Skrevet av Emne: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)  (Lest 16887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

L.RADEBE

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #60 på: Januar 07, 2011, 01:16:36 »
Kanskje vi treffes over noen kalde pils der nede, Rune. Avtalt noe med Carl allerede. Har dog strammere tidskjema enn deg, men stresser ikke om det blir pub i verste fall.
Var beredt på å cashe ut 150 pund mot scum og endte på 50 pund. Spent på hva man ender opp med her nede. Skjønner at det er stor etterspørsel. Kjenner folk i begge klubbene, men ingen av dem klarte å skaffe tickets..

MOT
 

Svend Anders

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #61 på: Januar 07, 2011, 19:51:16 »
Etter ufattelig mange forsøk klarte jeg å få ordnet meg billett av noen bekjente sent i går kveld (og nei, det er ingen bestikkelser fra klubben for å skrive pent om Bates). Dermed går ikke flybilletten i vasken likvel, og jeg setter meg på 07.00-flyet fra Rygge i morgen  :)

Er det andre som skal med samme fly (evt tilbake til Stansted etter matchen) så let me know, vi kunne spleisa på privat-taxi.

SA

kristoffera

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #62 på: Januar 08, 2011, 00:48:32 »
Er i London og kjempe klar for kamp i morgen, lurer bare på hvor leeds fansen møtes før kamp? vuderer dra opp til stadion i god tid, men vet ikke om det er pubber der folk møtes før kampen. noen som har noe info?

LeedsU878

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #63 på: Januar 08, 2011, 10:16:44 »
Snakket med noen fra Leeds som skulle på Drayton Arms i nærheten av Arsenal tube station. De regnet med at en del leeds-fans kom til å gjøre det samme, så jeg drar nok dit.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

R - R

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #64 på: Januar 08, 2011, 17:41:32 »
Det er vel ikkje tilfeldigvis gjennom ein kar som heiter Paul (som formidla billetten til Dave?). Var på pub her i Moskva og såg kampen, og traff på ein Leedsfan som heiter Dave. Flyet hans til England var forseinka, så kompisen hans hadde solgt vidare billetten til ein nordmannn.

Etter ufattelig mange forsøk klarte jeg å få ordnet meg billett av noen bekjente sent i går kveld (og nei, det er ingen bestikkelser fra klubben for å skrive pent om Bates). Dermed går ikke flybilletten i vasken likvel, og jeg setter meg på 07.00-flyet fra Rygge i morgen  :)

Er det andre som skal med samme fly (evt tilbake til Stansted etter matchen) så let me know, vi kunne spleisa på privat-taxi.

SA
- Rune

Svend Anders

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #65 på: Januar 09, 2011, 15:10:48 »
Det er vel ikkje tilfeldigvis gjennom ein kar som heiter Paul (som formidla billetten til Dave?). Var på pub her i Moskva og såg kampen, og traff på ein Leedsfan som heiter Dave. Flyet hans til England var forseinka, så kompisen hans hadde solgt vidare billetten til ein nordmannn.

Han Paul? HAN Paul, ja! Det er jo ikke så mange av de i England  ;)

Nei, det var ingen ved navn Paul eller Dave.

SA

R - R

Sv: Arsenal - Leeds United (8 eller 9 Jan)
« Svar #66 på: Januar 13, 2011, 23:02:37 »
Det er vel ikkje tilfeldigvis gjennom ein kar som heiter Paul (som formidla billetten til Dave?). Var på pub her i Moskva og såg kampen, og traff på ein Leedsfan som heiter Dave. Flyet hans til England var forseinka, så kompisen hans hadde solgt vidare billetten til ein nordmannn.

Han Paul? HAN Paul, ja! Det er jo ikke så mange av de i England  ;)

Nei, det var ingen ved navn Paul eller Dave.

SA

Kombinasjonen av Paul som vidareformidlar billett for Dave i Moskva er det nok færre av.
- Rune