EX-LÃ…NESPILLER: Jason Brown (keeper)

Started by Promotion 2010, September 12, 2010, 23:07:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Tenkte stakars Brown skulle få en egen tråd, jeg.

http://www.leedsunited.com/news/20100911/kasper-out-as-brown-joins-on-loan_2247585_2150560

Altså lån for Blackburns walisiske keeper som har 2 landskamper for moderlandet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Stakkars? Han har jo nettopp kommet til verdens beste klubb  :)
Endre

SindreWikre

Må vell være bedre enn Higgs? spiller jo i Blackburrn?
Pontus ❤

auren

Quote from: Lloyd Sam on September 14, 2010, 12:13:01

Er nok 3.valg i Blackburn, så er nok ikke veldig bedre enn Higgs nei. Tipper han forblir på benken til Kasper er tilbake mellom stengene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: auren on September 14, 2010, 12:28:18

Er nok 3.valg i Blackburn, så er nok ikke veldig bedre enn Higgs nei. Tipper han forblir på benken til Kasper er tilbake mellom stengene.

auren

Brown har landskamper for Wales og er nok ikkje heilt borte når det gjelder å vokte målet, men magefølelsen min seier at Higgs er en bedre keeper.

Uansett vil eg bli veldig forundra om Larry velger Brown foran Shane i kveld, det skjer nok ikkje.

Det store spørsmålet no er dersom Higgs "storspiller" i kampene mot Barnsley og Doncaster , sånn som han gjorde mot Swansea, om Kasper tar tilbake plassen mellom stengene?!
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Quote from: Tom S on September 14, 2010, 13:01:29
Quote from: auren on September 14, 2010, 12:28:18

auren

Tror nok Kasper er førstevalget frem til han eventuelt driter seg ut i noen kamper på rad.

Brown har landskamper for Wales og er nok ikkje heilt borte når det gjelder å vokte målet, men magefølelsen min seier at Higgs er en bedre keeper.

Uansett vil eg bli veldig forundra om Larry velger Brown foran Shane i kveld, det skjer nok ikkje.

Det store spørsmålet no er dersom Higgs "storspiller" i kampene mot Barnsley og Doncaster , sånn som han gjorde mot Swansea, om Kasper tar tilbake plassen mellom stengene?!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B-m

Da vi signerte Higgs ble det sagt at han var en av de bedre keeperne utenfor Premier League, og jeg kan ikke huske en eneste dårlig kamp fra ham..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Masinga

Jeg tar det som en selvfølge at Higgs spiller i kveld. Men Leeds må jo ha en reserve for reserven. Da er Brown god å ha.
Masinga, medl.nr. 1250

auren

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=215662

Da var lånet forlenget med en ny måned. Ikke overraskende ettersom Higgs måtte ut med skade i går. Nå har vi altså to lånekeepere i stallen som begge plutselig er blitt første- og andrevalg.  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vielljaa

Kasper blir vel mest sannsynlig klar til Boro-kampen.
There is only one United

Hallgeir *

Quote from: auren on October 03, 2010, 13:52:47
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=215662

Da var lånet forlenget med en ny måned. Ikke overraskende ettersom Higgs måtte ut med skade i går. Nå har vi altså to lånekeepere i stallen som begge plutselig er blitt første- og andrevalg.  :-\

auren
Jeg leste også dette på Vital Leeds. Der står det også at "det ryktes" at Chamberlain kan komme på lån fra Liverpool. Leeds sin hjemmeside sier ingenting om dette lånet. Likevel har Chamberlain fått egen tråd.
Super Leeds since 1968

Rasmussen7

Quote from: B-m on September 14, 2010, 15:30:14

Da vi signerte Higgs ble det sagt at han var en av de bedre keeperne utenfor Premier League, og jeg kan ikke huske en eneste dårlig kamp fra ham..
Synes jeg husker at ble sagt at Leeds var det desidert beste laget utenfor PL på den tiden og... ::)

bwirum

Jeg synes Higgs fremdeles er en god keeper for nivået. Han hadde en laber kamp mot Preston, greit nok, men at han nå plutselig skal være på trynet dårlig synes jeg er å ta i. Vi har nok blitt bortskjemte med Casper gitt.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Evig Pint

Quote from: bwirum on October 07, 2010, 13:52:07
Jeg synes Higgs fremdeles er en god keeper for nivået. Han hadde en laber kamp mot Preston, greit nok, men at han nå plutselig skal være på trynet dårlig synes jeg er å ta i. Vi har nok blitt bortskjemte med Casper gitt.

Ikke så bortskjemte med Casper (Ankergren), men Kasper har derimot vært solid for oss ;D
Marching on together

bwirum

Quote from: Evig Pint on October 07, 2010, 14:42:05
Quote from: bwirum on October 07, 2010, 13:52:07

Ikke så bortskjemte med Casper (Ankergren), men Kasper har derimot vært solid for oss ;D
Bah, bommer alltid på den der.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv

Superfan

Synes Brown gjorde sine saker bra mot Boro, selv om syvåringen kommenterte at "han så litt tjukk ut".  ;D

flynn

Quote from: Superfan on October 18, 2010, 23:32:50
Synes Brown gjorde sine saker bra mot Boro, selv om syvåringen kommenterte at "han så litt tjukk ut".  ;D

Er utelukkende en fordel for keepere å være litt breie over hofta vet du. Mindre plass til overs å skyte ballen i mål på.

DenHviteYeboah

Quote from: flynn on October 19, 2010, 07:45:09
Quote from: Superfan on October 18, 2010, 23:32:50

Er utelukkende en fordel for keepere å være litt breie over hofta vet du. Mindre plass til overs å skyte ballen i mål på.
Jeg har en dårlig følelse ang Brown.Synes han ser fet og treig ut.Dessuten virker han noe keitete med ball.Mot Boro ble han vel egentlig ikke satt på noen prøver,på målet stod han i motsatt hjørne og noen feltkonge var han vel heller ikke på Boros cornere ;)
Er redd at han faller igjen når vi møter feks QPR eller et annet godt lag i divisjonen.Kasper bør bli fort frisk....

bwirum

Jo, men Kasper er vel på gang nå? Uttalelser som at Boro-kampen nok er litt for tidlig for han insinuerer vel på et vis at det ikke er så alt for lenge til han kan vokte buret vårt igjen?
Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv

magnuer

Har vel ikke en toppidrettsutøvers kropp  ;D

lojosang

Quote from: magnuer on October 23, 2010, 19:10:13
Har vel ikke en toppidrettsutøvers kropp  ;D

Nei, noe skranglete og skinnmager er han.  ;D
- Leif Olav