Main Menu

Tipping

Started by kendo, February 08, 2011, 12:14:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kendo

Hei
Leeds united har spilt 2/3 av sesongen og står med 45 poeng.
Tipper at vi havner på 73 poeng og det blir play off plass,vi blir nr 5.
Det betyr at vi må vinne 7 kamper,uavgjort 7 kamper og 2 kamper med tap i de gjenstående kampene.

Regner med at TPN belønner riktig resultat av konkuransen her :-)

Kato

Bombesikker på 3.plass, og ryk i Play-off. Tipper 77 poeng.

B_Ød

1 eller 2dre plass. Klarer ikke se hvem som skal hindre oss i det.
Ups & Ups!!

rogak

Vi har vel 49 poeng etter 30 kamper....?
MOT

fjellhaugen

Quote from: CardiganArms on February 08, 2011, 13:31:58
1 eller 2dre plass. Klarer ikke se hvem som skal hindre oss i det.

nice ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

trondt

75 poeng,
4. plass,
seier i play-off,
utrolig, men sant.

martind

Quote from: trondt on February 08, 2011, 14:50:51
75 poeng,
4. plass,
seier i play-off,
utrolig, men sant.

Ganske utrolig ja..... :)
MOT!! We are Leeds!

auren

10-4-2 på de siste 16 kampene, og den nette sum av 83 poeng. Det holder til en sur 3.plass. Men vi slår Forest i play off finalen!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Quote from: auren on February 08, 2011, 15:19:18
10-4-2 på de siste 16 kampene, og den nette sum av 83 poeng. Det holder til en sur 3.plass. Men vi slår Forest i play off finalen!  :)

auren

Sluttstillingen blir nok slik:
1. Nottingham F
2. Cardiff
3. QPR
4. Leicester
5. Leeds
6. Norwich

QPR slår Norwich og vi slår Leicester i play-off semi.
Finale mot QPR, som vi taper kjenner jeg Leeds rett...

flynn

Sleivind

kilgallon

Quote from: flynn on February 08, 2011, 15:27:15
Quote from: auren on February 08, 2011, 15:19:18

auren

Sluttstillingen blir nok slik:
1. Nottingham F
2. Cardiff
3. QPR
4. Leicester
5. Leeds
6. Norwich

QPR slår Norwich og vi slår Leicester i play-off semi.
Finale mot QPR, som vi taper kjenner jeg Leeds rett...

flynn
Det begynner å bli en stund siden vi slo Leicester, så det hadde vært fint. En finale mot QPR vinner vi helt sikkert ;)

DanskLeedsGut

Jeg ved godt at jeg bliver upopulær nu, men jeg er fint tilfreds med en 7.plads. Synes ikke at vi skal op endnu - tror desværre bare at det bliver en stor skuffelse. Da Ken Bates ikke ser ud til at ville investere i gode spillere. Kasper, O'Brien, Howson, Snoddy, Somma og Luciano (måske Bradley og Killa) kan spille Prem. Resten kan ikke efter min mening. Men bare min mening. En oprykning kan godt komme for tidligt gutter og gutinder
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

flynn

Quote from: DanskLeedsGut on February 08, 2011, 20:57:55
Jeg ved godt at jeg bliver upopulær nu, men jeg er fint tilfreds med en 7.plads. Synes ikke at vi skal op endnu - tror desværre bare at det bliver en stor skuffelse. Da Ken Bates ikke ser ud til at ville investere i gode spillere. Kasper, O'Brien, Howson, Snoddy, Somma og Luciano (måske Bradley og Killa) kan spille Prem. Resten kan ikke efter min mening. Men bare min mening. En oprykning kan godt komme for tidligt gutter og gutinder

I utgangspunktet enig. Men, det forutsetter at vi kan bygge videre på laget neste år, og komme i opprykksposisjon igjen. Det er det overhodet ingen garanti for i dette gamet. Det gjelder å ta de sjansene som byr seg, og etter en nærmere vurdering har jeg derfor landet på at jeg synes vi skal takke ja til plass i PL om vi skulle være kvalifisert for det i mai...

flynn

Hobben

Jeg tror vi tar ein playoff. Hvor langt vi kommer er jo avhenging av hvem vi møter. Norwich, QPR eller Cardiff så ryker vi! Tror vi har kjangs mot Swansea!
Rogaland Whites

kalle_92

Quote from: hobberst on February 08, 2011, 21:52:59
Jeg tror vi tar ein playoff. Hvor langt vi kommer er jo avhenging av hvem vi møter. Norwich, QPR eller Cardiff så ryker vi! Tror vi har kjangs mot Swansea!
Vi har da en sjanse mot både QPR og Norwich spør du meg. Cardiff ser vi derimot ut til å slite med. Jeg tror vi kan klare å komme til PO-finalen, og gå av med seiren jeg! PO-finalen: Norwich - Leeds 1-2 favør oss.

J.N

Quote from: kalle_92 on February 08, 2011, 22:13:28
Quote from: hobberst on February 08, 2011, 21:52:59
Vi har da en sjanse mot både QPR og Norwich spør du meg. Cardiff ser vi derimot ut til å slite med. Jeg tror vi kan klare å komme til PO-finalen, og gå av med seiren jeg! PO-finalen: Norwich - Leeds 1-2 favør oss.

Nei faen heller. En eller annen gang må vi jo klare å slå dette laget! Hadde passet meg utmerket om det var i Play off finalen!!  ;D

Ove

Ja, og en gang så må jo vi også lykkes i en playoff  ???