Skrevet av Emne: Star Wars filmane  (Lest 3503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

The Gentle Giant

Star Wars filmane
« på: Mai 26, 2009, 20:16:17 »
Her kan dokke skrive ting om star wars filmane.

Eg har set 3 eren den er gøy synest eg då bllir Anikan til Darth Vader, Obi Wan kuta armen til Anikan og det er veldig gøy då Yoda og Darth Sidios tar kamp ;D ;D ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Star Wars filmane
« Svar #1 på: Mai 26, 2009, 21:12:57 »
Husker jeg var på Forum Kino og så Star Wars rundt 1980. Husker ikke årstallet nøyaktig. Tror det var nr IV. Husker ihvertfall at jeg syntes den var kjempe gøy ;D

lojosang

Sv: Star Wars filmane
« Svar #2 på: Mai 27, 2009, 11:26:45 »
Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)

Så denne filmen på Forum Kino da den ble relansert i oppussa versjon på slutten av 90-tallet en gang. Kan det har vært i 97?
- Leif Olav

Brian G.

Sv: Star Wars filmane
« Svar #3 på: Mai 27, 2009, 18:47:46 »
Husker jeg var på Forum Kino og så Star Wars rundt 1980. Husker ikke årstallet nøyaktig. Tror det var nr IV. Husker ihvertfall at jeg syntes den var kjempe gøy ;D

Hvilket høydepunkt synes du var gøyest?
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Dennis

Sv: Star Wars filmane
« Svar #4 på: Mai 28, 2009, 13:47:51 »
Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)

Så denne filmen på Forum Kino da den ble relansert i oppussa versjon på slutten av 90-tallet en gang. Kan det har vært i 97?

Enig i dette!  8)

Tror du har riktig i at filmene ble pusset opp i '97. Arve Juritzens mange statistroller i Episode V har aldri vært så klare og flott tolket.  ;D
Marching on together!

The Gentle Giant

Sv: Star Wars filmane
« Svar #5 på: Juni 25, 2010, 22:15:08 »
eg har alle fillmane eg synest V er den beste iallefall då yoda seier att lomelykta til luke er hans.  :D ;D ;D ;D

august-leeds

Sv: Star Wars filmane
« Svar #6 på: September 15, 2010, 08:12:39 »
eg likar 3aren best. da Anikan går in me 1000 cloner etter seg som er på lag :o

lojosang

Sv: Star Wars filmane
« Svar #7 på: September 15, 2010, 11:57:30 »
eg likar 3aren best. da Anikan går in me 1000 cloner etter seg som er på lag :o

Annika er i Pippi, august-leeds, Anakin er Darth Vader.  ;D
Og ingenting slår The Emipre Strikes Back.
- Leif Olav

ØBS

Sv: Star Wars filmane
« Svar #8 på: September 30, 2010, 22:54:06 »
Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)

Så denne filmen på Forum Kino da den ble relansert i oppussa versjon på slutten av 90-tallet en gang. Kan det har vært i 97?

Jeg så denne i Oslo Spektrum.  Filmen var bra  :) men Spektrum var dårlig som kinosal... :(
LUSCOS-hilsen
ØBS

bwirum

Sv: Star Wars filmane
« Svar #9 på: Oktober 01, 2010, 09:14:36 »
Det finnes bare EN Star Wars-trilogi, og den beste filmen i den trilogien er The Empire Strikes Back. Som plutselig ble til episode V  8)
Nå var den jo alltid Ep V da, starta på Ep IV uten at George egentlig hadde noen forhåpninger om noensinne å få filme de 3 første.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)