Viasat og produksjonene .

Started by Leif Sverre, September 25, 2006, 04:57:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leif Sverre

Som dere sikkert vet er jeg ikke akkurat Viasat tilhenger etter at
Viasat ikke godkjenner min Force tuner.! Og jeg var ikke særlig imponert
i fjor sesongen da Viasat "lova og laug" noe grasalt.
Jeg er fremdels ikke Viasat kunde og har ikke noen planer om å bli det
heller FORDI:

Jeg synes produksjonene(sendingene) er dårlige. De har ingen
"pling" og resultatservice fra de andre kampene.
Tildels dårlig kameraføring( sikkert ikke Viasats feil) men dog
og sist men ikke  minst dårlig kommentering.
Sitter kommentatoren i et studio i Oslo og prater ?

Og hva med informasjon under kampen om gule kort, hvem
som blir innbyttet og slik info, på skjermen.
Totalt  fraværende.

PS Viasat skal dog ha takk for at vi får sett kampene,
men de har mye å forbedre når det gjelder produksjon.

ToreLA

Det er kun kommenteringen du kan sette på Viasats regning. Og den synes jeg egentlig ikke er den aller verste, ei heller den beste, men grei nok. Så lenge jeg får sett kampen pleier jeg være fornøyd, men det er jo en annen historie.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Leedsulf

Jeg synes heller ikke kommenteringa er den verste. Thor Eggen sitter i et studio, og ser ikke mer av det som skjer enn oss seere. Han gjør det beste ut av situasjonen etter min mening.
Nå skrøt jeg faktisk av Viasat. [:0]

Ellers savner jeg det som var på VS1 i fjorårssesongen (mulig det var sesongen før) da de sendte kamper. Da hadde de en halvtimes oppladning før kampene, med gjester og eksperter i studio. Nå starter sendinga omtrent samtidig med avspark.

Leif Sverre

Ok greit det at Viasat kun tar seg av kommenteringen.

Men the boy Eddie Gray sier, hvordan kan Eggen
& co ha oversikten da ?
Savner også litt før og litt etter kampene, men
vi får vel bare være fornøyd med å få sett vårt
kjære lag live mest mulig.

Promotion 2010

Leeds vs Arsenal  - viasatondemand

Bortimot den værste produksjonen jeg noensinne har sett!

Manglende fotballfageligheter, elendig og uinspirert kommentator. Utroig dårlig forarbeid i studio og horrible kommentarer. De kan verken lese kampen eller holde styr på hva som blir sendt ut til publikum. Er det mulig å sende SCum Leeds og late som om det var 1-1 kampen fra Highbury!

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

Quote from: Promotion 2010 on January 19, 2011, 23:12:12
Leeds vs Arsenal  - viasatondemand

Bortimot den værste produksjonen jeg noensinne har sett!

Manglende fotballfageligheter, elendig og uinspirert kommentator. Utroig dårlig forarbeid i studio og horrible kommentarer. De kan verken lese kampen eller holde styr på hva som blir sendt ut til publikum. Er det mulig å sende SCum Leeds og late som om det var 1-1 kampen fra Highbury!

:o
Enig. Brukte viasatondemand på emirateskampen, men var ikke spesielt fornøyd. Det hang etter de første ti minuttene, og hadde en svensk kommentator som ikke virket ut til å hverken retoriske evner eller kunnskap nok. Denne gangen ble det stream.

Disse kan derimot, hvis du spør meg, kommentere: http://www.youtube.com/watch?v=owpnrxCXZJ4

Leedsulf

Quote from: Promotion 2010 on January 19, 2011, 23:12:12
Er det mulig å sende SCum Leeds og late som om det var 1-1 kampen fra Highbury!

Haha, det var et stort TV-øyeblikk.
Hadde i det minste forventet et "Ja, dette var altså feil bilder....."
Men neida; "Ja, her ble det 1-1 som vi fikk se".  :D

Det eneste som egentlig manglet var han standard-kommentatoren de pleier bruke til NpC. Da kunne vi fått med oss når vi var i CL-semien sist, samtidig som alle spillerne bytter navn med hverandre underveis.

SOL

Viasat har elendige kommentatorer - utrolig kunnskapsfattige i forhold til lagene som spiller :o

Håkon

Ã... se Leeds i HD var ihvertfall flott:)
Leeds for alltid

fjellhaugen

viasat med eggen i spissen suger bjelle. sånn er det bare.
siste sort. hører heller kampen på radio om det er eneste altarnativ :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pedro

Thor Eggen irriterer meg så inst i h#%&#te  >:( Nå må Viasat snarlig bytte han ut, med hvem? Enkelt, enhver ikke døvstum person, med litt mer interesse for fotball enn egen trasig humor. Noe mer patetisk kommentering en det Thor Eggen presterer har jeg aldri opplevd, og nå har denne tufsen kommentert Leeds kamper siden nedrykket vårt fra PL desverre.
Det er nå meste f#¤n at vi skal være nødt til å høre på denne tufsen hver gang >:(

Ok, jeg er strålende fornøyd med å få lov og bivåne vår kjære klubb, men nå er det nok Thor Eggen, pensjoner deg snarlig!!!!
Leedsomaniac

pedro

Quote from: fjellhaugen on January 20, 2011, 09:53:30
viasat med eggen i spissen suger bjelle. sånn er det bare.
siste sort. hører heller kampen på radio om det er eneste altarnativ :-X

I Play Off-finalen mot Watford hvirket det som om bjellene hans ble hete, makan til stønning på direkten ::)
Leedsomaniac

fjellhaugen

denne tråden er vel strengt tatt ot?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Quote from: fjellhaugen on January 20, 2011, 11:38:59

Men hvis den har ligger her og kost seg i 4 og snart et halvt år, så kan den vel være her! Det dreier seg om medias behandling av vårt kjære Leeds United!

Viasat har ikke sendt fro mye Leeds-kamper i fra NpC den siste tiden!

;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Quote from: Promotion 2010 on January 20, 2011, 12:02:33
Quote from: fjellhaugen on January 20, 2011, 11:38:59

Men hvis den har ligger her og kost seg i 4 og snart et halvt år,så kan den vel være her! Det dreier seg om medias behandling av vårt kjære Leeds United!

Viasat har ikke sendt fro mye Leeds-kamper i fra NpC den siste tiden!

;)

det er vel ikke akkurat viasat sin feil....de viser vel egentlig alt de får??
at ingen har tatt frem denne tråden på en stund sier vel det meste??

OT ;)
Ollan

Stephenjazz

Syns nå Knut Torbjørn Eggen  er en verre kommentator enn Thor Eggen. Mannen kan ikke noe annet enn å skryte av Manchester
Det blir aldri umoderne å vinne

Dennis

Skryt til Viasat: Jeg hørte ikke 'semifinale i Champions League' og 'økonomisk fall' bli nevnt en eneste gang. Er den tiden endelig forbi? ::)
Marching on together!

fjellhaugen

Quote from: Mr Kaizer on January 20, 2011, 12:33:20
Skryt til Viasat: Jeg hørte ikke 'semifinale i Champions League' og 'økonomisk fall' bli nevnt en eneste gang. Er den tiden endelig forbi? ::)

så da MÃ...TTE du dra det frem  :o :o

;)

thesheep

Jeg liker villsvinets stil og halvvittigheter. Dessuten sitter han ikke og skriker som en simpel langrennskommentator ved hvert innkast.