Main Menu

Brann

Started by Dinho, May 22, 2006, 03:12:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Back to topic: Sitter(vel, ligger)og ser på LSK-VIF. Kan ikke skjønne at noen av disse lagene skal kunne måle seg med Brann. Det betyr imidlertid ikke at Brann vinner serien.

flynn

Er vel ikke så vanskelig å vinne når man ved behov kan hente nye nøkkelspillere fra storheter som Leeds og VIF sier nå jeg...

Flynn

HåvardK

quote:
Originally posted by flynn

Er vel ikke så vanskelig å vinne når man ved behov kan hente nye nøkkelspillere fra storheter som Leeds og VIF sier nå jeg...

Flynn

Vinne hva? Ã...rets norske seriemester har nok ingen ex-Leeds-spillere i troppen.

riksen

Ã...rets seriemester har en ivrig fan med briller fra Cape Vere Islands og en Franz Beckenbauer light i ledelsen.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

asLeeds

[:D]sorry boys[8D].gullet havner nok mellom dei 7 fjell i år[;)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Sheridan

quote:
Originally posted by Asleeds

ASLEEDS 4389

Bare IK START blir Norgesmester så er det samme for meg [:)] [;)]
(Bedre enn RBK)
Uha, spennende ikveld, kan vi endelig komme til cupfinalen....nesten ikke til å tro. Hadde vært snadder med en fotballtur til Oslo i høst!

HEIA START [:)]

Lids

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Asleeds

ASLEEDS 4389

Bare IK START blir Norgesmester så er det samme for meg [:)] [;)]
(Bedre enn RBK)
Uha, spennende ikveld, kan vi endelig komme til cupfinalen....nesten ikke til å tro. Hadde vært snadder med en fotballtur til Oslo i høst!

HEIA START [:)]

Denne hører vel til her http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5727

Thomas [;)]
Thomas

HåvardK

quote:
Originally posted by riksen

Ã...rets seriemester har en ivrig fan med briller fra Cape Vere Islands - som forøvrig hadde sommerjobb på Nidaros fotballmålfabrikk - og en Franz Beckenbauer light i ledelsen.

SlappChappy

Godt observert, riks.

riksen

Bare hyggelig. lykke til mot de som må havna bak kamma på tabellen. selv Brann er mer sjarmerende enn hvalgutta
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by riksen

Ã...rets seriemester har en ivrig fan med briller fra Cape Vere Islands - som forøvrig hadde sommerjobb på Nidaros fotballmålfabrikk - og en Franz Beckenbauer light i ledelsen.

SlappChappy

Godt observert, riks.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Asbjørn

Brann har jo som kjent ansatt ny sportssjef nå som Peddien gikk fra borde...

Og her på LUSCOS har vi jo en herremann ved navn Kurt Olav Helle [:)]

Fra dagens nettmøte med Roald Bruun Hanssen:
quote:
Leeds til Brann Stadion
Leeds United har vært i Norge 2 år på rad. Det er på tide at du som Leeds fan får dem til stadion. Det blir jo inntekter til Stadion, og mange kommer til å møte opp. Det skaper uansett jubel i BT sporten der det også er en del Leeds fans. Er det"von i hangande snøre" i så måte?
Fra: Kurt Olav Helle

Svar: Vet ikke, men jeg er jo Leeds fan så vi får se

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sonny

På tide Leeds kommer til Bergen!!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Quote from: fjellhaugen on December 15, 2010, 19:56:12
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3048027.ece

klassisk bruun hanssen dette ;D ;D ;D

RBH er i ferd med å bli en kultfigur, ikke bare i Bergen, men hele fotballnorge.

Som supporter av Brann synes jeg han har gått fra tragisk, til tragikomisk. Jeg greier ikke lenger la meg provosere av udugeligheten hans.

Asbjørn

Quote from: Sleivind on December 15, 2010, 20:52:09

RBH er i ferd med å bli en kultfigur, ikke bare i Bergen, men hele fotballnorge.

Som supporter av Brann synes jeg han har gått fra tragisk, til tragikomisk. Jeg greier ikke lenger la meg provosere av udugeligheten hans.

...selv misliker jeg sterkt denne tendensen (både hos pressen og den jevne mann) til å finne èn syndebukk, som får skylden for alt som går galt... Spesielt når denne personen er Leedsfan og alt  :P

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Quote from: Asbjørn on December 15, 2010, 22:19:50

...selv misliker jeg sterkt denne tendensen (både hos pressen og den jevne mann) til å finne èn syndebukk, som får skylden for alt som går galt... Spesielt når denne personen er Leedsfan og alt  :P

Er til dels enig! Det er nok flere i systemet der som burde tatt hatten sin og gått, men nå er det jo slik at det alltid er RBH som stikker nesen sin frem når det blir tatt kontroversielle avgjørelser. Og da blir han et helt naturlig mål for kritikken som måtte komme.

Bites Yer Legs

Quote from: Sleivind on December 16, 2010, 20:00:20
Quote from: Asbjørn on December 15, 2010, 22:19:50

Er til dels enig! Det er nok flere i systemet der som burde tatt hatten sin og gått, men nå er det jo slik at det alltid er RBH som stikker nesen sin frem når det blir tatt kontroversielle avgjørelser. Og da blir han et helt naturlig mål for kritikken som måtte komme.

Men om det er sant at dette var RBHs tilsvar til Mainz er det jo pinlig uprofesjonelt, og all kritikk som kommer vel fortjent!!
KEEP FIGHTING!!

ragnar

bruunen skal nå konsentrere seg om mer administrative ting og overlate sport til andre.  8)

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5422409.ece
*In El Loco we trust!*

Dennis

Quote from: ragnar on December 26, 2010, 17:48:33
bruunen skal nå konsentrere seg om mer administrative ting og overlate sport til andre.  8)

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5422409.ece

Alt nå?  ::) ;)
Marching on together!