En hyllest til en legende

Started by Kato, April 23, 2011, 07:25:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Når vi selv faller som en stein på tabellen:

Gratulerer med opprykk til John Sheridan og Chesterfield. Overlegent.

Velkommen hjem skal du være en dag, når engene er som grønnest, Shez.

Nostalgien lenge leve.

jackbauer68

Quote from: Kato on April 23, 2011, 07:25:32

Nostalgien lenge leve.

John Sheridan,greatest ever 8) 8) 8)

sportcarl1

Quote from: jackbauer68 on April 23, 2011, 09:14:53

Nostalgien lenge leve.

sheridan greatest ever, inget illa om sheridan men nu skall vi inte ta i så vi skiter på oss

jackbauer68

Quote from: sportcarl1 on April 23, 2011, 14:58:46
Quote from: jackbauer68 on April 23, 2011, 09:14:53

Nostalgien lenge leve.

sheridan greatest ever, inget illa om sheridan men nu skall vi inte ta i så vi skiter på oss

i midt hjerte vil han alltid være det 8)

Gufrias

Ikke alle er enig med deg, Jack.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Leeds_United_A.F.C._players#Leeds_United.27s_100_greatest_players

http://www.ozwhitelufc.net.au/greatest_players/index.html

En 59. plass og en 26. plass. Med tanke på alle de legendene vi har hatt opp igjennom årene er det hederlige plasseringer.

Men for all del: Hvis du har en spesiell opplevelse som gjør ham til den største for deg, så er det bare å følge hjertet ditt!  8)
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

For oss som fulgte Leeds siste halvdel av åttitallet, er det ingen større enn Sheridan

GeirO

Quote from: Gufrias on April 24, 2011, 09:44:55

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Leeds_United_A.F.C._players#Leeds_United.27s_100_greatest_players

En 59. plass og en 26. plass. Med tanke på alle de legendene vi har hatt opp igjennom årene er det hederlige plasseringer.

Men for all del: Hvis du har en spesiell opplevelse som gjør ham til den største for deg, så er det bare å følge hjertet ditt!  8)

Den første listen fra wikipedia var da en besynderlig liste med noen rare plasseringer. Den siste var fornuftig!
MOT

Bredinho

Quote from: GeirO on April 24, 2011, 23:10:59

Den første listen fra wikipedia var da en besynderlig liste med noen rare plasseringer. Den siste var fornuftig!
at mclelland, som fikk 24 kampa for leeds, e framfø bl.a beckford, e småt utrulig :P sjøl om mclelland riktignok vant seriegull
The Future Is Bright,
The Future Is White!

fmtj

Quote from: Kato on April 24, 2011, 22:40:59
For oss som fulgte Leeds siste halvdel av åttitallet, er det ingen større enn Sheridan

Alle epoker sine helter, det er det bare å respektere!!!! For meg er det Lorimer, for deg Sheridan!!!
Yeboahs vitne

sportcarl1

Quote from: Bredinho on April 25, 2011, 00:01:42
Quote from: GeirO on April 24, 2011, 23:10:59

at mclelland, som fikk 24 kampa for leeds, e framfø bl.a beckford, e småt utrulig :P sjøl om mclelland riktignok vant seriegull
jo att han var med och vann ligan spelade nog stor roll i mcclellands fall, och beckfords mål är ju från league one. nivån man spelar på skall ju ha stor betydelse tycker en annan, nu spelar beckford i PL för everton men kan inte i min vildaste fantasi tänka mig att han är bland evertons 100 bästa genom tiderna

Cherry

...i tillegg har Mc Lelland fungert som guide for mange på ER i mange år når det gjalt visninger på stadion, så det er nok mange som har likt ham - og stemt utifra dette også!

Kato

Ã...rets manager i League 2 er nå kåret, Ikke uventet John Sheridan.

Mener han med den erfaringen han nå opparbeider seg, bør være en solid kandidat ved neste korsvei (les november og vi er nummer 16).

