Graysons dilemma

Started by Leedsfan, January 04, 2011, 17:36:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

To viktige kamper og hva skal Grayson gjøre? Han kan ikke toppe laget i to kamper og samtidig risikere slitasje/skader. Det eneste riktige er å satse alt på kampen ikveld mener jeg, men det blir også for dumt å stille reservepreget på lørdag. En mellomsatsing medfører to tap.

Hva burde Grayson gjøre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on January 04, 2011, 17:36:25
To viktige kamper og hva skal Grayson gjøre? Han kan ikke toppe laget i to kamper og samtidig risikere slitasje/skader. Det eneste riktige er å satse alt på kampen ikveld mener jeg, men det blir også for dumt å stille reservepreget på lørdag. En mellomsatsing medfører to tap.

Hva burde Grayson gjøre?

Correction: 1 viktig kamp..............og så en morsom bonuskamp for de som gidder!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Kampen idag mot Cardiff må helt klart prioriteres!
ligaen er MYE viktigere enn cupen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Begge kamper bør prioriteres! Vi har dog en såpass bred stall at vi kan skifte ut 4-5 spillere til neste kamp ( Arsenal) og allikevel være tilnærmelsesvis like  sterke.

Foreslår følgende startellever ikveld: Kasper - Connolly, O Brien, Collins, Bessone - Snoddy, Johnson, Howson, Watt - Mc Cormack- Becchio 

Mot Arsenal: Kasper - Connolly, Bruce, O Brien, Bessone - Sam, Johnson, Howson - Snodgrass, Mc Cormack - Somma
Jon R.

LEO

McCormak må få spille på sin forrige hjemmebane og arbeidsgiver. Han er HEL tent på å vise hvor feil de har tatt.

Watt må få spille da han ikke kan spille mot sin arbeidsgiver Arsenal.

Gradel og Snodgrass skal selvfølgelig spille hvis de er klare.

Det er denne kampen i kveld som er viktigst.

Hughes må ikke få spille idag men kan gjerne være med mot Arsenal.  Ikke akkurat "gjerne" men ..

MOT

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on January 04, 2011, 17:36:25

Hva burde Grayson gjøre?

det är väl proffsspelare vi talar om, visst skall de kunna klara 2 matcher på 5 dagar,  är ju uppehåll en vecka efter arsenalmatchen, skidåkare och långdistanslöpare skulle bara skratta åt dagens bortskämda spelare, viktigaste matchen är dock den ikväll, PL here we come

Runar

Bare å bruke Parker isteden for hughes idag

Leedsfan

Første11'er:

Schmeichel
Connolly ---- Bruce ------ O'Brien ----Parker
----------------Kilkenny ----Johnson
Snodgrass------------Howson------------Gradel
------------------------Becchio
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

magnuer

Quote from: Leedsfan on January 05, 2011, 01:07:18
Første11'er:

Schmeichel
Er ikke Kilkenny med Australia i Asia-cup??

J.N

Quote from: magnuer on January 05, 2011, 23:30:59
Første11'er:

Schmeichel

Joda, men dette er vel slik man gjerne vil at førsteelleveren skal se ut når alle spillerne i dagens tropp er tilgjengelig.

Promotion 2010

Quote from: Nikolaos on January 05, 2011, 23:37:26
Første11'er:

Schmeichel

Joda, men dette er vel slik man gjerne vil at førsteelleveren skal se ut når alle spillerne i dagens tropp er tilgjengelig.

Hvor er Kisnorbo.....................  ;D
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Jeg sakser deg inn her jeg, Kato (fra Collinstråden):

Quote from: Kato on January 05, 2011, 10:27:15
Er jo meningsløst at vi skal fortsette med O`Brien og Collins sammen. Funket jo kjempefint med Bruce/O`Brien frem til skadesituasjonen endret på den konstellasjonen for EN MÃ...NED siden.

Hvorfor i all verden ikke gå tilbake til det som fungerte, spesielt når det er rast inn med mål siste måneden? Hvor er logikken?

Jeg begynner faktisk å skjønne frustrasjonen din.  :)

Men kan Graysons valg ha noe å gjøre med hva han og den PL-erfarne co-treneren ser på treningsfeltet. Vi har 30-35 mann i troppen (og noen gutter), men er det sånn at bare 12-14 av dem holder nivået vi nå spiller på? Da mener jeg ikke en første-elver og innbyttere, men at vi faktisk mangler folk av en viss kvalitet i sentrale posisjoner.

NB! Sentrallinja har manglende kvaliteter: Keeper - Stopper - Midtbaneanker - Spiss!

::)
Min første Leeds-kamp:

J.N

Quote from: Promotion 2010 on January 06, 2011, 12:44:52
Quote from: Nikolaos on January 05, 2011, 23:37:26
Første11'er:

Schmeichel

Hvor er Kisnorbo.....................  ;D

Tok meg der.. Begynner å bli så vant til at han ikke er med.. :P Så vet man jo ikke 100% sikkert om han kommer tilbake til det nivået han var på..