Skrevet av Emne: Reisebrev Leeds - Coventry (4.-6.Feb)  (Lest 1493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Reisebrev Leeds - Coventry (4.-6.Feb)
« på: Februar 07, 2011, 12:35:11 »
Må ta dette mens det er "ferskt" !

13 glade gutter dro fredag 4.feb over til Leeds - fly fra RSL via Liverpool- og minibuss nedover til Mekka!  Meget behagelig avstand faktisk, og anbefales sterkt ift priser og reisetid å leie taxi/buss vs tog.

Vi dro rett til Old Peacock for å suge inn stemningen, og handle effekter i Supporter-sjappa.
Begynner å bli mye snasent å få kjøpt nå......bra kvalitet på det meste også!
Etter diverse brune på HjemmePub`n , var det innsjekking på Marriott.
Der var det mange Leeds fjes fra tidligere, og ettermiddagen ble brukt på Qvis & gamle historier. Marriott er ett flott samlings & bosted. (Etterbestilte selv gjennom Hotels.com og slapp 600,- billigere unna for 2 netter...bruk det innen 1 mnd før avreise)
Middag ble inntatt på Bibis, som jo er rett rundt hjørnet...imponerende sted - med MEGET god mat!  (kan anbefale Yorkshire Lampb Chops)Flere leserinnlegg her på sidene går gode for denne restauranten, og selvom jeg ikke liker det helt kommerse`i utgangspunktet - så var dette over alle forventninger..mange mennesker tilstede gir også gode vibber ift kjøkken...

Samlet oss igjen på Pub`n på Marriott, og vandrehistorier, røverhistorier og fortellinger generelt er jo halve turen ...helt priceless!
Lørdag opprant som en ekte engelsk vårdag- 10 grader & overskyet. Ingen ting kunne legge demper på noe denne formiddagen - etter ett par pints var vi på vei til Peter for å ta fatt på sjarmøretappen ;D Peter er jo som han er, litt premenstruell, men kviknet til når vi strømmet til baren- og vi fikk alle tatt de bilder som måtte mangle i alles`album.
2 brune - og rett på Elland Road, der vi med Reiseleder Bakken hadde skaffet oss billetter i Bremner Suite denne gang....der var det virkelig flott.
Norman "Bite your legs" var den som svarte på spørsmål , og tok for seg meninger han hadde rundt siste transfervindu - og hva HAN syntes manglet i troppen.
LEDER i midtforsvaret var svaret- så rett, så rett!

2 trapper opp, og rumpa på polstrede puter på tribunen- "pakken" inneholder dette når man velger denne type billett m/middag - og det var meget behagelig. ;)
Kampen gikk jo rett hjem tilslutt, og Leeds produserte nok til å score mange, mange mål......men dessverre så var det farlig omtrent hver gang Coventry kontret..

Max var rett & slett formidabel denne lørdagen- klar MOM - Snodgrass hadde noen blaff - men hverken Becchio (spesielt) eller Somma var virkelig PÃ…...hadde gjerne sett Paynter MYE tidligere!
MYE jubelscener etter kampen, deilige seiers-pints....en i følget hadde satt 100£ på Somma som 1.målscorer......og fikk en fin kveld for den potten! :)

Kvelden ble feiret med middag på Black House- en glimrende Biff restaurant...også den 5-10 min fra Marriott. Det var vel mye tennning, og man blir virkelig utladet etter opplevelser som dette....helt fantastisk!
Søndagen opprant, og taxi`var i rute mot John Lennon Airport igjen.
En STOOOR helg ble avsluttet med "tailwind" hjemover og turen tok 1 time & 25 mi fra Liverpool - Rygge.......helt utrolig!
13 slitne men lykkelige sjeler etter en fantastisk helg!
We`ll be back soon...
 

Promotion 2010

Sv: Reisebrev Leeds - Coventry (4.-6.Feb)
« Svar #1 på: Februar 07, 2011, 12:46:33 »
Glimrende innlegg.   ;D

Jeg foreslår at reiseskildringer-tråden fra "På tur til England" legges som "sticky" her på OEF - eller at kampreferatene har en sticky på OEF.

Evt i kamptråder evt ikke gjør noe...!

Glimrende innlegg!   ;D







(OK jeg maser mye om orden da, men at ikke Howson-tråden heter SPILLER: Jonny Howson - det er jeg skikkelig fornærmet over...   8)  Og det er bare Alta-White som kan gjøre noe med det om ikke disse modsene ønsker!  :D  )
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Reisebrev Leeds - Coventry (4.-6.Feb)
« Svar #2 på: Februar 07, 2011, 12:46:34 »
Ahhh, ren og skjær poesi  :)

Robert H.

Sv: Reisebrev Leeds - Coventry (4.-6.Feb)
« Svar #3 på: Februar 07, 2011, 18:10:24 »
Kjempeinnlegg - blir ikke akkurat noe mindre reiselysten når jeg leser det  :)