Spiller: Neill Collins

Started by eggus, July 07, 2010, 12:25:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Betalte £500 000 for han i sommer. Hvor mye av det får vi igjen?

Bredinho

Quote from: Sleivind on January 31, 2011, 19:05:12
Mi blir kvitt han, ekje da nok??
The Future Is Bright,
The Future Is White!

flynn

Om Collins er så ubrukelig som dere hevder så vil det vel være enda dårligere ledelse av Grayson å beholde ham?
Hva er verst;
- Ikke ville innrømme at man tok feil, og beholde Collins
- Akseptere feiltrinnet, men rette opp så mye som mulig ved å selge ham mens det enda er mulig å få noen pund (og frigjøre lønnsmidler)

Man retter ikke opp en feil ved å gjøre en ny...

kongsmo

Quote from: Bredinho on January 31, 2011, 19:06:00
Mi blir kvitt han, ekje da nok??

så lenge noen tar over hele lønna hans så bør vi være mer enn fornøyd, å kreve penger for Collins er jo nesten som å stjele godteri fra en unge  8)
"SNIFFER"

Frode

Quote from: flynn on January 31, 2011, 19:06:59
Om Collins er så ubrukelig som dere hevder så vil det vel være enda dårligere ledelse av Grayson å beholde ham?
Hva er verst;
- Akseptere feiltrinnet, men rette opp så mye som mulig ved å selge ham mens det enda er mulig å få noen pund (og frigjøre lønnsmidler)

Helt enig. Poenget er enkelt og greit at det var feil å hente ham.

Svend Anders

Det beløpet er nok i overkant, du, jeg tror vi snakker nærmere £200,000.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Gufrias

Quote from: auren on January 31, 2011, 19:02:58
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6714739,00.html

Dette er faktisk årets beste sitat:

"Sheffield United are looking to rebuild under Micky Adams and have conceded 43 goals in 27 league games this season."  ;D

auren
:o
;D ;D
At Sheffield ikke har de skarpeste knivene ante meg forsåvidt, men
;D
*Hikst*
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Quote from: Svend Anders on January 31, 2011, 19:16:28

SA

Det var "bare" £200k ja? Jeg såg bare at £500k var nevnt litt lenger oppe i denne tråden.

£200k er likevel for mye for en spiller, som etter ryktene å forstå, bare får et halvt år i klubben.

Hallgeir *

Quote from: Gufrias on January 31, 2011, 19:17:14
Quote from: auren on January 31, 2011, 19:02:58
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6714739,00.html

Dette er faktisk årets beste sitat:

"Sheffield United are looking to rebuild under Micky Adams and have conceded 43 goals in 27 league games this season."  ;D

auren
:o
;D ;D
At Sheffield ikke har de skarpeste knivene ante meg forsåvidt, men
;D
*Hikst*
Hikst x 2.. Kunne ikke sagt det bedre selv.  :D
Super Leeds since 1968

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

samadhi

Skal si vi klarer å tømme oss for daukjøtt.

Nå trenger vi bare noen skikkelige signeringer inn for at denne dagen blir fullkommen!
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Da er det bare å sprette champisen, kato!  ;D
Jon R.

kongsmo

Leeds United central defender Neill Collins has joined Sheffield United for an undisclosed fee.

vi fikk til og med noen små mynter for ham  :D
"SNIFFER"

Kickthemdown

stefan

Det betyr vel at veien tilbake i første elleveren er kortere for Naylor. Sorry gutter. Watch this space...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

sportcarl1

Quote from: Svend Anders on January 31, 2011, 19:16:28

SA
[/qu

var inne på en portal som heter transfermarkt.co.uk   och kollade för säsongen 09/10 där stod det 176000 för collins, och 242000 för bormby, fabian delph hör och häpna 8 360 000

Promotion 2010

Quote from: Frode on January 31, 2011, 19:08:23
Quote from: flynn on January 31, 2011, 19:06:59
Hva er verst;

Helt enig. Poenget er enkelt og greit at det var feil å hente ham.

NEI. Det var ikke feil å hente ham. Jo forresten, hvis du trodde han var en PL-spiller. Men han ble hentet for å gjøre en jobb i L1 - for å få oss opp. Det klarte han på en fin måte å bidra til. Da fikk han tilbud om fast jobb og utviklingsmuligheter.
Poenget er at han - i dagens formasjon og offensiv satsning - verken har fart eller fotballhode nok til å prestere på vårt nivå! Dette har Grayson gitt ham tillit nok til å motbevise, men altså.....UT ME'N!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Quote from: stefan on January 31, 2011, 22:10:43
Det betyr vel at veien tilbake i første elleveren er kortere for Naylor. Sorry gutter. Watch this space...

Helt korrekt. Og når ingen erstattere blir hentet inn så blir nok Naylor å finne i startoppstillingen snart igjen.. :-[ Kisnorbo kommer nok ikke tilbake denne sesongen, mens AOB synes å være skadeforfulgt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Quote from: Alta-White on February 23, 2011, 13:11:06
Har tatt Sheff Utd med storm ..  :D

http://boards.footymad.net/forum.php?tno=463&fid=221&sty=2&act=1&mid=2118292880

Neil Collins ...
Please get this dopey piece of **** out of this club ASAP, and get him to take several others with him too.
I know he's hardly been here, but feck me, tonight must have been the worst ever individual performance from a Blades player ever.
What was he doing for the penalty?
UTB!!!
----
What was it? 2.5 year contract? Unbelievable.
Nosworthy took a lot of criticism in the past but Collins performance today was worse than any of his performances.
Gave a pen away and left Lowry with no option but to get sent off after stupid mistakes.
----

DET visste vi da...  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per-Stian

Quote from: Promotion 2010 on February 23, 2011, 13:55:12
Quote from: Alta-White on February 23, 2011, 13:11:06
Har tatt Sheff Utd med storm ..  :D
http://boards.footymad.net/forum.php?tno=463&fid=221&sty=2&act=1&mid=2118292880

Neil Collins ...
Please get this dopey piece of **** out of this club ASAP, and get him to take several others with him too.
I know he's hardly been here, but feck me, tonight must have been the worst ever individual performance from a Blades player ever.
What was he doing for the penalty?
UTB!!!
----
What was it? 2.5 year contract? Unbelievable.
Nosworthy took a lot of criticism in the past but Collins performance today was worse than any of his performances.
Gave a pen away and left Lowry with no option but to get sent off after stupid mistakes.
----
DET visste vi da...  :)

Litt skadefryd skadar ikkje akkurat no ;)

Jon R

Ikke mye å være skadefro for ettersom målene fortsetter å renne inn bak Schmeichel helt uten Collins "hjelp".  :-[
Jon R.

Kickthemdown

Ettersom vi holdt nullen Jon...

"Blades defender Neill Collins horribly mis-kicked a clearance which saw him volley the ball goalward and, even though keeper Steve Simonsen prevented an own goal with a reflex save, Graham was left with a simple header to put Watford in front. "

;D

Gufrias

Jeg synes nå mest synd på gutten... men håper han holder samme nivå mot oss i neste runde. Forresten er han en ex-player nå, og fortjener ikke at vi holder liv i denne tråden.
Hekta på Leeds siden 1974

B-m

Quote from: Alta-White on March 12, 2011, 21:20:56
Ettersom vi holdt nullen Jon...

"Blades defender Neill Collins horribly mis-kicked a clearance which saw him volley the ball goalward and, even though keeper Steve Simonsen prevented an own goal with a reflex save, Graham was left with a simple header to put Watford in front. "

;D

Hohoho,...*igjen , ta ballen ikke mannen osv....* hilsen moderator*.. Du er den første som kritiserer Grayson/leeds spillere ved en dårlig kamp, du skulle vel selge hele stallen etter Swansea tapet om jeg husker riktig.

Ser ikke helt hensikten med å disse Collins, gav i hvertfall 100% i kampene og hadde en lønn på tja £4000 i uka? Selvfølgelig artig at Sheff utd går på ræva men personlig så håper jeg at Collins gjør det bra for dem.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

"Sitat fra: Alta-White på Februar 25, 2011, 19:43:06
McCartney mot Nathan Dyer ?   Da vurderer jeg rett og slett å forlate puben før dommeren blåser matchen igang..

Vi taper i morgen.. Noe annet vil rett og slett sjokkere meg."

Det ble skrevet før kampen, det som følger nå ble skrevet etterpå :"Kunne også sagt det om 4-4-2 med Howson og Kilkenny sentralt. Der er prøvd x antal ganger før og det funker ikke. Alle skuffer meg i dag men mest av alle.. Simon Grayson"

Hvor i denne teksten vil jeg kvitte meg med hele stallen? Er fakta vanskelig for deg?

Kato

Gode busser dere to.......

Leedsfan

QuoteHis move to Sheffield for an undisclosed fee â€" a sum which is understood to have exceeded the amount paid by Leeds to Preston for his signature in July â€" was one of the biggest surprises caused by Grayson’s dealings in the winter window, releasing a centre-back who had been a fixture in his team throughout the early stages of the Championship term.

Grayson said: “It F***ed for all parties. Neill did really well in our promotion last season and for large parts of this season he played very well.

“He was a good character to have around and Sheffield United have got a good player there.

“We just felt that it was a good offer and it gave us the opportunity to bring one or two players in off the back of that deal.

Så vi fikk mer igjen enn vi betalte, genialt..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.