Skrevet av Emne: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.  (Lest 4006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir Magne

TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« på: Desember 18, 2010, 16:09:15 »
TPN rykende fersk fra pressa ankom postkassa mi i dag!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #1 på: Desember 18, 2010, 18:20:07 »
Strålende eksemplar, igjen :)

Svend Anders

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #2 på: Desember 19, 2010, 21:53:21 »
Det virker som om juleposten gir en del forskjeller i leveringsdatoen på denne utgaven, men jeg håper uansett dere vil sette pris på vårt spesial-TPN som feirer LUSCOS gjennom 30 år. Det er tidenes største utgave med 120 sider om Leeds United og LUSCOS.

Vi har forsøkt å dra inn mange medlemmer og bidragsytere gjennom disse årene, mange har svart og noen har jeg ikke nådd frem til.

Er du ikke medlem så send en mail til leedsunited@kundetjeneste.no og be om både giro + siste utgave ettersendt. Du kan også melde deg rett inn her: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Husk også å kontakte samme adresse om du har skiftet postadresse!

God lesning,
Svend Anders

always Leeds

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #3 på: Desember 19, 2010, 22:07:04 »
kom på lørdag , flott oppladning til kampen

Jon R

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #4 på: Desember 21, 2010, 09:41:29 »
Flott og fyldig jubileumsnummer. Full kred til redaksjonen og andre bidragsytere!
Jon R.

fjellhaugen

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #5 på: Desember 21, 2010, 09:56:43 »
kom til nedsnødd sommarøy, stord i går.
flott nummer som vanlig :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

readysteady

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #6 på: Desember 21, 2010, 09:57:57 »
Jeg fikk faktisk mitt allerede på lørdag. Lier.

Jørn Egil

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #7 på: Desember 21, 2010, 11:46:05 »
Bra er jo bladet alltid, men denne gangen var det helt kanon.

Kjempebra jobba!
Takk!!

DenHviteYeboah

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #8 på: Desember 21, 2010, 13:32:15 »
Fikk mitt TPN i posten idag!Gratulerer til redaksjonen :)
Veldig veldig bra blad :) :)

lojosang

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #9 på: Desember 21, 2010, 17:18:01 »
Mitt var kommet i går, men det er godt mulig det har ligget ute i kulden siden lørdag.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #10 på: Desember 21, 2010, 19:20:37 »
Mottatt i dag. Feit og god "blekke"! Julekos!  8)
Super Leeds since 1968

kolstad

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #11 på: Desember 21, 2010, 20:47:25 »
Veldig bra TPN denne gangen som vanlig. Men det var en mann som ble glemt når Luscos historie skal skrives. Tror en skal lete lenge etter en som har lagt ned så mye tid av sin fritid, som en tidligere redaktør og formann gjennom mange år. Snakker selvsagt om Sverre Røbech. Ble litt skuffet da hans navn ikke i hele tatt var nevnt i siste nummer.

Geir Magne

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #12 på: Desember 21, 2010, 23:02:29 »
Veldig bra TPN denne gangen som vanlig. Men det var en mann som ble glemt når Luscos historie skal skrives. Tror en skal lete lenge etter en som har lagt ned så mye tid av sin fritid, som en tidligere redaktør og formann gjennom mange år. Snakker selvsagt om Sverre Røbech. Ble litt skuffet da hans navn ikke i hele tatt var nevnt i siste nummer.
Røbech er nevnt i forbifarten på sidene 84 og 85. Ellers er det vel bare stifterne Lerfald og Bekken som presenteres. Det har gjennom tiden vært mange dyktige personer innom i driften av klubben og bladet. Disse ble nevnt i jubileumsnummeret, 150. utgave av TPN, for et par år siden.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lojosang

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #13 på: Desember 22, 2010, 00:09:58 »
Veldig bra TPN denne gangen som vanlig. Men det var en mann som ble glemt når Luscos historie skal skrives. Tror en skal lete lenge etter en som har lagt ned så mye tid av sin fritid, som en tidligere redaktør og formann gjennom mange år. Snakker selvsagt om Sverre Røbech. Ble litt skuffet da hans navn ikke i hele tatt var nevnt i siste nummer.

Jeg reagerte først på det samme mens jeg bladde raskt gjennom bladet i går kveld. Så oppdaga jeg at det var en spørsmål- og svarspalte jeg leste, og jeg har forståelse for at man ikke har klart å opprette kontakt. Märtha hadde sikkert ikke tid. Så han var nok ikke glemt.

Hvil i fred Sverre, og takk for innsatsen.
Leeds er på vei tilbake.  :)
- Leif Olav

newsome

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #14 på: Desember 22, 2010, 21:14:41 »
Fantastisk lesestoff!

Stort jubileumsnummer både i lengde og kvalitet!

Vi er i Championship ennå,men "the Peacock News" er i PL.

Ros til alle som har æren for den!!!!!!!!!!!!!

kolstad

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #15 på: Desember 22, 2010, 21:35:16 »
Var vel ikke på side 84 og 85 Luscos 30 årige historie ble oppsummert. At herrene Bekken og Lerfald lovpriser tidligere redaktører som knapt nok satt ett år, mens Røbechs 15 årige redaktørperiode ikke ble nevnt med ett ord. Skal ikke strø salt i gamle sår, men tror mange reagerte på dette. Ønsker alle en god jul!

Bjørn-S

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #16 på: Desember 22, 2010, 22:29:08 »
Jeg har akkurat mottatt jubileumsutgaven. Det er som vanlig et meget godt produkt, og jeg vil gjerne takke alle dere som bruker egen fritid på dette.

Som kolstad så reagerte også jeg på den påfallende utelatelsen av Sverre.
Salt eller ikke; smålighet er aldri kledelig.

God Jul!

teclis

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #17 på: Desember 22, 2010, 23:34:31 »
Utrolig flott blad som kom! Ser frem til å legge det på lunchbordet i morgen på jobb og se misunnelige villa og ncaste supportere grine over hva vi har.....takk! :)
 

Svend Anders

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #18 på: Desember 22, 2010, 23:57:03 »
Veldig bra TPN denne gangen som vanlig. Men det var en mann som ble glemt når Luscos historie skal skrives. Tror en skal lete lenge etter en som har lagt ned så mye tid av sin fritid, som en tidligere redaktør og formann gjennom mange år. Snakker selvsagt om Sverre Røbech. Ble litt skuffet da hans navn ikke i hele tatt var nevnt i siste nummer.

Jeg reagerte først på det samme mens jeg bladde raskt gjennom bladet i går kveld. Så oppdaga jeg at det var en spørsmål- og svarspalte jeg leste, og jeg har forståelse for at man ikke har klart å opprette kontakt. Märtha hadde sikkert ikke tid. Så han var nok ikke glemt.

Hvil i fred Sverre, og takk for innsatsen.
Leeds er på vei tilbake.  :)

Nå mener nok enkelte at jeg uansett ikke er subjektiv i denne saken, men jeg vil likevel knytte en kommentar til dette: Svært mange har engasjert seg i LUSCOS gjennom 30 år på ulikt vis. Deres engasjement har og er sterkt verdsatt.

I dette TPN valgte vi å ikke gjøre en redaksjonell sak for å fremheve den ene eller andre, ei heller bevisst å glemme noen, utover et intervju av Dalen på stifterne av LUSCOS. Jeg spurte en rekke personer om de ville ta på seg oppgaven med å gå lage en grundig artikkel på de som har vært engasjert, men ingen tok den.

Derfor ble løsningen å gi så mange som mulig som har deltatt opp gjennom årene en mulighet til å skrive noen ord selv, og mange - ikke alle - svarte. Sverre - og en person som Edgar - ble av naturlige årsaker ikke relevant i den sammenheng, men de er bl.a nevnt av Geir Magne.

Igjen: Det er helt sikkert mange flere som kunne og burde vært nevnt i et TPN som dette, jeg har gjort så godt jeg kan i form av å spørre en rekke personer som har klart lengre fartstid enn megselv. Uansett fortjener de alle en stor takk for sine bidrag gjennom våre første 30 år!

På vegne av redaksjonen sier jeg forøvrig takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene.

Svend Anders

TommyA

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #19 på: Desember 27, 2010, 23:03:05 »
i fare for å være litt sent ute og for å gjenta andre på forumet har også jeg savnet positiv omtale om Sverre. Har irritert meg litt på dette i julehelga etter hvert som jeg har lest meg ferdig i bladet. Tenkte ikke å bry meg men føler jeg må "få det ut". Selv om bladet har nå har meget høy standard,antaglig best ever, tror jeg ikke det er så helt feil om jeg hevder at det i hovedsaklig var Sverre som fikk høynet kvaliteten på bladet slik at vi ble nevnt som toppers blant supporterblekkene.Ingen spark til noen(vet at det ligger litt såre ting langs vegen) men når vi snakker om æresmedlemmer, jeg vet ikke hvor styret legger listen men føler kanskje det ligger et æresmedlemskap  post mortem for Sverre her?
Vil ikke at dette skal bli starten på en litt feil diskusjon angående Sverre,slutter av den grunn av med dette innlegget og ber alle involverte med Svend Anders i spissen drøfte dette seriøst uten andre tanker om hvem som er fortent en slik utnevnelse,synes at Lerfald,Bekken og Røbech burde stått på samme liste her. :)
Tommy fra Hordaland

Sander86

  • Gjest
Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #20 på: Januar 13, 2011, 16:52:43 »
Det virker som om juleposten gir en del forskjeller i leveringsdatoen på denne utgaven, men jeg håper uansett dere vil sette pris på vårt spesial-TPN som feirer LUSCOS gjennom 30 år. Det er tidenes største utgave med 120 sider om Leeds United og LUSCOS.

Vi har forsøkt å dra inn mange medlemmer og bidragsytere gjennom disse årene, mange har svart og noen har jeg ikke nådd frem til.

Er du ikke medlem så send en mail til leedsunited@kundetjeneste.no og be om både giro + siste utgave ettersendt. Du kan også melde deg rett inn her: http://www.leedsunited.no/bli-medlem/

Husk også å kontakte samme adresse om du har skiftet postadresse!

God lesning,
Svend Anders

Hei =)
Jeg meldte meg inn i supporterklubben noen dager etter jul, lurte på om muligheten for om å få jubileums nummeret i posten, eller må jeg vente på neste? Når er det foresten? Venter i spenning på godt lesestoff =)

DanskLeedsGut

Sv: TPNs LUSCOS-jubileumsnummer i postkassa i dag.
« Svar #21 på: Januar 13, 2011, 20:07:44 »
Nu har jeg meldt mig ind :) Glæder mig til at begynde at få det bedste supporter-blad :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT