Main Menu

Annan

Started by palgro, August 27, 2010, 12:00:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

palgro

Dårlig med penger i RBK. Kjøp Annan. Toppklasse spiller til en pris mellom 3-4mill pund. Kanonkjøp. Nå må klubben handle

Promotion 2010

Quote from: palgro on August 27, 2010, 12:00:53
Dårlig med penger i RBK. Kjøp Annan. Toppklasse spiller til en pris mellom 3-4mill pund. Kanonkjøp. Nå må klubben handle

Lojo-Edit: Beklager, men nå orker jeg ikke scrolle sdelengs lenger.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

saklig tråd.....
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sander

:-\ Så urealistisk som det kan få blitt!

jackbauer68

ollebolle

Hvorfor er ikke det realistisk?

Må innrømme at tanken har slått meg også at annan sannsynligvis er spillertypen vi mangler. Er sikker på han ville hevet laget etter en innkjøringsperiode.

Kickthemdown

Quote from: ollebolle on August 27, 2010, 19:59:29
Hvorfor er ikke det realistisk?

Må innrømme at tanken har slått meg også at annan sannsynligvis er spillertypen vi mangler. Er sikker på han ville hevet laget etter en innkjøringsperiode.
Ser at vi stadig vekk får nye folk på forumet, flotte saker! Men si meg, har du bodd i en hule de siste 8-9 årene? Hvorfor det ikke er realistisk? Vel, det finnes vel nesten 40 millioner grunner til det?  ::)

Selvfølgelig hadde han hevet laget kraftig og enhver Leedsfan hadde vel elsket å fått Annan i stallen. Tror ikke det er derfor enkelte sier det er urealistisk..

ANNAN

Annan er en fantastisk spillertype som hever de fleste lag(og som de fleste lag har bruk for)
Tror desverre at Annan ser for seg spill i liiitt høyere opp i systemet

mvh
Annan ;)
LIFE IS LEEDS

fmtj

Quote from: ANNAN on August 27, 2010, 22:02:58

Annan er en fantastisk spillertype som hever de fleste lag(og som de fleste lag har bruk for)

mvh
Annan ;)

Annan er en fantastisk spiller, ingen tvil, men i går mot VIF opptrådte han på en måte som er forkastelig og kanskje en forklaring på at han ikke allerede har nådd lenger enn Lerkendal...??
Yeboahs vitne

asLeeds

Quote from: fmtj on October 04, 2010, 12:46:31

mvh
Annan ;)

Hmm, tviler på Annan er første fotball-spiller som klyper motspiller :-\

Annan er en fantastisk spiller, ingen tvil, men i går mot VIF opptrådte han på en måte som er forkastelig og kanskje en forklaring på at han ikke allerede har nådd lenger enn Lerkendal...??
DALHEIM WHITES

Dennis

Quote from: fmtj on October 04, 2010, 12:46:31

mvh
Annan ;)

Dette her er forferdelig blåst opp! Albuer utenfor spill, klypinger i edle og mindre edle deler, drittslenging om mor, bikkje, samt mor og bikkje etc skjer hele tiden. Usportslig? Ja, men langt ifra uvanlig. TV2 får dette til å høres ut som et engangstilfelle.

Syns det grenser mot uthenging av Anthony Annan som person. Ja, han spiller helt på kanten og er ufin til tider, men jeg synes ikke han er blant de styggeste spillerne i Norge. Hva med f.eks. Eirik Bakke? Langt tøffere i duellene og slenger langt mer med kjeften. Han har vært diskutert han også, men ikke på langt nær like uthengt som Annan i media.

Hvis Vålerenga skal skylde på at gullet røyk på et rumpeklyp, da er det på tide å tenke seg om.

Så skal det også sies at Dos Santos' første gule var merkelig. Jeg ville trodd det hadde kommet for kjefting, men ifølge Hauge var det en dytt han så. En autoritær dommer burde avfeid hele situasjonen med et 'nå kutter vi ut, gutter, ellers bruker jeg kortstokken neste gang'. Dos Santos opptrer derimot veldig sportslig ved det røde kortet, hvor han takker dommer og mostandere for kampen i det han går ut.
Marching on together!

fmtj

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10041358

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Annan er vel ikke akkurat kjent for å ha problemer med balansenerven..... :D
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Quote from: fmtj on October 04, 2010, 14:44:36

;D ;D ;D ;D ;D ;D

tror RBK må ta en SERIØS kikk på sitt medisinske opplegg.
med annan som har problemer med å stå oppreist på flat bane og pelu friskt i minne så må de sjekke for virus på balansenerven eller noe

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=3135

ellers mener jeg at diskusjonen rundt annan kommer opp NOK en gang fordi det er noe i det.
han kommer som bakke sa; til å spille i norge i 10 år til. ene og alene fordi han driver med for mye "fakter"
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Quote from: fjellhaugen on October 04, 2010, 16:22:48
Quote from: fmtj on October 04, 2010, 14:44:36

;D ;D ;D ;D ;D ;D

tror RBK må ta en SERIØS kikk på sitt medisinske opplegg.
med annan som har problemer med å stå oppreist på flat bane og pelu friskt i minne så må de sjekke for virus på balansenerven eller noe

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=3135

ellers mener jeg at diskusjonen rundt annan kommer opp NOK en gang fordi det er noe i det.
han kommer som bakke sa; til å spille i norge i 10 år til. ene og alene fordi han driver med for mye "fakter"
Eirik Bakke er kanskje den personen i Norge jeg tar minst alvorlig når det gjelder å uttale seg om andre spillere. Ingen tvil om at Annan har sine negative sider, men enkelte av oss som så kampen, la også merke til at han faktisk spiller brukbar fotball også. Tror nok de fleste trenere i Tippeligaen kunne tenkt seg å ha Annan på laget.

75 SOLLI

Quote from: Promotion 2010 on August 27, 2010, 12:04:44
Quote from: palgro on August 27, 2010, 12:00:53

Fant du ikkje ein større smiley?

EDIT: Beklager, Lojo er lei av å scrolle sidelengs nå.

Asbjørn

Quote from: HåvardK on October 04, 2010, 17:58:47
Tror nok de fleste trenere i Tippeligaen kunne tenkt seg å ha Annan på laget.

...hehe, det de nok sa, var det de ville ha "ein annan på laget" - ikkje nødvendigvis ghaneseren ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert

Blåst opp kanskje, men er jo ikke akkurat første gang i år hvor Annan er innblandet i sånne ting.
Bra at det kommer i media, så kanskje dommerne faktisk ser etter og får med seg mer av dette tullet. Hadde absolutt ikke vært noe feil å gi han et par kampers karantene.

For å si det sånn, er jeg litt imponert over at Muri ikke klikket mer enn det han gjorde. Hadde det vært meg som behandlet sånn hadde jeg gått og hentet det røde kortet i lomma til Hauge, gitt det til meg selv og slått ned Annan.

Var vel forøvrig Terje Hauge som ble lurt av dobbel-krampen til Pelu på Lerkendal også?
Pelu-krampe
LommeAnnan

De begynner å få litt å diskutere der oppe ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Hallgeir *

Det mest patetiske i denne saken er den sedvanlige arrogansen N. A. Eggen viser for n'te gang. Den karen vet selvfølgelig best.. uansett!  ::)
Super Leeds since 1968

roaldv

Quote from: hallghel on October 04, 2010, 21:28:56
Det mest patetiske i denne saken er den sedvanlige arrogansen N. A. Eggen viser for n'te gang. Den karen vet selvfølgelig best.. uansett!  ::)

Slik er Eggen, på godt og vondt. I går var han i lykkerus etter å ha sikret seg seriemesterskapet, og så kommer "ulvene" fra TV2, som alle var like skuffet over at Vålerenga ikke klarte å slå RBK og begynner å grave opp dritt om Annan igjen. Skjønner godt at ryggmargsrefleksen var irritasjon. Kjente det på samme måte da jeg kom hjem fra Lerkendal etter det jeg så som en strålende seier for RBK, slår på TV2 og får bare klaging og syting fra disse elendige idiotene av noen skandalejegere.

Synd at dos Santos ble utvist - har alltid likt ham for hans sunne holdninger, men han burde kanskje ha trekt seg på den taklingen når han visste at han har et gult.

Og Annan....tja? Han var jo banens desiderte ener i går igjen, og selv om jeg gjerne skulle ha sett litt mindre "kroppskontakt" i disse duellene, så er denne heksejakten bare latterlig. Synes godt han kan få litt veiledning av Hoftun og co, men han er da ingen kriminell!

HåvardK

Quote from: roaldv on October 04, 2010, 23:06:28
Det mest patetiske i denne saken er den sedvanlige arrogansen N. A. Eggen viser for n'te gang. Den karen vet selvfølgelig best.. uansett!  ::)

Slik er Eggen, på godt og vondt. I går var han i lykkerus etter å ha sikret seg seriemesterskapet, og så kommer "ulvene" fra TV2, som alle var like skuffet over at Vålerenga ikke klarte å slå RBK og begynner å grave opp dritt om Annan igjen. Skjønner godt at ryggmargsrefleksen var irritasjon. Kjente det på samme måte da jeg kom hjem fra Lerkendal etter det jeg så som en strålende seier for RBK, slår på TV2 og får bare klaging og syting fra disse elendige idiotene av noen skandalejegere.

Synd at dos Santos ble utvist - har alltid likt ham for hans sunne holdninger, men han burde kanskje ha trekt seg på den taklingen når han visste at han har et gult.

Og Annan....tja? Han var jo banens desiderte ener i går igjen, og selv om jeg gjerne skulle ha sett litt mindre "kroppskontakt" i disse duellene, så er denne heksejakten bare latterlig. Synes godt han kan få litt veiledning av Hoftun og co, men han er da ingen kriminell!
Spot on. Hadde Annan og ikke minst Markus Henriksen spilt på Vålerenga eller Brann, hadde kanskje kommentatorene referert litt av selve kampen vi fikk se også.

trondt

Merkelig at en sånn spiller endelig "kjemper" for å holde seg på beina. Vi har da sett nok av situasjoner der han faller og ruller og har seg skikkelig på gresset etter enhver form for nærkontakt med motspillere. Patetisk oppførsel av hele RBK-apparatet igjen (som vanlig). Ydmykhet har blitt et fremmedord på brakka.

Sydhagen

Quote from: trondt on October 05, 2010, 07:53:20
Merkelig at en sånn spiller endelig "kjemper" for å holde seg på beina. Vi har da sett nok av situasjoner der han faller og ruller og har seg skikkelig på gresset etter enhver form for nærkontakt med motspillere. Patetisk oppførsel av hele RBK-apparatet igjen (som vanlig). Ydmykhet har blitt et fremmedord på brakka.

Nå har vel resten av RBK tatt avstand fra Eggen's uttalelser og Annan's oppførsel...synes RBK som klubb har opptrådd fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Jeg har eller ingenting imot klubben Rosenborg, eller Annan for den saks skyld, men Eggen synes jeg er Norges dårligste taper og den mest arrogante. Han burde vise vanlig folkeskikk!
Super Leeds since 1968

bwirum

Quote from: hallghel on October 05, 2010, 13:59:57
Jeg har eller ingenting imot klubben Rosenborg, eller Annan for den saks skyld, men Eggen synes jeg er Norges dårligste taper vinner og den mest arrogante. Han burde vise vanlig folkeskikk!
...er vel mer riktig i dette tilfellet?
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Hallgeir *

Quote from: bwirum on October 05, 2010, 15:23:32
Jeg har eller ingenting imot klubben Rosenborg, eller Annan for den saks skyld, men Eggen synes jeg er Norges dårligste taper vinner og den mest arrogante. Han burde vise vanlig folkeskikk!
...er vel mer riktig i dette tilfellet?
Joda, det også! Men jeg husker i hans lengste, sammenhengende periode som trener at han nesten aldri ville møte pressen etter et serietap. Den jobben måtte sympatiske Bjørn Hansen ta. Til slutt : Beklager at dette ble noe off topic.
Super Leeds since 1968

newsome

Jeg har eller ingenting imot klubben Rosenborg, eller Annan for den saks skyld, men Eggen synes jeg er Norges dårligste taper og den mest arrogante. Han burde vise vanlig folkeskikk!
Få sendt denne eks lektoren til leiligheten hans i Spania straks sesongen er over,gjerne med noe et visst sted.
La det være mediafri sone rundt mannen så lenge han lever.
Så slipper vi en daglig dose oppgulp med selvgodhet,nedlatenhet,hersketeknikk og alle andre er idioter pisspreik.

Per Arne

Quote from: roaldv on October 04, 2010, 23:06:28

Begynner å bli SÃ... møkkalei klisjeen om at "slik er Eggen, på godt og vondt.." Han er vel for pokker ingen utilnærmelig gud, heller. Men noen dynes det, og Eggen for lov til å si hva han vil. Hoftun uttaler at de har forsøkt veilede Eggen, "men det er ikke alltid han hører på oss"... Lurer på hvordan en annen klubb enn nettopp RBK hadde reagert på sånt.

Veiledning av Hoftun, sier du? En voksen mann trenger da ingen veiledning for å skjønne at man ikke stikker fingrene inn og opp i folk, ei heller griper tak kjønnsorganene, med mindre det er frivillig og ønskelig fra begge parter.

Og nå begynner disse evige forsvarsutbruddene fra enkelte å bli bare patetiske og fjollete.

auren

Mye usportsligheter fra Annan har det vært, men han når jo verken Gazza eller Vinnie til anklene. Det eksisterer alltid spillere vi elsker å hate, og Annan faller "dessverre" inn under denne kategorien. Dog er han en glitrende defansiv midtbanespiller og hans fotballmessige ferdigheter hadde selvsagt blitt varmt tatt i mot i Leeds United (for å gå litt on topic igjen).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.