Kontrakter i dagens Leeds-stall

Started by Kato, February 04, 2007, 22:57:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Er det noen som har en noenlunde oversikt over kontraktsstatus i dagens stall. Har en følelse av at svært mange er kontraktsløse fra sommeren.

Nicholls og Kandol har vel lengre kontrakter.

Men de øvrige?

Sverre

Erik M. har lagt ut en glimrende tråd om dette for en tid tilbake.  Husker ikke helt hva den het, eller når den sist ble oppdatert.

Anyone...?

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Sverre

Erik M. har lagt ut en glimrende tråd om dette for en tid tilbake.  Husker ikke helt hva den het, eller når den sist ble oppdatert.

Anyone...?

Her Sverre:
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5503&SearchTerms=kontrakter

[:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

quote:
Originally posted by kato

Er det noen som har en noenlunde oversikt over kontraktsstatus i dagens stall. Har en følelse av at svært mange er kontraktsløse fra sommeren.

Nicholls og Kandol har vel lengre kontrakter.

Men de øvrige?

Det er 12 spillere som har lengre kontrakt enn disse...

Stack sommer 2007
Sullivan sommer 2007
Sa sommer 2007
Kelly sommer 2007
Elliot sommer 2007
Crainey sommer 2007
Foxe sommer 2007
Heath sommer 2007
Rui Marques sommer 2007
Thompson sommer 2007
Lewis sommer 2007
Moore sommer 2007
Flo sommer 2007
Min første Leeds-kamp:

HåvardK

De som blir igjen av disse, tipper jeg vil være Sa, Heath, Marquez og evt Lewis. Sistnevnte vil kanskje finne seg et nytt lag - sannsynligvis i USA.

RoarG

Så du tror ikke at Thompson blir værende?
quote:
Originally posted by HåvardK

De som blir igjen av disse, tipper jeg vil være Sa, Heath, Marquez og evt Lewis. Sistnevnte vil kanskje finne seg et nytt lag - sannsynligvis i USA.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stefan

jeg tror neppe Thompson blir værende hvis vi rykker ned. Er ikke mange av disse jeg vil beholde uansett. Sa og Marques som untak. Kelly hvis han går med på en rimelig kontrakt.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

HVORFOR blir det ikke forhandlet frem flere avtaler med dagens stall?

Det var vel en drøss med spillere som mangler kontrakter: Johnson, Becchio, Kilkenny og Kisnorbo... Sistnevnte er vel grei, men skulle det ikke vært gjennomført noe i forhold til dette i løpet av tidlig høst?
Min første Leeds-kamp:

Trulsaren

Leeds sa vel at de ikke ville forhandle med Kisborbo før det er 110% sikkert at han blir frisk.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Kickthemdown

Quote from: Promotion 2010 on October 21, 2010, 17:21:55

Det var vel en drøss med spillere som mangler kontrakter: Johnson, Becchio, Kilkenny og Kisnorbo... Sistnevnte er vel grei, men skulle det ikke vært gjennomført noe i forhold til dette i løpet av tidlig høst?
Den viktigste av alle er vel Somma. Johnson og Kilkenny kan lett erstattes. Becchio kan godt få fortsette om ambisjonene er middelhavsfarer i championship.

BLI FRISK PADDY !!

magnuer

Quote from: Alta-White on October 21, 2010, 19:54:41
Quote from: Promotion 2010 on October 21, 2010, 17:21:55

Den viktigste av alle er vel Somma. Johnson og Kilkenny kan lett erstattes. Becchio kan godt få fortsette om ambisjonene er middelhavsfarer i championship.

BLI FRISK PADDY !!
Becchio blir nok en viktig spiller skal man satse på opprykk, men er nok ikke god nok for å bli med opp

Rasmussen7

En gylden mulighet og bli kvitt en del daukjøtt
Somma,Kilkenny og Kisnorbo kan de vurdere om d vil ha.
Resten kan dra til h......!!!