Skrevet av Emne: En særdeles viktig tirsdagskveld  (Lest 1541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
En særdeles viktig tirsdagskveld
« på: April 11, 2011, 11:32:24 »
I morgen møter vi det gamle storlaget Derbu County på bortebane. Tirsdagskvelden som har vært vår akilleshæl.... :o!!

Vi må reise kjærringa etter helgens tap mot ekle, men sterke Millwall som har tatt 13 av 15 mulige de siste 5 kampene. Vi pustes i nakken av rivalene til play off plassene.

Ã…rets første kamp var mot Rams og vi tapte 1-2 hjemme på ER!!! Mer enn nok motiv for hevn her altså. Personlig har jeg et sterkt ønske om å knuse de da en god kjenning av meg er Rams-fan. Hadde vært nydelig å kunne sende ham en syrlig SMS i morgen kveld......lov å håpe ihvertfall. Lykke til alle ihuga Leeds venner!!!

MOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeboahs vitne

LEO

Sv: En særdeles viktig tirsdagskveld
« Svar #1 på: April 11, 2011, 20:06:39 »
Har mer tro på at vi kan vinne her enn jeg hadde mot Millwall.  Der lå det liksom i kortene at vi skulle tape.

Tror vi møter Derby i en gunstig tid da de har mange skader med en tynn stall.  Som virkelig sliter.

Vi MÃ… vinne denne for nå kommer de bakfra.  Jeg håper Reading tar annen plass hvis ikke vi gjør det.  De virker veldig gode.

Vi har tapt 3 av de 4 siste  bortekampene.  Den trenden kan vi ikke fortsette med.  For vi møter gode lag hjemme og det er langt fra sikkert at vi vinner de.
 

Woody

Sv: En særdeles viktig tirsdagskveld
« Svar #2 på: April 11, 2011, 20:21:58 »
I morgen møter vi det gamle storlaget Derbu County på bortebane. Tirsdagskvelden som har vært vår akilleshæl.... :o!!

Vi må reise kjærringa etter helgens tap mot ekle, men sterke Millwall som har tatt 13 av 15 mulige de siste 5 kampene. Vi pustes i nakken av rivalene til play off plassene.

Ã…rets første kamp var mot Rams og vi tapte 1-2 hjemme på ER!!! Mer enn nok motiv for hevn her altså. Personlig har jeg et sterkt ønske om å knuse de da en god kjenning av meg er Rams-fan. Hadde vært nydelig å kunne sende ham en syrlig SMS i morgen kveld......lov å håpe ihvertfall. Lykke til alle ihuga Leeds venner!!!

MOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er vel ikkje berre tirsdagskveldane som har vore akillishælen vår når vi ser på antall baklengsmål og antall uavgjorte kampar... ;)Men ein trepoengar hadde smakt godt i morgo.
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: En særdeles viktig tirsdagskveld
« Svar #3 på: April 11, 2011, 21:15:02 »
Jeg både tror, håper og regner med 3 poeng i morgen kveld  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En særdeles viktig tirsdagskveld
« Svar #4 på: April 12, 2011, 10:02:41 »
Har mer tro på at vi kan vinne her enn jeg hadde mot Millwall.  Der lå det liksom i kortene at vi skulle tape.Tror vi møter Derby i en gunstig tid da de har mange skader med en tynn stall.  Som virkelig sliter.

Vi MÃ… vinne denne for nå kommer de bakfra.  Jeg håper Reading tar annen plass hvis ikke vi gjør det.  De virker veldig gode.

Vi har tapt 3 av de 4 siste  bortekampene.  Den trenden kan vi ikke fortsette med.  For vi møter gode lag hjemme og det er langt fra sikkert at vi vinner de.






Enig!! Men hva slags okkulte greier snakker du om......Tarot kort...... ;)
Yeboahs vitne