Kaizers Orcherstra

Started by Lars E, February 19, 2008, 10:08:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Mer eller mindre direkte fra konsert på Samfundet.
Hvis det finnes et bedre live-band i Norge må dere tipse meg umiddelbart. Dette var sinnsykt!
Hjelper jo å kunne all teksten på halvparten av låtene og halvparten av teksten på resten så klart, men dette var vanvittig bra. Går Franz Ferdinand en høy gang, gruser Datarock. Hakket over Susanne Sundfør i Nidarosdomen også.
- Leif Olav

Dennis

Quote from: lojosang on February 26, 2011, 04:10:52
Mer eller mindre direkte fra konsert på Samfundet.
Hvis det finnes et bedre live-band i Norge må dere tipse meg umiddelbart. Dette var sinnsykt!
Hjelper jo å kunne all teksten på halvparten av låtene og halvparten av teksten på resten så klart, men dette var vanvittig bra. Går Franz Ferdinand en høy gang, gruser Datarock. Hakket over Susanne Sundfør i Nidarosdomen også.

Gleder meg til tiårsjublieumet i Spektrum i april!

Det har rett og slett vært et eventyr; helt fra små scener med dresser fra Frelsesarmeen med standard helsetrøyer under, til tønnesponsing fra Statoil, platesalg i hundretusenvisklassen og headlining på Roskildes største scene!
Marching on together!

Tom S

Viss eg ikkje tek feil meiner eg at Kaizers dukker opp i Førde på den årlige Sommerfesten.
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: Tom S on February 27, 2011, 14:18:07
Viss eg ikkje tek feil meiner eg at Kaizers dukker opp i Førde på den årlige Sommerfesten.

har planer om å delta her Tom!!
Ollan

Tom S

Quote from: ollan on February 27, 2011, 15:11:57

Den e go!
Vi vurderer ein firmafest med grilling og tilhøyrande god drikke, kjem seff litt an på værgudene... Kanskje du kan slenge deg med?
COME ON LEEDS !!

MOT

Liker bare en sang og det er hjerteknuser :)

ollan

Quote from: Tom S on February 27, 2011, 17:03:41
Quote from: ollan on February 27, 2011, 15:11:57

Den e go!
Vi vurderer ein firmafest med grilling og tilhøyrande god drikke, kjem seff litt an på værgudene... Kanskje du kan slenge deg med?

DEAL ;)
Ollan

fmtj

Hvis meldingene i aviser stemmer kommer de to ganger til Arendal til sommeren- Hovefestivalen og Canal Street!!!    :)
Yeboahs vitne