RYDD FORSIDEN

Started by ANNAN, September 05, 2010, 09:44:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ANNAN

har tidligere etterlyst en rydding av forsiden,men gjentar  en gang til

i rekkefølge litt nede på siden har vi

KOMMENTAREN:med fire poeng i jula så ser det lysere ut med tanke på opprykk

SOMMERKJØPET:avstemming med Becchio,Snoddy,og Robinson topp 3,og lenger ned har vi Tor A Flo som gliser etter å ha scora for Leeds,så da er vel dette på tide å gjøre noe med??
LIFE IS LEEDS

TK20

Enig. Har man ikke ressurser til å opprettholde slike ting, fjern det.

Gode initiativ må følges opp.

Tom S

Viss eg ikkje husker feil meiner eg SA nemte i ein annan tråd at det var på trappene med ny heimeside?
Så det kan vere grunnen til at ein ikkje bruker tid til å rydde denne forsida.
COME ON LEEDS !!

ANNAN

Quote from: Tom S on September 05, 2010, 11:54:19
Viss eg ikkje husker feil meiner eg SA nemte i ein annan tråd at det var på trappene med ny heimeside?
Så det kan vere grunnen til at ein ikkje bruker tid til å rydde denne forsida.

Sikkert riktig det,men det er fortsatt lenge siden Tore A forlot oss,så det burde vel strengt tatt vert gjort for en stund siden?Det er vel og noen som har ansvar for dettte på lik linje med å sensurere enkelte innlegg?
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

Hvis det er tilfelle at de jobber med en ny side er det ok, men hvis ikke er jeg helt enig i at forsiden bør ryddes opp i snarest. Det er ikke en spesielt stor jobb heller.

Forøvrig har jeg aldri skjønt hvorfor Arve Fuglum skal fremheves helt der oppe. Han bidrar vel ikke noe særlig her? (arrester meg hvis jeg tar feil, mener å ha nevnt dette i en annen tråd også).
Marching on together

Mac

Det jobbes med ny nettside ja, og derfor har vi desverre ikke brukt mye tid på selve designet osv. på den gamle den siste tiden.

Det har helt klart tatt for lang tid, men det blir forhåpentligvis veldig bra etter hvert :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Jon R

Har nettopp vært inne og stemt på Snodgrass som det beste sommerkjøpet.  :)
Jon R.

p0ndus

Enig i at forsida er utgått på dato men u ansett så hatten av for de sliterne som holder Luscos i gang. En annen sak er vel , at det er vel ikke snakk om veldig mange tastetrykk for og endre på siden.

ArneS

Quote from: p0ndus on September 05, 2010, 21:00:45
Enig i at forsida er utgått på dato men u ansett så hatten av for de sliterne som holder Luscos i gang.

Støtter denne delen p0ndus.  Synes det er relevant å ta opp tråden.  Når Mac redegjør for hva som pågår, er det bare å ta hatten av for dem, og leve godt med at gamle Flo fortsatt er å finne på framsiden.   Well done, lads! 
Den 17. mann

ANNAN

var ikke ment som noen kritikk av de som driver forumet,for de gjør en kjempejobb.
men som Pondus nevner,så er det vel ikke snakk om så mange taste trykk.Men er det noe nytt på vei,så kan det vel stå noen dager til kansje...
LIFE IS LEEDS

MrK

Synes vår hjemmeside er lite oppdatert. Vi har kommentarfelt som sist er brukt i 2008 av de nevnte skribenter. Fuglum 27.05.2008, SA 28.12.2008 - og da er det ikke spesielt livlig.

På toppen står det fortsatt 3240 medlemmer, mulig dette er riktig, men når det samtidig står 21 nye medlemmer sist måned (SOM DET HAR STÃ...TT SISTE Ã...RET MINST, så må det enten justeres opp - eller muligens fjernes?

Hele nettstedet kunne om mulig vært oppgradert, bildenen av Gutta er fra MAI og nå er det ny sesong............bare noen tanker og om det evt er planer for en liten fiks, som etter min mening, er sårt tiltrengt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sleivind

En lignende tråd har vært oppe før, og der ble det sagt at det jobbes med en helt ny side. Derfor brukes det ikke tid på å oppdatere den nåværende siden.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15107.0.html

MrK

hadde vel oversett den - men endel andre supporterklubber har levende sider - ikke bare et forum og det burde vi kanskje prøve å få til!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Evig Pint

Selv har jeg aldri forstått hvorfor det skal stå at dette er Arve Fuglum og 3000 andre Leedssupporteres hjem? Er han her inne i det hele tatt?

Hallooooo Arve? :)
Marching on together

lojosang

Quote from: Evig Pint on October 07, 2010, 14:41:04
Selv har jeg aldri forstått hvorfor det skal stå at dette er Arve Fuglum og 3000 andre Leedssupporteres hjem? Er han her inne i det hele tatt?

Hallooooo Arve? :)

Fordi han da sida var ny skrev jevnlige kommentarer på forsida se ellers Sleivinds kommentar.
- Leif Olav

Evig Pint

Nærmer seg jo 2,5 år siden forrige innlegget hans  ::).. Skjønner jo at det ikke blir brukt tid på å forandre det nå hvis man jobber med ny side, men for .. vel et år siden? Da hadde han jo vært innaktiv i 1,5 år. :)

Merker at det er landslagspause når det er dette som opptar meg. ::)
Marching on together

Woody

Quote from: Evig Pint on October 07, 2010, 18:26:38
Nærmer seg jo 2,5 år siden forrige innlegget hans  ::).. Skjønner jo at det ikke blir brukt tid på å forandre det nå hvis man jobber med ny side, men for .. vel et år siden? Da hadde han jo vært innaktiv i 1,5 år. :)

Merker at det er landslagspause når det er dette som opptar meg. ::)

eg har og tidligare etterlyst oppgradering av sida vår,kan igjen nevne Fuglum,Tore A  Flo og beste sommar kjøp...
som du nevner so er det landslagspause,so kansje det jobbast hardt for å få ferdig ein oppdatering i desse dagar?kven veit.Kansje er det nokon som har ein ca dato når dette arbeidet vil vera ferdig???
LIFE IS LEEDS

Sølvreven

Nytt forum? Betyr det at jeg må logge meg inn på nytt?
BOOOOORING ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sydhagen

Quote from: Sølvreven on October 08, 2010, 11:33:01
Nytt forum? Betyr det at jeg må logge meg inn på nytt?
BOOOOORING ;D

Ja, dette er helt uholdbart!!  er sikkert ikke alle som husker passordet sitt engang  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Robert

Regner med at de fleste har kost seg med norsk seier mot Kypros, mens jeg har fikset litt på forsiden ;)
Det er gjort en del forandringer.. si fra om det er noe som er feil, eller om det er noe annet som burde forandres på forsiden her.

Edit: Forøvrig er det alltid plass for folk som designer nettsider, eller føler de har noe å bidra med på frivillig basis :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

asLeeds

Tja,ser ut som om du kunne trengt xstra omganga :D
blei rimeligt forvirra av den framsida.....
DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Jeg legger merke til at vi er oppe i 3880 medlemmer nå. Flott økning!  :)
Super Leeds since 1968

p0ndus

Quote from: ->Robert on October 08, 2010, 22:29:46
Regner med at de fleste har kost seg med norsk seier mot Kypros, mens jeg har fikset litt på forsiden ;)
Det er gjort en del forandringer.. si fra om det er noe som er feil, eller om det er noe annet som burde forandres på forsiden her.

Edit: Forøvrig er det alltid plass for folk som designer nettsider, eller føler de har noe å bidra med på frivillig basis :)
Bra jobbet. takk. :)

newsome

Quote from: hallghel on October 08, 2010, 23:15:12
Jeg legger merke til at vi er oppe i 3880 medlemmer nå. Flott økning!  :)
4000 medlemmer bør vi klare i løpet av sesongen!!!!!!!!!!

Robert

Quote from: asLeeds on October 08, 2010, 23:03:07
Tja,ser ut som om du kunne trengt xstra omganga :D
blei rimeligt forvirra av den framsida.....

Regner med du brukte IE? Fikset en liten bugg der nå, som gjorde at forsiden var helt forferdelig i IE :) Nå skal det være fikset!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM