, 11:26:45
Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)

Så denne filmen på Forum Kino da den ble relansert i oppussa versjon på slutten av 90-tallet en gang. Kan det har vært i 97?

Enig i dette!  8)

Tror du har riktig i at filmene ble pusset opp i '97. Arve Juritzens mange statistroller i Episode V har aldri vært så klare og flott tolket.  ;D
Marching on together!

The Gentle Giant

eg har alle fillmane eg synest V er den beste iallefall då yoda seier att lomelykta til luke er hans.  :D ;D ;D ;D

august-leeds

eg likar 3aren best. da Anikan går in me 1000 cloner etter seg som er på lag :o

lojosang

Quote from: august-leeds on September 15, 2010, 08:12:39
eg likar 3aren best. da Anikan går in me 1000 cloner etter seg som er på lag :o

Annika er i Pippi, august-leeds, Anakin er Darth Vader.  ;D
Og ingenting slår The Emipre Strikes Back.
- Leif Olav

ØBS

Jeg så denne i Oslo Spektrum.  Filmen var bra  :) men Spektrum var dårlig som kinosal... :(
LUSCOS-hilsen
ØBS

bwirum

Nå var den jo alltid Ep V da, starta på Ep IV uten at George egentlig hadde noen forhåpninger om noensinne å få filme de 3 første.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)