Synes du Olivier Dacourt var god når han spilte på Leeds

Started by Jebediah, December 21, 2010, 20:55:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Synes du Olivier Dacourt var god når han spilte på Leeds

Ja
33 (97.1%)
Nei
1 (2.9%)

Total Members Voted: 32

Voting closed: May 04, 2012, 21:55:55

Jebediah

Synes du Olivier Dacourt var god når han spilte på Leeds ?

Tom S

COME ON LEEDS !!

Woody

lurer litt på om detta er ein spøk....sidan det er satt 4 mai 2012 som avslutning på avstemmingen.Men god var han ja ;)
LIFE IS LEEDS

oivindh

Stusser nesten på spørsmålet  ;D  Han var kjempegod, og jeg er overbevist om at vi hadde unngått nedrykk det året med han på midtbanen ut sesongen.. Vet ikke hva som eksakt skjedde, men mener han i sin siste kamp gikk ut i pausen etter å ha herjet i hele første omgang.. Noe muffens var det .. ???

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Evig Pint

El Tel skulle jo kjøre ham selv til Roma..Erstattet ham med Paul Okon=nedrykk.. Fantastisk. Dacourt var en klassespiller.
Marching on together

rd1

Ja han var god. Vi takket vel nei til 16MP for han sesongen før venables hentet inn paul okon som skjøv Dacourt på benken..

mye rart i den tiden..
"Who needs Cantona??"

Tom S

Quote from: rd1 on December 21, 2010, 21:34:33
Ja han var god. Vi takket vel nei til 16MP for han sesongen før venables hentet inn paul okon som skjøv Dacourt på benken..

mye rart i den tiden..

ja, ikkje rart vi gjekk ned..
COME ON LEEDS !!

auren

Begynner å lukte off topic av alle disse avstemningene. Dette var en særdeles dårlig poll da svaret i grunnen sier seg selv.

Forslag til neste avstemning: Er Leedsdrakten finere enn Liverpool sin?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: auren on December 21, 2010, 21:39:21
Begynner å lukte off topic av alle disse avstemningene. Dette var en særdeles dårlig poll da svaret i grunnen sier seg selv.

auren

To sjeler en tanke. Begynner å lukte spam av dette. Jeg er igang med å sjekke profilen til trådstarter. Hvem er du Jebediah og hva vil du med disse trådene?
Jon R.

Evig Pint

Marching on together

Promotion 2010

Quote from: Jon R on December 21, 2010, 21:43:44

auren

To sjeler en tanke. Begynner å lukte spam av dette. Jeg er igang med å sjekke profilen til trådstarter. Hvem er du Jebediah og hva vil du med disse trådene?

Sjekker du det i all diskresjon her ute i offentligheten?  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Jon R

Flytter denne til Off topic. Har sendt deg en personlig melding (Mine meldinger øverst på siden)  Jebediah!  :)
Jon R.

Jebediah

auren

Herregud blir man anklaget for spam bare fordi man lager 3-4 poller. Er det imot reglene og lage poller ?

lojosang

Quote from: Promotion 2010 on December 21, 2010, 22:03:07

auren

Sjekker du det i all diskresjon her ute i offentligheten?  ;D

Wikileaks!
- Leif Olav

fmtj

Yeboahs vitne

dansale

Forza Leeds!

Masinga

Quote from: Evig Pint on December 21, 2010, 21:17:23
El Tel skulle jo kjøre ham selv til Roma..Erstattet ham med Paul Okon=nedrykk.. Fantastisk. Dacourt var en klassespiller.
Venables satte seg skikkelig i respekt der, ja.
Masinga, medl.nr. 1250