Det er mulig å bli profet i eget land......

lojosang

Vel har ikke Grayson vunnet Ã...rets Manager i fjerdedivisjon, eller rykket opp fra fjerdedivisjon men la oss studere litt statistikk.  8)

Graysons statistikk som manager:
Team   Nat   From   To   Record

Blackpool      10 November 2005   23 December 2008   
G   W   D   L   Win %
160   59   51   50   36.88

Leeds United      23 December 2008   Present   
137   70   34   33   51.09

Totalt
297   129   85   83   43.43

Sheridans statistikk:
Oldham Athletic      31 October 2001   7 November 2001   
1   0   1   0   0.00

Oldham Athletic      20 December 2003   10 March 2004   
12   2   6   4   16.67

Oldham Athletic      1 June 2006   15 March 2009   
151   61   43   47   40.40

Chesterfield      9 June 2009   present   
96   46   21   29   47.92

Total   
260   109   71   80   41.92

Jeg ser ingen klar forbedring i å bytte ut Grayson med Sheridan. Vi HAR en ung fremadstormende manager som har rykket opp fra 3. div to ganger og nådd playoff to ganger. Vi kan få en som har nådd playoff i 3. divisjon en gang og har rykket opp fra 4. divisjon en gang. Jeg har problemer med å se noen forbedring her.
- Leif Olav

Kato

Nå finnes det jo sikkert noen nyanser mellom de tallene du viser frem, en viktig er jo feks ressurser i forhold til de du konkurrerer med.

I tillegg så var ikke min tanke å sette Sheridan opp mot Grayson. For Sheridans skyld håper jeg han har en smule mer peil på defensiv organisering enn Grayson.

Promotion 2010

Kunne aldri tenkt meg å se Sheridan som Leeds-manager.

Denne store klubben bør trekke til seg store navn som er i klasse med Raineri!

Nå har Blackwell, Wise, MacAllister og Grayson (med så mange motstandere) prøvd seg her. Hvor er "The Big Ones"?

Curbs og O'Neill er vel fortsatt arbeidsløse!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

Quote from: Promotion 2010 on May 25, 2011, 12:30:58

Nå har Blackwell, Wise, MacAllister og Grayson (med så mange motstandere) prøvd seg her. Hvor er "The Big Ones"?

Fullstendig enig.
Jeg vil se managere som er ute etter å vinne noe. ikke bare være glad for å ha en jobb i en klubb han er fan av.
Vil når vi rykker opp se at Leeds prøver seg på spillere av ypperste kaliber

Leedsfan

Quote from: h.b on May 25, 2011, 12:34:00

Fullstendig enig.
Jeg vil se managere som er ute etter å vinne noe. ikke bare være glad for å ha en jobb i en klubb han er fan av.

Hvordan kan man være uenig i dette?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: h.b on May 25, 2011, 12:34:00
Fullstendig enig.
Er av den oppfatning at vi har begge deler i nåværende jeg.
Ups & Ups!!

Gufrias

Det er absolutt ingen garanti for at Ranieri, Curbishley eller O'Neill kommer til å gjøre en bedre jobb enn Grayson, Sheridan etc.

Jeg vil bare minne om at selveste Don var helt ubeskrevet som manager da han startet jobben med å lede Leeds opp til Europatoppen. Blant de store navnene kan vi derimot finne Clough og Venables.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

De her inne som tror det bare er å hente O'Neill og managere i den klassen, lever i en DRØMMEVERDEN.

Våkn opp. Vi er en klubb med et budsjett vedr spillere og manager som sannsynligvis er under gjennomsnitt i NPC.

Du kan ikke gå til bilforhandleren med 20000 i hånda og kjøpe deg en splitter ny BMW.

Skal man diskutere, så må det jo være et snev av virkelighet bak argumentasjonen.

Vi er 100 ganger nærmere å få John Sheridan som manager enn Martin O'Neill.

Jon R

Quote from: Gufrias on May 25, 2011, 15:57:58

Curbs og O'Neill er vel fortsatt arbeidsløse!  ::)
Det er absolutt ingen garanti for at Ranieri, Curbishley eller O'Neill kommer til å gjøre en bedre jobb enn Grayson, Sheridan etc.

Jeg vil bare minne om at selveste Don var helt ubeskrevet som manager da han startet jobben med å lede Leeds opp til Europatoppen. Blant de store navnene kan vi derimot finne Clough og Venables.

Dette gjelder jo ikke bare Don Revie. Faktum er at alle store managere har vært "helt ubeskrevede som managere" på et gitt tidspunkt av karrieren.  ;)
Jon R.

bwirum

Quote from: Jon R on May 26, 2011, 13:32:54Dette gjelder jo ikke bare Don Revie. Faktum er at alle store managere har vært "helt ubeskrevede som managere" på et gitt tidspunkt av karrieren.  ;)
Fantastisk godt poeng! :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Totto

Vi prøvde jo en merritert manager.

Verry Terribles  ::)

THE BIG ONE!
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum